Welke ?quote:
Rob Witschge.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:27 schreef tong80 het volgende:
Wie ontmaskerde John de Wolf met valsspelen tijdens het kaarten bij de Oranje selctie waar ie een paar duizend gulden stal ?
Gerets, De Bilde, Johan deVrindt, Nilis, Marc DeGrijsequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Nou dan doe ik er maar 1.
Noem 15 belgen die in het eerste van PSV hebben gestaan?
Zijn er wel meer, schat ik zo. Maar tot 15 moeten we zeker kunnen komen
Nee die werd als vriend genaaidquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rob Witschge.
Die Belgen wacht ik wel even tot de eerste 10 er staan.
Die 5 zijn goed. Nu nog acht. En huidige spelers tel ik ook goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerets, De Bilde, Johan deVrindt, Nilis, Marc DeGrijse
De vraag is moeilijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
Het zijn er denk ik toch minder dan 15. Zelf kom ik wel tot 13Zo snel
Er zitten inderdaad een paar onbekendere tussen. Onder andere een keeper die wel mooi in De Kuip heeft mogen spelen. Daarnaast iemand die zelfs aanvoerder van PSV en de Rode Duivels is geweest. In de huidige selectie zitter er 4 spelers die in dat lijstje voorkomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vraag is moeilijker dan je denkt.
Die zijn goed. Guy Francois was ik zelf vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef fanneke het volgende:
Timothy Derijck, Dries Mertens, Guy Francois, Timmy Simons, Tom van Mol
Ook die kloppen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Timmy Simons, Davy Oyen, Dries, Stijn Wuytens, Funsu Ojo
Klopt.quote:
Frank de Boerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee die werd als vriend genaaid
Het is een speler die elk weekend op de camping stond en had leren kaarten.
Tuurlijk. Boerenslim.quote:
Matthäus is opgegroeid in hetzelfde dorp als waar zowel Puma EN Adidas vandaan komen. Heeft dat er wat mee te maken (of is dat te ver gezocht?)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:45 schreef Tarado het volgende:
Het is vrij normaal dat (top)voetballers een schoenencontract hebben, bij Lothar Matthäus lag dat wat ingewikkelder, hij droeg Adidas bij het nationale team maar Puma bij Bayern (in zijn eerste periode daar) waarom dwong hij bij Adidas af dat hij ook Puma mocht blijven dragen bij zijn club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |