Vrijdags? Zaterdag vind ik maar een matige lineup, tenminste ik ken niemandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:19 schreef 16meter het volgende:
pak awake in november, gewoon in Mokum natuurlijk
Daar is de vrijdagavond ook nog een optie... maar het is druk qua feestjes die periode dus we zien eht wel...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:19 schreef 16meter het volgende:
pak awake in november, gewoon in Mokum natuurlijk
Viel spass!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wob, zometeen komen m'n matties me ophalen, kwartiertje later staan we te stampen
* T-Force doet meequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:50 schreef robuust89 het volgende:
* robuust89 wacht met smart op de quiz uitslag
Ik was te laat, maar toch nog ff snel ingezonden.....quote:
Stuur hem dan opquote:
Nee je bent niet te laat, kan tot morgenmiddag ergensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik was te laat, maar toch nog ff snel ingezonden.....
ik wist nr: 1, 2,5,7 en 10.... de rest was niks van te maken.
Calculating chance of playing, less than 5 percent.. your enjoyment can no longer be guaranteedquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wob, zometeen komen m'n matties me ophalen, kwartiertje later staan we te stampen
Ik hoop er nog steeds op. Ik baal er echt enorm van dat ik niet naar Reset kan. Daar draaien Thera & Alpha Twins een Early Hardstyle setquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Calculating chance of playing, less than 5 percent.. your enjoyment can no longer be guaranteed
De Maassilo wel ja, de locatie van Reset niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:00 schreef stoeltafel het volgende:
Reset is alleen wel tegelijk met Loudness en Loudness is in de Maassilo, schijnt echt geweldig te zijn die locatie, kan iemand dit bevestigen ?
Factory 010, dus de 10e verdieping van Massilo is echt heeel vet ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:00 schreef stoeltafel het volgende:
Reset is alleen wel tegelijk met Loudness en Loudness is in de Maassilo, schijnt echt geweldig te zijn die locatie, kan iemand dit bevestigen ?
Maassilo is zelf ook erg bruut. Is wat groter dan Factory 010, vorige Loudness was echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Factory 010, dus de 10e verdieping van Massilo is echt heeel vet ja!
Nog steeds hetzelfde brakke kutgeluid daarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Holy fucking shit!! Oordoppen gaan aangeschaft worden. Wat een hard geluidecht niet normaal meer.
Noisecontrollers en Alpha2 helden van de avond. Jammer dat ik tijdens Ran-D harde kramp kreeg dat gewoon een kwartier bleef aanhouden. Schrok me kapot. Daarna dus geen voetjes van de vloer meeren een hele aangename verrassing dat Alpha2 nog een paar goed harde hardcore platen er tegenaan gooide
Topavond gehad!
Agree, echt nu nog steeds een dikke piep in m'n horen. Maak me dit keer wel een beetje druk. Kutzooi. Next time oordoppen, ga er echt in investeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde brakke kutgeluid daar
Verder leuke avond gehad
Die bus is volquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:41 schreef StM het volgende:
Waarom boek je dan niet gewoon enkel een los busticket bij eventtravel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |