Vind je het gek? De fanboys staan in de rij om alles waar de sticker "raw" op geplakt wordt te bestormen., dan volgt de rest vanzelf. Zij zien ook wel het succes van een Loudness, opgevolgd door een grotere locatie en een flinke tent op Decibel, een XX Raw die uitverkoopt, een raw area op Dreamfields etcetera.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef 16meter het volgende:
had al nooit gehoord van Eclipse
Alpha Twins dan een eigen XQ? Denk dat Q-dance wel geld ziet in dat zogenaamde raw van G4H, A2 etc.. Omdat ze bij Qlimax ook al verwezen naar duister, hard blabla.
Ja klopt inderdaad, staat ook nog fout op de flyerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
bloedheet, en stervensdruk bij de bar. Normaal waren wij ook gegaan, maar ben dan een weekendje wegOverigens heet Outland nu Eclipse
Blijkbaar worden de zaaltjes beneden toch niet gebruikt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toegevoegd aan persoonlijke agenda als optie.
Welke zalen zijn dat dan, want boven is er maar 1 'grote' toch? En 1 'open' zaal maar dat zal wel niet? Want die 2 kleine zalen in de kelder zijn wel 99 graden...
quote:01. TNT – Yeah (Oldschool Mix)
02. Builder – Her Voice (Super Bass Mix)
03. Zanzalabs – Zanzarisimo
04. A-Lusion – Guidelinez
05. The Machine – Butterfly
06. Frontliner – Rock That Thing
07. Clive King – Pure Cocaine
08. Noisecontrollers – Revolution Is Here
09. Geck-O – It’s What We Are
10. Headhunterz – Scantraxx Reloaded Part 2
11. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer – The Stage Is Our Home
12. A-Lusion – Just Ask
13. R3zonance – Music Is My Weapon (Zatox & The R3bels Remix)
14. TNT – Tritolo (Yellow Compound Mix)
15. Frontliner – Green House
16. Alphaverb – Got It! (Unoriginal Mix)
17. Zatox & Activator – Can’t Stop
18. Floorcrusherz – Psycho Stylez
19. Ran-D ft. Redixx – My Sound
Oke, apart. Die open zaal leek me nou niet echt goed qua akoestiek.. was er toen alleen de laatste 10 min tijdens de happy hardcore geweest dus niet echt op gelet verder. Maar het scheelt wel dat de warmte daar tenminste weg kan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Blijkbaar worden de zaaltjes beneden toch niet gebruikt!
http://www.hardtraxx.nl/f(...)5705-75.html#p692067
Slechte ontwikkeling wmbquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind je het gek? De fanboys staan in de rij om alles waar de sticker "raw" op geplakt wordt te bestormen., dan volgt de rest vanzelf. Zij zien ook wel het succes van een Loudness, opgevolgd door een grotere locatie en een flinke tent op Decibel, een XX Raw die uitverkoopt, een raw area op Dreamfields etcetera.
Ik vind het ook wel wat hebben, beetje allerlei stijlen door elkaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef 16meter het volgende:
Vette Subground set van Acti @ Magic Show.
Liefhebbers van early hardstyle/hardtrance moeten het zeker een kans geven.
Tja, zo gaat het nou eenmaal, de hype wordt opgepikt. Rauwe sounds waren wel weer nodig, maar gaan nu af en toe te ver. Die Radical Redemption bijvoorbeeld, slaat nergens meer op. Als het maar hard gaat is het leuk ofzo.quote:
Schijnen namen van Diesel-kleding te zijn.quote:Ik vind het ook wel wat hebben, beetje allerlei stijlen door elkaarmaar op een echt hardstylefeest lijkt het me niks, Defqon bijvoorbeeld weer wel. Wat is het idee achter die titels eigenlijk?
Ja man, laatste Cloud9!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Huize Maas? Moet ik ook nog 's een
voor mij is thrillogy 10 minuutjes lopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Esenes het volgende:
Wij hoeven ook alleen maar een bus naar Utrecht te pakken,en terug worden we waarschijnlijk opgehaald door een vriend van onsEcht ideaal
Maar heb stiekem meer zin in 22 oktober, A2 records, lijkt me echt een leuk feestHoorde wel dat het bloedheet is in outland dus m'n waaier dan maar niet vergeten.
Op een dag zal het weer over zijn (hoop ik) Want dat rauwe is niet bijzonder. Het is een zooitje opgeraapte horror geluidjes en in een nummer geplakt. Er zitten uitzonderingen tussen natuurlijk. Voordat ik iemand voor het hoofd stoot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind je het gek? De fanboys staan in de rij om alles waar de sticker "raw" op geplakt wordt te bestormen., dan volgt de rest vanzelf. Zij zien ook wel het succes van een Loudness, opgevolgd door een grotere locatie en een flinke tent op Decibel, een XX Raw die uitverkoopt, een raw area op Dreamfields etcetera.
Degos & Re-Donequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:04 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
jeu, nieuwe degos & re-done!
Bite my shit klinkt vet
Zag de namen, niet verkeerdquote:
Heeft zeker een paar vette tracksquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef ElDani het volgende:
Wat vind iedereen van Radical Redemption hier? Ik vind het namelijk helemaal niets, maar er schijnen best wel wat fans te zijn.
Lekkere plaat, origineel is ook lekker. Verder ben ik het eens met je punt over het gebruiken van 'horror' geluidjes puur voor het 'raw' maken van een track. Er zijn zeker goede raw tracks, en die Darkness is calling van Radical redemption vind ik daar een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Op een dag zal het weer over zijn (hoop ik) Want dat rauwe is niet bijzonder. Het is een zooitje opgeraapte horror geluidjes en in een nummer geplakt. Er zitten uitzonderingen tussen natuurlijk. Voordat ik iemand voor het hoofd stoot.
Doe mij maar rauwe met een lekkere drive zoals bovenstaand vanaf 2:35
dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Er zijn zeker goede raw tracks, en die Darkness is calling van Radical redemption vind ik daar een voorbeeld van.
Hmm.. Magic zou kunnen ja. Maar als je die "raw" tracks van nu ziet (G4H, B-Front, etc.), klinkt dat toch wel anders dan Magic vind ik.quote:Waar is het 'raw' eigenlijk mee begonnen?
Welke plaat is daar eigenlijk echt de beginner van?
Voor mij is dat Magic.. En wat daarna is gekomen zijn toch een aantal vette 'raw' platen maar ook een boel <vul eigen mening maar in>
Ik vind het nog steeds zo ironisch dat die plaat veruit het minst Raw was van die hele release..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef Levitas het volgende:
Het labeltje 'rawstyle' is volgens mij gekomen na Zatox - Rawstyle.
Toen hij vorig jaar ergens uit kwam vond ik 'm top. En eigenlijk niet nog steeds. Toen was Zatox zo goed bezig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds zo ironisch dat die plaat veruit het minst Raw was van die hele release..En dat daarna heel de stroming daar naar is vernoemd..
Ik vind het persoonlijk niet zo'n hele goede plaat...
Voldoet er precies aan hoor. "Raw hardstyle" = kut, Zatox - Rawstyle = kutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toen hij vorig jaar ergens uit kwam vond ik 'm top. En eigenlijk niet nog steeds. Toen was Zatox zo goed bezig.Alleen nou de term is overgenomen (ok je mag niet in hokjes denken en een naam geven, want hardstyle = hardstyle. Maar er ontstaat nu echt wel onderscheid.) en is er een criteria aan verbonden aan deze term. Daardoor is de plaat de negatieve kant op gegaan omdat het zelf niet voldoet aan deze criteria.
Niet alles over een kamp scheren johquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Voldoet er precies aan hoor. "Raw hardstyle" = kut, Zatox - Rawstyle = kut
Ik denk wel omstreeks die periode idd, maar die plaat was niet de origine van de term. Ik ben trouwens ook niet zo van het labeltje Raw Hardstyle, het duwt een artiest een bepaald hokje in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het labeltje 'rawstyle' is volgens mij gekomen na Zatox - Rawstyle.
Ik bedoel te zeggen dat alles wat zo nodig raw genoemd moet worden meestal zo gemaakt is dat het nergens naar klinkt. Sinds die hokjes er zijn gekomen is het ook heel snel bergafwaarts gegaan vind ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Niet alles over een kamp scheren joh![]()
Zit tegenwoordig behoorlijk wat troep tussen alle "rauwere" platen maar ook genoeg prima plaatjes:
Dat is altijd toch al geweest?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Echter zit er gewoon een megagroot verschil tussen Da Tweekaz & B-Front.
Had ik een keer een discussietje mee met Dizzorder..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk wel omstreeks die periode idd, maar die plaat was niet de origine van de term. Ik ben trouwens ook niet zo van het labeltje Raw Hardstyle, het duwt een artiest een bepaald hokje in.
Echter zit er gewoon een megagroot verschil tussen Da Tweekaz & B-Front. Beiden kun je hardstyle noemen, maar toch zou ik dan eerder Da Tweekaz Happy Hardstyle noemen dan B-Front Raw Hardstyle
quote:quote:
RAWSTYLE bestaat niet!!!!! Hardstyle is Hardstyle en niet anders
quote:
@TheDizZorder RawStyle bestaat!. Kom op! Er is ook ooit uit Harcore verschillende type hardcore ontstaan, waarom zou dat niet kunnen bij HS?
quote:
@DailymomentsNL waarom wel in de hardcore hoor je echt duidelijk verschil tussen ind. en main. Maar in de Hardstyle vind ik dat tegenvallen
quote:
@TheDizZorder Jij hoort geen verschil tussen bijv. Catatonic Overload - The Sexual Thrill en Josh en Wesz - Like thiz als voorbeeld..
quote:
@DailymomentsNL in gebruik van kicks en melodie etc, maar tis allebei hardstyle. Waarom wordt er nu na 10jr ineens een label aan gehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |