Hier nog een. Al luister ik geen metal. Destroyer hier, en ik doe de afwas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef Jigzoz het volgende:
Jezus, ik verveel me echt kapot. De open haard al aangestoken, wijn en bier gedronken, achtereenvolgens Teitanblood, Ondskapt en Ofermod opgezet, maar het vervelen wordt er amper minder om. Alleen thuis zijn is echt doodsaai.
Proost ik ga zo slapenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm, nou, mooie boel. Dan maar weer meer bier drinken.
Ja, klinkt echt superspectaculair.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hier nog een. Al luister ik geen metal. Destroyer hier, en ik doe de afwas.Mijn halfbroer komt maandag mijn kamer inspecteren, dinsdag mijn moeder, en donderdag mijn vader. Alles moet er dus wat netter uit zien dan dat het nu doet.
Beste zaterdagavond ooit.
Magie is ontdekt!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de magie van Magrudergrind nog moet ontdekken.
Ik heb er niks mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef Darkestrah het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Wolves in the Throne Room? Ik vind hem erg sterk!
ik moet hem nog luisterenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet hem nog checkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef Darkestrah het volgende:
Biertje doen daar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet hem nog checkenik wil nog wel naar het concert in de 013
Was eens bij een concert van ze, en vooraan lag een papiertje met de eisen, een hele waslijst met welk eten wel mocht en welk eten niet. Had ook te maken met dat een van hun voor heel veel dingen allergisch is ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:25 schreef Tokus het volgende:
je weet toch dat ze bij WITTR geen bier schenken he? door de overtuigingen van de band.
O vandaar dat ik met een aardige roes de zaal uitliep toen ze op ATP klaar waren met spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:25 schreef Tokus het volgende:
je weet toch dat ze bij WITTR geen bier schenken he? door de overtuigingen van de band.
goh, en nog geloven dat ik het meen ook...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O vandaar dat ik met een aardige roes de zaal uitliep toen ze op ATP klaar waren met spelen.
Jup, zo´n goede troll ben je dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
goh, en nog geloven dat ik het meen ook...
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O vandaar dat ik met een aardige roes de zaal uitliep toen ze op ATP klaar waren met spelen.
Of ga je er ook van uit dat een zaal de tap op slot doet als Minor Thread komt spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |