maasland - schipluiden is nog het mooiste stukje hier in de omgeving.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Haha, ja ik ben er ook geen fan van. Ik houd niet zo van kassen. Gelukkig woon ik er niet.
Dat stukje tussen Maasland en Schipluiden is wel héérlijk rustig.
Packhuys wel overslaan, kindertent. oude haven is dan weer leukerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rotterdam ligt achter Vlaardingen. En Vlaardingen is hartstikke leuk om te gaan stappen.
Er is ook een nieuwe tent, de Kroepoekfabriekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef VerteX01 het volgende:
[..]
maasland - schipluiden is nog het mooiste stukje hier in de omgeving.
[..]
Packhuys wel overslaan, kindertent. oude haven is dan weer leuker
Vlaardingen is een bazenstad inderdaad, maar als ik er niet zou wonen zou ik hier echt niet gaan stappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rotterdam ligt achter Vlaardingen. En Vlaardingen is hartstikke leuk om te gaan stappen.
Haha, als je vanuit het Westland Den Haag binnenkomt, kom je gelijk in die verschrikkelijke pauperwijken uitquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vind het een schande dat jullie zo dicht tegen mijn mooie stadje Den Haag liggen.
Ik wind het eerder jammer dat die kankerstad de afgelopen twintig jaar zo dichtbij is gekomen. Met al je bruinen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
terechte klacht
Vind het een schande dat jullie zo dicht tegen mijn mooie stadje Den Haag liggen. Je komt zeker uit de poeluk he jong? Plukkie alllll
Amen to thatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik wind het eerder jammer dat die kankerstad de afgelopen twintig jaar zo dichtbij is gekomen. Met al je bruinen.
'nuff saidquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:21 schreef WLproxy het volgende:
Mensen die haten op de prachtgemeente 't Westland.
Euhm.. wat is hier dan precies zo mooi? Alle mooie historische dorpskernen zijn totaal verneukt de laatste jaren. Kijk bijvoorbeeld eens naar Kwintsheul. Een paar jaar geleden was dat een prachtig dorpje dat zeker tot de mooiste in NL gerekend had kunnen worden.. Er worden hier nog dagelijks authentieke gebouwen geslooptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:21 schreef WLproxy het volgende:
Mensen die haten op de prachtgemeente 't Westland.
Ik was aan het werk. Want ja TS, Westlanders werken. En hard!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
Het duurde lang voordat je dit topic hebt gevonden, Bootje.
Ik ben teleurgesteld.
Oh, dan keur ik het goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik was aan het werk. Want ja TS, Westlanders werken. En hard!
Alle buitenlanders (Mocro's en Turken) naar Den Haag / Rotterdam verplaatsen, gracht er omheen en klaar. Ze kunnen toch niet zwemmen en hier in het Westland hebben we nu Polen die het werk doen. Hebben ten minste dat Rammadan-gezeik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het moet ook gewoon verdeeld worden tussen Den Haag en Rotterdam.
Dat is jaloezie. Iedereen zou willen dat die in Vlaardingen zou wonen. Maar dat kan nou eenmaal niet. Vlaardingen is voor de geluksvogels.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik lees hier dat mensen haten op Vlaardingen?
* Irritatie100 is geboren en getogen Vlaardinger en woont er nog steeds
Het erge is dat de meeste haters die ik ken uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is jaloezie. Iedereen zou willen dat die in Vlaardingen zou wonen. Maar dat kan nou eenmaal niet. Vlaardingen is voor de geluksvogels.
Zou jij niet zuur zijn als je in Schiedam zou wonen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het erge is dat de meeste haters die ik ken uitSchiedam
komen.
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou jij niet zuur zijn als je in Schiedam zou wonen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |