quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef wickie het volgende:
Nog wel een grappig ding: Mette vindt het hele borstvoeden heel interessant. Ze wil dan graag dat benoemen, dus trekt ze regelmatig zomaar ineens mn kleren naar beneden om mn borst aan te kunnen wijzen en dan Wies Wies te roepen en hevig ja te gaan knikken![]()
Hopelijk gaat ze dat niet in het openbaar doen...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef wickie het volgende:
Nog wel een grappig ding: Mette vindt het hele borstvoeden heel interessant. Ze wil dan graag dat benoemen, dus trekt ze regelmatig zomaar ineens mn kleren naar beneden om mn borst aan te kunnen wijzen en dan Wies Wies te roepen en hevig ja te gaan knikken![]()
Dat wilde ik ook nog vragen idd, dat was bij mij wel een van de boosdoeners! (mijn LK in het ziekenhuis prikte die door met een steriele naald, maar ik weet niet of dat echt de juiste manier is...) Maar jouw LK zal het dan wel zien!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:16 schreef WupWup het volgende:
[..]![]()
Ook van mij een knuffel. Je krijgt het niet cadeau zegWordt de pijn wel mínder met de GV? Over die harde plek: je hebt toch niet stiekem een hardnekkige melkblaar zitten die het melkkanaal verstopt houdt?
herkenbaar... en Evie wil ook 'drinken', likt dan 2 keer aan de tepel en dan is de lol er weer af... hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef wickie het volgende:
Ja, dat kan ook makkelijk toch. Maar dan moet je wel zeker weten dat je een blaar hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:21 schreef WupWup het volgende:
Ik heb er ook eens eentje gehad, maar die heb ik zelf met een naald weggepield
Ik ga even voor je zoeken!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:25 schreef PM-girl het volgende:
Gewone pads Twinkly, wat voor pads zijn dat dan? Ik heb van mijn lk wel eens van die cooling pads gehad, die plakten gewoon op je borst.
Ja, echt een huisje voor je tepels met gaatjes waar de lucht doorheen kanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:38 schreef PM-girl het volgende:
Die andere zijn een soort dopje? Die ik had waren platte stickers.
Elodie vertelt nog steeds aan iedereen dat een mevrouw 'baby Jore' in mama's trienemieke gevonden heeft...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:21 schreef PM-girl het volgende:
Overigens vertelde mijn oudste aan allerlei mensen tijdens het kraambezoek dat de baby uit mama's borst drinkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |