quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:11 schreef Maaslander het volgende:
Oh jaa hoor, vrijwel alle jongeren noemen zichzelf mooiboy beweert TS? Moet je eens effe goed rond kijken, ik ken meer lui die het niet in hun hoofd halen om zich mooiboy te noemen. Evenals die nickelson jassen, ik ken misschien drie mensen op m'n school die er mee lopen, de rest van de school vindt het er niet uit zien.
Maar goed, WhyAreTheyAllTaken had het al over Maasland, waar ik zeker geen woorden over vuil wil maken.
Maasland![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:51 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[..]
Jij behoort duidelijk tot de eerste categorie.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef TWP het volgende:
Een dier uit het Westland met 32 letters.Het is een verwijzing naar iemand en het heeft in totaal twee lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
Westland ophemelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:53 schreef dubrillion het volgende:
Ik snap niet wat er verkeerd is aan het Westland hoor (ja ik woon er wel zelf)
Nee ik loop niet op klompen, zeg wel Moguh, maar schep niet op dat ik ''liters bier wegdrink''.
Wie wil er in hemelsnaam in de stad wonen? In Den-Haag of Rotterdam ????
Om de 300 meter heb je een stoplicht waar je voor moet stoppen.
En kom nou niet met:''dan neem je toch de tram'', want dat is helemaal zielig.
Lekker in zn stinkding zitten samen met vieze gore stinkende lui, nee bedankt.
Ik word gewoon lekker wakker in het Westland, kan lekker naar het strand lopen.
Doe me boodschappen zonder ruzie te maken over een parkeerplek en de mensen zeggen mekaar gedag i.p.v. ''wat zit jij te kijken''.
Tuurlijk zijn er ook simpele lui met Nickelson jassen. Die noemen wij ook wel Komo zakken en meestal zijn dat van die bontkraag mannetjes die geen normale vriendjes kunnen vinden.
En in de stad lopen er altijd nog meer van die typetjes en sletberry wijven die met 3 SOA's rond lopen.
Nee hoor ik blijf hier lekker wonen
Nee hoor zo bedoel ik het niet.quote:
De nieuwe trams in Rotterdam ruikt lekkerder dan de mestgeur die jullie daar hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:53 schreef dubrillion het volgende:
Ik snap niet wat er verkeerd is aan het Westland hoor (ja ik woon er wel zelf)
Nee ik loop niet op klompen, zeg wel Moguh, maar schep niet op dat ik ''liters bier wegdrink''.
Wie wil er in hemelsnaam in de stad wonen? In Den-Haag of Rotterdam ????
Om de 300 meter heb je een stoplicht waar je voor moet stoppen.
En kom nou niet met:''dan neem je toch de tram'', want dat is helemaal zielig.
Lekker in zn stinkding zitten samen met vieze gore stinkende lui, nee bedankt.
Ik word gewoon lekker wakker in het Westland, kan lekker naar het strand lopen.
Doe me boodschappen zonder ruzie te maken over een parkeerplek en de mensen zeggen mekaar gedag i.p.v. ''wat zit jij te kijken''.
Tuurlijk zijn er ook simpele lui met Nickelson jassen. Die noemen wij ook wel Komo zakken en meestal zijn dat van die bontkraag mannetjes die geen normale vriendjes kunnen vinden.
En in de stad lopen er altijd nog meer van die typetjes en sletberry wijven die met 3 SOA's rond lopen.
Nee hoor ik blijf hier lekker wonen
Mestgeur?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:59 schreef o.us het volgende:
[..]
De nieuwe trams in Rotterdam ruikt lekkerder dan de mestgeur die jullie daar hebben.
Dus het is óf 't Westland óf 'de stad'?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:59 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Nee hoor zo bedoel ik het niet.
Het gaat mij erom dat ik nooit, maar dan ook nooit in de stad wil wonen.
Je kan mij niet vertellen dat er in de stad minder zielige types wonen dan in het Westland
Mestgeur....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:59 schreef o.us het volgende:
[..]
De nieuwe trams in Rotterdam ruikt lekkerder dan de mestgeur die jullie daar hebben.
Je woont Nederland, slimmerik. Ga maar eens joggen in New York, Istanbul of Beijing, dan mag je pas piepen dat het stinkt naar uitlaatgassen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:01 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Mestgeur?
Dat vind je in weilanden.
Die hebben wij niet eens zo gek veel.
En ik vind de geur die in het duin hangt beter dan die vieze uitlaatgassen geur die je in de stad ruikt als je ''gezond'' gaat sporten...
OMG LOLSMILEYFACE!1!!11!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:03 schreef Knowledge_seeker het volgende:
![]()
http://maps.google.nl/map(...)256&t=h&z=18&vpsrc=6
Wij wonen in het Westland, slimmerik. Ga eens joggen in 's-Gravenzande, Naaldwijk of De Lier, dan hoor ik graag van je waar je mestgeur ruikt. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:09 schreef o.us het volgende:
Je woont Nederland, slimmerik. Ga maar eens joggen in New York, Istanbul of Beijing, dan mag je pas piepen dat het stinkt naar uitlaatgassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |