Kan iemand van het gitaristen topic dit nummer een beetje opleuken met wat Powerchords of dergelijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:50 schreef wimjongil het volgende:
Had er een Justin Bieber topic van gemaakt dan![]()
Gewoon die van Justin Bieber en deze tegelijk afspelen:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan iemand van het gitaristen topic dit nummer een beetje opleuken met wat Powerchords of dergelijk?Heb dat zelf eens gedaan met Baby, hij ging er op vooruit!
Haha, dat kan ook natuurlijk!.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gewoon die van Justin Bieber en deze tegelijk afspelen:
Die heb ik live gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gewoon die van Justin Bieber en deze tegelijk afspelen:
Eigen interpretatie aan een nummer geven doe ik ook wel eens, maakt het toch een hele andere beleving op eens..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik was een keer met een rock versie van deze bezig
ooit
http://picosong.com/tf8/
Sweepsquote:
wow nice!quote:
Ja als je het principe doorhebt gaat het wel maar haal de snelheid van die ook nog niet hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
SweepsIk heb niet genoeg discipline om dat te oefenen
Dat is het juist. Ik heb het principe niet door. En ben qua school niet echt in een situatie waarin ik iedere dag sweeps kan gaan oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja als je het principe doorhebt gaat het wel maar haal de snelheid van die ook nog niet hoor
Ik werk heel de dag en heb een vrouw te onderhoudenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is het juist. Ik heb het principe niet door. En ben qua school niet echt in een situatie waarin ik iedere dag sweeps kan gaan oefenen
En ik ben enigszins luiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:08 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik werk heel de dag en heb een vrouw te onderhoudentijd maken
Sweepen lijkt mij ook tof om te doen, helaas kan ik het niet, ik kan amper snel fingerpicken(Denk aan de Sultans Of Swing... dat lukt me ook nauwelijks)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is het juist. Ik heb het principe niet door. En ben qua school niet echt in een situatie waarin ik iedere dag sweeps kan gaan oefenen
Maar een langzame solo klinkt lang niet zo vet, als ff lekker flink sweepenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Trollscience het volgende:
Ik speel liever langzame, emotionele solo's dan dat ik uren sweeps zit te oefenen
Jawel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar een langzame solo klinkt lang niet zo vet, als ff lekker flink sweepen
Fingerpicken heeft dan ook echt veel te maken met sweepenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sweepen lijkt mij ook tof om te doen, helaas kan ik het niet, ik kan amper snel fingerpicken(Denk aan de Sultans Of Swing... dat lukt me ook nauwelijks)
Het heeft niks met sweepen te maken, maar ik bedoelde puur even de snelheid in het algemeen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Fingerpicken heeft dan ook echt veel te maken met sweepen
Tevens
Wie gaat er ?
http://www.facebook.com/P(...)?eid=203569106369228
Decapitated (PL brutal death)
Aborted (BE brutal death / deathcore)
Decrepit Birth (US brutal death) HUN ZIJN GEWELDIG!!!
Cyanide Serenity (UK progressive death)
Archspire (CA brutal death)
I Chaos (NL death)
Zelfs de snelheid valt niet te vergelijken aangezien het een hele andere techniek is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het heeft niks met sweepen te maken, maar ik bedoelde puur even de snelheid in het algemeen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |