abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102693825
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef 16meter het volgende:
had al nooit gehoord van Eclipse

Alpha Twins dan een eigen XQ? Denk dat Q-dance wel geld ziet in dat zogenaamde raw van G4H, A2 etc.. Omdat ze bij Qlimax ook al verwezen naar duister, hard blabla.
Vind je het gek? De fanboys staan in de rij om alles waar de sticker "raw" op geplakt wordt te bestormen., dan volgt de rest vanzelf. Zij zien ook wel het succes van een Loudness, opgevolgd door een grotere locatie en een flinke tent op Decibel, een XX Raw die uitverkoopt, een raw area op Dreamfields etcetera.
Mixes onder de naam Khadber
pi_102694468
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:17 schreef eQuaL het volgende:

[..]

bloedheet, en stervensdruk bij de bar. Normaal waren wij ook gegaan, maar ben dan een weekendje weg ;( Overigens heet Outland nu Eclipse ;)
Ja klopt inderdaad, staat ook nog fout op de flyer :P
Jammer, maar er komen nog genoeg leuke feesten :Y weekendje weg is ook leuk!
  FOK!fotograaf dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:07:02 #28
159915 -Menn0-
MNO
pi_102694562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef 16meter het volgende:

[..]

De proffert? :')
De p-p-p-proffert ja ;)
,,/
pi_102694754
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Toegevoegd aan persoonlijke agenda als optie. :Y

Welke zalen zijn dat dan, want boven is er maar 1 'grote' toch? En 1 'open' zaal maar dat zal wel niet? Want die 2 kleine zalen in de kelder zijn wel 99 graden...
Blijkbaar worden de zaaltjes beneden toch niet gebruikt!
http://www.hardtraxx.nl/f(...)5705-75.html#p692067
gr gr
pi_102695062
Ik raad iedereen aan weer eens M.I's WYFYB #25 op te zetten
quote:
01. TNT – Yeah (Oldschool Mix)
02. Builder – Her Voice (Super Bass Mix)
03. Zanzalabs – Zanzarisimo
04. A-Lusion – Guidelinez
05. The Machine – Butterfly
06. Frontliner – Rock That Thing
07. Clive King – Pure Cocaine
08. Noisecontrollers – Revolution Is Here
09. Geck-O – It’s What We Are
10. Headhunterz – Scantraxx Reloaded Part 2
11. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer – The Stage Is Our Home
12. A-Lusion – Just Ask
13. R3zonance – Music Is My Weapon (Zatox & The R3bels Remix)
14. TNT – Tritolo (Yellow Compound Mix)
15. Frontliner – Green House
16. Alphaverb – Got It! (Unoriginal Mix)
17. Zatox & Activator – Can’t Stop
18. Floorcrusherz – Psycho Stylez
19. Ran-D ft. Redixx – My Sound
:9 :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Blijkbaar worden de zaaltjes beneden toch niet gebruikt!
http://www.hardtraxx.nl/f(...)5705-75.html#p692067
Oke, apart. Die open zaal leek me nou niet echt goed qua akoestiek.. was er toen alleen de laatste 10 min tijdens de happy hardcore geweest dus niet echt op gelet verder. Maar het scheelt wel dat de warmte daar tenminste weg kan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef ElDani het volgende:

[..]

Vind je het gek? De fanboys staan in de rij om alles waar de sticker "raw" op geplakt wordt te bestormen., dan volgt de rest vanzelf. Zij zien ook wel het succes van een Loudness, opgevolgd door een grotere locatie en een flinke tent op Decibel, een XX Raw die uitverkoopt, een raw area op Dreamfields etcetera.
Slechte ontwikkeling wmb :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef 16meter het volgende:
Vette Subground set van Acti @ Magic Show.

Liefhebbers van early hardstyle/hardtrance moeten het zeker een kans geven.
Ik vind het ook wel wat hebben, beetje allerlei stijlen door elkaar :) maar op een echt hardstylefeest lijkt het me niks, Defqon bijvoorbeeld weer wel. Wat is het idee achter die titels eigenlijk?

[ Bericht 2% gewijzigd door Deeltjesversneller op 04-10-2011 17:30:25 ]
pi_102697101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Slechte ontwikkeling wmb :(
Tja, zo gaat het nou eenmaal, de hype wordt opgepikt. Rauwe sounds waren wel weer nodig, maar gaan nu af en toe te ver. Die Radical Redemption bijvoorbeeld, slaat nergens meer op. Als het maar hard gaat is het leuk ofzo.

quote:
Ik vind het ook wel wat hebben, beetje allerlei stijlen door elkaar :) maar op een echt hardstylefeest lijkt het me niks, Defqon bijvoorbeeld weer wel. Wat is het idee achter die titels eigenlijk?
Schijnen namen van Diesel-kleding te zijn.
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:22:46 #32
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102698002
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef yosander het volgende:

[..]

Huize Maas? Moet ik ook nog 's een :7
Ja man, laatste Cloud9!
The Outside Agency
pi_102699786
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Esenes het volgende:
Wij hoeven ook alleen maar een bus naar Utrecht te pakken,en terug worden we waarschijnlijk opgehaald door een vriend van ons :D Echt ideaal

Maar heb stiekem meer zin in 22 oktober, A2 records, lijkt me echt een leuk feest :) Hoorde wel dat het bloedheet is in outland dus m'n waaier dan maar niet vergeten.
voor mij is thrillogy 10 minuutjes lopen :P
eerst a2 records de 22ste en de 29ste lekker dansje wagen op thrillogy!
pi_102701697
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef ElDani het volgende:

[..]

Op een dag zal het weer over zijn (hoop ik) Want dat rauwe is niet bijzonder. Het is een zooitje opgeraapte horror geluidjes en in een nummer geplakt. Er zitten uitzonderingen tussen natuurlijk. Voordat ik iemand voor het hoofd stoot. ;)

Doe mij maar rauwe met een lekkere drive zoals bovenstaand vanaf 2:35 _O_
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_102702595
quote:
Degos & Re-Done _O_ Bite My Shit is echt heel vet :Y
De kick van Dancing is muf :{
pi_102704249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:22 schreef haakon het volgende:

[..]

Ja man, laatste Cloud9!
Zag de namen, niet verkeerd :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:24:33 #37
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_102704870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef ElDani het volgende:
Wat vind iedereen van Radical Redemption hier? Ik vind het namelijk helemaal niets, maar er schijnen best wel wat fans te zijn.
Heeft zeker een paar vette tracks :). Into Your Soul en Darkness is Calling O+ !
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:42:49 #38
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_102709995
Vind het inderdaadook niet veel khad..
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:38:26 #39
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_102717175
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Op een dag zal het weer over zijn (hoop ik) Want dat rauwe is niet bijzonder. Het is een zooitje opgeraapte horror geluidjes en in een nummer geplakt. Er zitten uitzonderingen tussen natuurlijk. Voordat ik iemand voor het hoofd stoot. ;)

Doe mij maar rauwe met een lekkere drive zoals bovenstaand vanaf 2:35 _O_
Lekkere plaat, origineel is ook lekker. Verder ben ik het eens met je punt over het gebruiken van 'horror' geluidjes puur voor het 'raw' maken van een track. Er zijn zeker goede raw tracks, en die Darkness is calling van Radical redemption vind ik daar een voorbeeld van.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:56:31 #40
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102718078
Waar is het 'raw' eigenlijk mee begonnen?
Welke plaat is daar eigenlijk echt de beginner van?

Voor mij is dat Magic.. En wat daarna is gekomen zijn toch een aantal vette 'raw' platen maar ook een boel <vul eigen mening maar in>
The Outside Agency
pi_102718567
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Er zijn zeker goede raw tracks, en die Darkness is calling van Radical redemption vind ik daar een voorbeeld van.
dit.
pi_102724308
quote:
Waar is het 'raw' eigenlijk mee begonnen?
Welke plaat is daar eigenlijk echt de beginner van?

Voor mij is dat Magic.. En wat daarna is gekomen zijn toch een aantal vette 'raw' platen maar ook een boel <vul eigen mening maar in>
Hmm.. Magic zou kunnen ja. Maar als je die "raw" tracks van nu ziet (G4H, B-Front, etc.), klinkt dat toch wel anders dan Magic vind ik.
Het labeltje 'rawstyle' is volgens mij gekomen na Zatox - Rawstyle.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:01:08 #43
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_102725016
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef Levitas het volgende:

Ik vind het nog steeds zo ironisch dat die plaat veruit het minst Raw was van die hele release.. :') En dat daarna heel de stroming daar naar is vernoemd.. _O-

Ik vind het persoonlijk niet zo'n hele goede plaat...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_102725403
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:01 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds zo ironisch dat die plaat veruit het minst Raw was van die hele release.. :') En dat daarna heel de stroming daar naar is vernoemd.. _O-

Ik vind het persoonlijk niet zo'n hele goede plaat...
Toen hij vorig jaar ergens uit kwam vond ik 'm top. En eigenlijk niet nog steeds. Toen was Zatox zo goed bezig. :Y Alleen nou de term is overgenomen (ok je mag niet in hokjes denken en een naam geven, want hardstyle = hardstyle. Maar er ontstaat nu echt wel onderscheid.) en is er een criteria aan verbonden aan deze term. Daardoor is de plaat de negatieve kant op gegaan omdat het zelf niet voldoet aan deze criteria.
pi_102725785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Toen hij vorig jaar ergens uit kwam vond ik 'm top. En eigenlijk niet nog steeds. Toen was Zatox zo goed bezig. :Y Alleen nou de term is overgenomen (ok je mag niet in hokjes denken en een naam geven, want hardstyle = hardstyle. Maar er ontstaat nu echt wel onderscheid.) en is er een criteria aan verbonden aan deze term. Daardoor is de plaat de negatieve kant op gegaan omdat het zelf niet voldoet aan deze criteria.
Voldoet er precies aan hoor. "Raw hardstyle" = kut, Zatox - Rawstyle = kut :Y
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:39:09 #46
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_102726179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Voldoet er precies aan hoor. "Raw hardstyle" = kut, Zatox - Rawstyle = kut :Y
Niet alles over een kamp scheren joh :N

Zit tegenwoordig behoorlijk wat troep tussen alle "rauwere" platen maar ook genoeg prima plaatjes:

-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_102726325
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef Levitas het volgende:

[..]
Ik denk wel omstreeks die periode idd, maar die plaat was niet de origine van de term. Ik ben trouwens ook niet zo van het labeltje Raw Hardstyle, het duwt een artiest een bepaald hokje in.
Echter zit er gewoon een megagroot verschil tussen Da Tweekaz & B-Front. Beiden kun je hardstyle noemen, maar toch zou ik dan eerder Da Tweekaz Happy Hardstyle noemen dan B-Front Raw Hardstyle :P
pi_102726432
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Niet alles over een kamp scheren joh :N

Zit tegenwoordig behoorlijk wat troep tussen alle "rauwere" platen maar ook genoeg prima plaatjes:

Ik bedoel te zeggen dat alles wat zo nodig raw genoemd moet worden meestal zo gemaakt is dat het nergens naar klinkt. Sinds die hokjes er zijn gekomen is het ook heel snel bergafwaarts gegaan vind ik.
Doe mij maar gewoon lekkere harde duistere hardstyle ^O^

Wat mij betreft is de term raw hardstyle en alles wat er onder geplaatst wordt (vooral door organisaties) net zo mainstream, dus overhyped en kut, als Brennan Heart.

quote:
11s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Echter zit er gewoon een megagroot verschil tussen Da Tweekaz & B-Front.
Dat is altijd toch al geweest?

vs

Maar toen heette het gewoon allebei hardstyle. Sinds het moment dat het ineens in hokjes is geplaatst is het ineens superslecht geworden. "ow ik moet deze kick even helemaal distorten want anders is het niet raw" "ow ik moet even een housebreakje ertussen zetten anders is het niet mainstream"

[ Bericht 8% gewijzigd door Deeltjesversneller op 05-10-2011 11:01:02 ]
pi_102726666
quote:
11s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik denk wel omstreeks die periode idd, maar die plaat was niet de origine van de term. Ik ben trouwens ook niet zo van het labeltje Raw Hardstyle, het duwt een artiest een bepaald hokje in.
Echter zit er gewoon een megagroot verschil tussen Da Tweekaz & B-Front. Beiden kun je hardstyle noemen, maar toch zou ik dan eerder Da Tweekaz Happy Hardstyle noemen dan B-Front Raw Hardstyle :P
Had ik een keer een discussietje mee met Dizzorder..

[Hardstyle #166] The music gives me faith till we meet again

quote:
quote:
RAWSTYLE bestaat niet!!!!! Hardstyle is Hardstyle en niet anders

quote:
@TheDizZorder RawStyle bestaat!. Kom op! Er is ook ooit uit Harcore verschillende type hardcore ontstaan, waarom zou dat niet kunnen bij HS?

quote:
@DailymomentsNL waarom wel in de hardcore hoor je echt duidelijk verschil tussen ind. en main. Maar in de Hardstyle vind ik dat tegenvallen

quote:
@TheDizZorder Jij hoort geen verschil tussen bijv. Catatonic Overload - The Sexual Thrill en Josh en Wesz - Like thiz als voorbeeld..

quote:
@DailymomentsNL in gebruik van kicks en melodie etc, maar tis allebei hardstyle. Waarom wordt er nu na 10jr ineens een label aan gehangen
pi_102726770
Eens met de DV-post. En The Cry is kut.

Vroeger konden ze trouwens ook flink harde platen eruit poepen, neem bijvoorbeeld
Speedwave - Hear the drummer get wicked (Raw Mix) die niet eens op YT staat :?
AVIO - More is what they get (Intractable One Shortcut) die niet eens op YT staat :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')