is niet helemaal waar. Almelo - Mariënberg gaat niet eind 2012, maar eind 2013 naar Arriva en daar zal gereden worden met gereviseerde Linten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef James1988 het volgende:
Zwolle - Emmen en Almelo - Mariënberg gaan per 2012 al naar Arriva, en dan komt ook daar GTW.
Ohja, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet helemaal waar. Almelo - Mariënberg gaat niet eind 2012, maar eind 2013 naar Arriva en daar zal gereden worden met gereviseerde Linten.
We zitten dus nog wel een tijdje vast aan DM90 begrijp ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef James1988 het volgende:
Zwolle - Enschede gaat in de toekomst mogelijk ook aanbesteed worden.
En dat is niet ergquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zitten dus nog wel een tijdje vast aan DM90 begrijp ik
Tram? 2014 of zo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe staat het daarmee eigenlijk? Op welke termijn zou dat kunnen?
Nou ja al die DM90-uitfaserende projecten eigenlijkquote:
Nee, hij rijdt op rails.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Heb hem ook 2x voorbij zien komen in het Amersfoortse. Rijd hij op diesel of electra, want ik kreeg een beetje een vertekend beeld door zijn nieuwe uiterlijk?
Zo oud zijn ze ook nog niet toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zitten dus nog wel een tijdje vast aan DM90 begrijp ik
'90 he. 21 jaar dus. Niet spannend oud nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zo oud zijn ze ook nog niet toch?
Oh jawel hoor!quote:
Leuk!quote:post ik m hier: afgelopen vrijdag had ik de mogelijkheid de NoordZuidlijn-boortunnel te bezoeken. Een leuk filmpje staat hieronder:
Aan de meeste perrons kom je wel een aantal meter tekort. Sterker nog: het past alleen op Camminghaburen en op spoor 2 van Grijpskerk compleet langs het perron. En zelfs in Groningen en Leeuwarden kom je flink tekort.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
Over Leeuwarden - Groningen gesproken: er waren vanmiddag vertragingen op dat traject. Kwam onderweg zelfs een trein tegen die bestond uit 8 bakken GTW. Dat past op enkele perrons volgens mij net wel of net niet.
grunnn uiteraardquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef greavy het volgende:
Station Noord en Centraal. Bedoel je Rotterdam?
Dat past vast wel, maar spoor 5a wordt ook voor de intercity's richting Schiphol gebruikt, dus die ruimte heb je meestal niet over om een (te) lange Spurt uit Groningen op te vangen denk ik...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef greavy het volgende:
In Leeuwarden kan je het toch op spoor 5 kakken? Dan past het toch wel?
Heeft Waddinxveen niet een Peizerweg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef greavy het volgende:
Station Noord en Centraal. Bedoel je Rotterdam?
Het pas wel op 5b, maar veel ruimte is er dan niet over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat past vast wel, maar spoor 5a wordt ook voor de intercity's richting Schiphol gebruikt, dus die ruimte heb je meestal niet over om een (te) lange Spurt uit Groningen op te vangen denk ik...
Genoeg zelfs, want die treinen moeten over dezelfde overweg en vanwege de veiligheid zal het treinverkeer daar ook even stilgelegen hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er reden tussen Station Noord en Centraal geen treinen vanmiddag. Aanreiding op de peizerweg of zo... Werd er geroepen over de mobilofoon in de bus.Maar dat heeft weinig te maken met Grunn - leeuwarden natuurlijk.
ahh, wist niet dat alles over dezelfde overweg gaat daarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Genoeg zelfs, want die treinen moeten over dezelfde overweg en vanwege de veiligheid zal het treinverkeer daar ook even stilgelegen hebben.
Nee, het was geen LM, maar een setje in reizigersdienst. Het kan wel zijn dat het voorste stel afgesloten was en dat de trein met behulp van de TRDL langs alle stations werd geleid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Aan de meeste perrons kom je wel een aantal meter tekort. Sterker nog: het past alleen op Camminghaburen en op spoor 2 van Grijpskerk compleet langs het perron. En zelfs in Groningen en Leeuwarden kom je flink tekort.
Het zal wel een leeg-mat-rit zijn geweest. Maar dat weet ik niet, ik zat vandaag van zes tot twee op dat baanvak en toen was nog alles redelijk normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |