quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 02:58 schreef Rezania het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/03/binnenland/brand-in-gesloten-jeugdinrichting-sassenheim.xml
Dit gebeurd ook echt in Sassem.
Maar jij was oud zei je zelf, dan gebeuren dat soort dingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben al op, terwijl ik niet op hoefde te staan. Geen idee waarom eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar jij was oud zei je zelf, dan gebeuren dat soort dingen.
Aaahw arme LHquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar jij was oud zei je zelf, dan gebeuren dat soort dingen.
Zij zou voor jou een handtekening zetten op school zodat je aanwezig staat, maar omdat zij blijft liggen moet je haar handtekening nu zetten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik had de keuze om in bed te blijven liggen, tot een vriendin whatsappte dat ze in bed bleef, nu moet ik naar school toe
Neuh dit semester draaien we een project waarin wij in fictieve bedrijven werken. Zij en ik zitten samen op een afdeling, maar als een van ons er niet is, dan is het handig als de ander weet wat er die dag besproken is met de rest. Aangezien het project enig niveautje heeft, en we met 2 andere opleidingen in een afdeling zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zij zou voor jou een handtekening zetten op school zodat je aanwezig staat, maar omdat zij blijft liggen moet je haar handtekening nu zetten?
Bedienen met de televisie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de afstandsbediening gesloopt![]()
Nu staat de zender vast op kindernet
Kan niet. Is ab van tele2 en die ontvanger heeft geen knopjesquote:
Al gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:57 schreef LompeHork het volgende:
Heb ik ook wel eens met die receivers; even de stroom eraf halen.
Dan zal de AB niet kapot zijn maar de digitale decoder, blijkbaar kan die niets met het signaal van de AB en weet hij het gewoon even niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet. Is ab van tele2 en die ontvanger heeft geen knopjes![]()
Stom ab reageert wel op aan en uit maar verder niet. Lampje knippert wel zodra ik iets indruk. Even zoeken naar batterijen
Ja godver en hoe moet ik nu het nieuws kijken danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zal de AB niet kapot zijn maar de digitale decoder, blijkbaar kan die niets met het signaal van de AB en weet hij het gewoon even niet meer.
Het nieuws niet kijken, toch onzin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja godver en hoe moet ik nu het nieuws kijken dan
Maar maar maar ochtendritueelquote:
Ik doe het in de weekenden al zonder!quote:
Oh my.... bel een monteur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe het in de weekenden al zonder!
Nu heb ik gewoon omdat ik geen nieuws kan kijken de wasmachine al aangezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |