Rinkyquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:43 schreef leeell het volgende:
[..]
inkoop en verkoop oude brommers
http://www.rinkytoys.nl/
dat doe ik nu al zeker een half jaar in dit topicquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:37 schreef leeell het volgende:
voor 50 euro mag je er net aan naar kijken, vlegel
ja ik weet het broeder, maar eten en een dak is toch ook wel fijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:06 schreef Yreal het volgende:
Ieeell wat ben je een gore kut barbaar dat je uberhaupt overweegt dit ding in onderdelen weg te doen.
Dit ding moet je HOUDEN !!!
Ja alsof die 1200 daarbij helpt op lange termijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:24 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ik weet het broeder, maar eten en een dak is toch ook wel fijn
Als student wel hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja alsof die 1200 daarbij helpt op lange termijn.
doodzonde als je hem in onderdelen weg doet inderdaad...quote:
omg half sloop dus. ik wist wel dat er een addertje was!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
Schop !
staat toevallig een at50 op marktplaats nu, duitse papieren (dus geen RDW keuring nog !) maar wel in nieuwstaat
2850 euro rijklaar.
dan is dit toch een koopje mensen, in halve nieuwstaat.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg half sloop dus. ik wist wel dat er een addertje was!
ik bied 50 euro! hoogste bod evah!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef leeell het volgende:
[..]
de enige "schade" die deze brommer heeft is dat de lak wat vaal is her en der, de bestickering wat versleten is en een deukje in de tank.
motorische nieuwstaat (nieuwe cil (origineel), nieuwe zuiger, nieuwe carb (origineel), nieuw spruitstuk (origineel), nieuwe cilinderkop, nieuwe uitlaat, nieuwe ketting, nieuwe tandwielen ((origineel))
heb er al van 450 (jaja fantastisch) en 800 in onderdelen jij kwezelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik bied 50 euro! hoogste bod evah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |