ok, maar ben vrijdag pas weer thuis dus kan het dan pas testenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef leeell het volgende:
[..]
ik lees op het wereldwijdeweb als zoveel manieren, wat ik zeg ; google gewoon even naar de meest voordehand liggende manier.
zelf gebruik ik de functie nl. amper, externe .srt is altijd makkelijker, probeer dat eerst maar te regelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, maar ben vrijdag pas weer thuis dus kan het dan pas testenmaar tot die tijd zal ik alvast het een en ander afsnuffelen, thx in iedergeval voor de hulp
naja, het liefst kijk ik zonder subs, gewoon volledig beeld, alleen dat had gevolg dat de laatste keer sommige mensen niks meer van de film snaptenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef leeell het volgende:
[..]
zelf gebruik ik de functie nl. amper, externe .srt is altijd makkelijker, probeer dat eerst maar te regelen.
Ja maar ja, als ie 't niet doet kun je dat vinden tot je een ons weegt, maar dan doet die speler het nog steeds niet. Over welke samsung mediaspeler hebben we het hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef andreas612 het volgende:
[..]
naja, het liefst kijk ik zonder subs, gewoon volledig beeld, alleen dat had gevolg dat de laatste keer sommige mensen niks meer van de film snaptenen daarbij vind ik gewoon dat die samsung player het gewoon moet doen, onafhankelijk of ik die functie gebruik of niet
Ik weet niet hoe een subtitle normaal is opgeslagen 'in' een .mkv bestand, maar ik zie bij de specificaties van die speler geen .srt staan als ondersteunde ondertitel. Wel 2 andere extensies, maar als de ondertitels in een .mkv niet aan een van die 2 voldoet, dan is dat dus denk ik de verklaring waarom je mkv geen subs laat zien, terwijl de PC dat wel doet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef andreas612 het volgende:
http://www.samsung.com/nl(...)rd_detail&returnurl=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |