quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ze zijn niet verschrikkelijk nieuw, maar ook niet verschrikkelijk oud
Geen idee, even een pic maken.
Wat betreft het "wat", als ik hem aandraai veranderd er niks. Wel de toonhoogte van de snaren en de positie van die onderdelen, maar ik kan nog steeds geen flageot maken op de 12e fretGedver, ga dat eens schoonmaken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Vrouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gedver, ga dat eens schoonmaken!
Ik ben wel heel benieuwd hoe het klinkt. Het zal me echt verbazen (en blij maken) als dat ding gewoon heerlijk klinktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel kost zoiets?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gitaar uit china gekocht. Ja, het is dus een neppe. Ik heb hem alleen al gekocht omdat ik het gewoon een prachtige gitaar vind. Ook ben ik erg benieuwd hoe hij klinkt. Ik verwacht hem deze week en ik zal dan volgende week wel een filmpje maken hoe hij klinkt.
Ik kan het niet laten; Noel's gitaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gitaar uit china gekocht. Ja, het is dus een neppe. Ik heb hem alleen al gekocht omdat ik het gewoon een prachtige gitaar vind. Ook ben ik erg benieuwd hoe hij klinkt. Ik verwacht hem deze week en ik zal dan volgende week wel een filmpje maken hoe hij klinkt.
Wow, waar heb je hem bij besteld?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
300 euro inclusief verzending en een hardcase
Het is geen echte he... Het is gewoon een replica.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wow, waar heb je hem bij besteld?
De douane is niet je snelste vriend, maar ik hoop ook voor je dat je de gitaar vlot hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Dribbel, kun jij 'ns in het kort posten hoe je setup is voor die blitse filmpjes die je maakt? Of heb je dat al 100 keer gedaan en lees ik daar telkens overheen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat dus, en hopen dat ze je niet pakken op het importeren van namaakspul.
Ik hoop ook inderdaad dat hij er goed langskomt. Het is ook nogal een groot pakketje he.. Aan de andere kant, die chinezen dealen al jaren met de problemen omtrent de douane en ze hebben er volgens mij altijd wel een oplossing voor..quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat dus, en hopen dat ze je niet pakken op het importeren van namaakspul.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:37 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef -Menn0- het volgende:
Nieuwe Five Finger Death Punch is weer lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |