abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102676686
Mocht het je in de weg blijven zitten is een mooie tatoeage wellicht een oplossing? Ben je nu misschien nog net te jong voor maar ode toekomst wellicht een camouflage?
To be or not to be.....
pi_102676692
Nee + Note

[ Bericht 99% gewijzigd door Symphonic op 04-10-2011 07:54:27 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:04:24 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102676954
Ik zou het zeker niet uit mezelf zomaar aan de klas vertellen. Doe dat dan als er al tig roddels zijn ofzo. Ten eerste gaat het niemand eigenlijk wat aan. Ten tweede zijn het pubers. Enkel met een beetje geluk zal een enkeling er volwassen mee omgaan.
pi_102680013
Natuurlijk zal je als je het vertelt het veel stof doen opwaaien in het begin, zoals met elke nieuwe, verse roddel. Maar als je het voor de hele klas vertelt voorkom je dat een paar mensen het weten en dat er over geroddeld gaat worden en dat er fluisterende groepjes ontstaan in de klas. Als je het voor de hele klas vertelt weet gelijk iedereen het. Je zult dan wel de nodige vragen krijgen (ben je daar klaar voor?) en natuurlijk zullen er grappen over gemaakt worden, want wat men niet kent en ook wel eng vindt wordt vaak overschreeuwd door er maar grappen over te maken. Maar dat is hun onzekerheid en gebrek. Ik zou het heel dapper vinden als je het zou vertellen. Daarnaast werkt het op middelbare scholen en overal zo, dat het nieuws niet meer interessant is zodra er iets nieuws is om over te roddelen. En mensen blijven altijd op zoek naar nieuwe verse roddels.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:40:58 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_102680081
Als je klas al kent is het wat anders. Maar ik zou als tiener heel raar hebben gekeken als iemand bv op de eerste schooldag zou zeggen "ik wil jullie graag wat vertellen.. "

@Cactus1.. natuurlijk is het dan hun gebrek en onzekerheid. Maar TS moet daar mee om moeten kunnen gaan. Leuk dat zij iets 'missen' maar TS is daar de dupe van als t ware.
pi_102680221
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:40 schreef Cue_ het volgende:
Als je klas al kent is het wat anders. Maar ik zou als tiener heel raar hebben gekeken als iemand bv op de eerste schooldag zou zeggen "ik wil jullie graag wat vertellen.. "

@Cactus1.. natuurlijk is het dan hun gebrek en onzekerheid. Maar TS moet daar mee om moeten kunnen gaan. Leuk dat zij iets 'missen' maar TS is daar de dupe van als t ware.
Ik neem aan dat ze haar klas nog niet kent, anders zouden ze het wel weten ;) En natuurlijk kijk je even raar, maar je blijft echt niet de rest van het jaar raar naar iemand kijken. Zo onderscheid je gelijk de mensen die met je om willen gaan om wie je bent ipv de oppervlakkige lui aan wie je niks hebt.
Als ik de keus zou hebben tussen even het onderwerp van gesprek zijn en dat ik daarna echt geaccepteerd word voor wie ik ben en wat ik heb meegemaakt of de keus tussen me moeten gedragen alsof er niks aan de hand is en altijd bang zijn dat mensen mijn littekens zouden zien en daardoor niet mezelf kunnen zijn, zou ik echt wel kiezen voor het eerste.
  Admin dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:12:42 #57
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_102680923
Waarom is automutilatie slecht?
Laten we hier verder gaan.
Ik ben niet overtuigd van TS's intenties
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')