Ben ik tenminste niet de enigequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Levitas het volgende:
Haha, enige die ik 100% zeker wist was de laatste. Rest wist ik ook echt niet, en had ik zo ook echt niet geweten![]()
Was zeker een leuke avond!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah leuke uitslag! Ik had die echt niet kunnen raden man. Veel te moeilijk voor mij.
Gisteren ook nog even gekeken bij Strangerz. Was wel leuk om na een tijdje weer eens een hardstylefeestje bij te wonen. Respect dat Mind.Illusion Gangsta Shit draaide en ook nog Tat and Zat - Gold Medley With Strange.Die laatste had ik (ook) nog nooit live gehoord. Verder nog even gepraat met M.I. Chille gozer.
Wordt beukenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb een demotje gestuurd. Ik sta in Aalsmeer, Hardnoize.
Hoofdact is Mind.Illusion vs. Tartaros
Zo zeg, die is lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness Lineup!100% aanwezig nu, wanneer begint de verkoop?
Area 1quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness Lineup!100% aanwezig nu, wanneer begint de verkoop?
Nette lijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Area 1
Zany
Activator
B-Front
Chris One
The Rebelz
Adaro
MC Nolz
Area 2
Catatonic Overload
Jack of Sound
E-Force
Radical Redemption
Degos & Re-Done
MC Axys
wel zo makkelijk om te vermelden
Die houden we erinquote:
Wuuuut? Nu nog aan het afteren? Daaaaamnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Respect voor Haakon trouwens die na Cloud9 nog steeds ergens aan het afteren is
Aan de sms'jes te zien gaat t mooi daar
Easy....quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Utca het volgende:
Hmm twijfel hier welk feest te pakken het tweede weekend van november, Try Before You Die (kut met OV), XXlerator 10 Years (te druk) of Hardclassics. Ik neig naar de laatste, nu de rest van de groep nog. En dan nog de vraag Loudness of Reset op 10 december, keuzes...
Van die 3 zou ik zeker voor Hard Classics gaan jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Utca het volgende:
Hmm twijfel hier welk feest te pakken het tweede weekend van november, Try Before You Die (kut met OV), XXlerator 10 Years (te druk) of Hardclassics. Ik neig naar de laatste, nu de rest van de groep nog. En dan nog de vraag Loudness of Reset op 10 december, keuzes...
Ik vind het zo kut om overdag te slapen (omdat dan je hele dag weg is), dat wanneer ik pas laat thuis ben, ik liever wakker blijf en de zondagavond maar mooi op tijd naar bed gaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wuuuut? Nu nog aan het afteren? Daaaaamn
Voor mij gaat het ook of Hardclassics worden dat weekend of geen van die 3 had ik al besloten. Loudness of Reset ben ik nog niet over uit, wie weet me te overtuigenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Easy....
Hardclassics + Loudness
Loudness:quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef Utca het volgende:
[..]
Voor mij gaat het ook of Hardclassics worden dat weekend of geen van die 3 had ik al besloten. Loudness of Reset ben ik nog niet over uit, wie weet me te overtuigen
twitter:djtechnoboy twitterde op zondag 09-10-2011 om 03:34:13Bodypainting... http://t.co/PYSOwRtD reageer retweet
Ik zou wel wat vrolijker zijn als Tby aan mijn tieten zou zitten. Ze kijkt niet zo blij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
DJ zijn is soms zoooo vervelendtwitter:djtechnoboy twitterde op zondag 09-10-2011 om 03:34:13Bodypainting... http://t.co/PYSOwRtD reageer retweet
Net thuis. Godver helemaal naar de tering.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Respect voor Haakon trouwens die na Cloud9 nog steeds ergens aan het afteren is
Aan de sms'jes te zien gaat t mooi daar
opnieuw moet afstuderen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:23 schreef Sc0tTy het volgende:
Zoo ik meld me ook weer , nadat ik tehoren heb gekregem dat ik opnieuw moet afstuderen had ik ff wat andere di gen aan me hoofd...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kzit zo een XQ IT setje te luisteren, is de Ivan Carsten remix van Nasty Boyz - Angel echt 155 bpm ofzo.. klinkt voor geen 16meter zo snel, die break
U heeft fans! Grappig!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat ik nou weer tegenkom ... http://www.youtube.com/user/breakwindow#p/u
niet zo best, iddquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kzit zo een XQ IT setje te luisteren, is de Ivan Carsten remix van Nasty Boyz - Angel echt 155 bpm ofzo.. klinkt voor geen 16meter zo snel, die break
Jup... Dat krijg je als jeje scriptie vrneuktquote:
Oohja Daniel! Gefeliciteerd met je boekingquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef ElDani het volgende:
Ik hoor sinds kort ook in de artiestenbase van Partyflock. http://partyflock.nl/artist/64783:El_Dani.html
Ben wel benieuwd hoe het gaat met publiek.
Hardclassics en Reset (Thera & Alpha Twins die een Early set gaan verzorgen + Anagenetic/Bioweapon/Crypsis in de andere zaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Utca het volgende:
What happened? Is miss een beetje OT, maar ben wel benieuwdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jup... Dat krijg je als jeje scriptie vrneukt
lijkt me ook ja, maar wat kan je zo hard verneuken aan je scriptie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jup... Dat krijg je als jeje scriptie vrneukt
After bij eQualquote:
quote:
shitquote:
Boh dat wordt weer een leukequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... vanavond nieuwe Magic Show
20:00 – 21:00 Mind.Illusion
21:00 – 22:00 Kodex
22:00 – 23:00 Luna & E-Force
Ditquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oohja Daniel! Gefeliciteerd met je boeking![]()
Als je een keertje in de buurt moet draaien, laat het maar even weten. Wil graag eens komen kijken
Nicequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... vanavond nieuwe Magic Show
20:00 – 21:00 Mind.Illusion
21:00 – 22:00 Kodex
22:00 – 23:00 Luna & E-Force
Niice! En wat een mooie foto'squote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Levitas het volgende:
Pssst.. Hier is de eerste!
Het interview!
Enneh, binnenkort maar eens kaartje bestellen voor Thrillogy!
Leuk interview! En die foto's zijn idd mooiquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Niice! En wat een mooie foto's![]()
haha herkenbaar ja..zo heb ik ooit de wk-finale gemist de zondagavond na black 2006..tijdens de volksliederen patsboem KOquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Van die 3 zou ik zeker voor Hard Classics gaan ja
[..]
Ik vind het zo kut om overdag te slapen (omdat dan je hele dag weg is), dat wanneer ik pas laat thuis ben, ik liever wakker blijf en de zondagavond maar mooi op tijd naar bed ga
Waardoor ik de laatste keer om 7 uur 's avonds even vlug kort op bed ging liggen, en 12 uur later pas wakker werd... nog nooit zo vast geslapen
Ja hoor, want ik wist alleen Sonic sabotage en Spacerquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja hoor, want ik wist alleen Sonic sabotage en Spacerdus als ik het mag dan mag jij het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |