quote:
Niet snel genoeg pl4kkiequote:
ik was te langzaamquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ook weer fipo
[..]
Niet snel genoeg pl4kkie
zullen we de oude 50-posts regel weer invoerenquote:
quote:
dat was bij 50 een nieuwe TT verzinnen tochquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zullen we de oude 50-posts regel weer invoeren
[..]
[ afbeelding ]
Nee, vanuit het speelschema voor komende week kiezen we het team waarvan wij denken dat die gaat winnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jullie kiezen dus 2 teams per keer? En dan per wedstrijd?
Dat was bij 250..... tot #50 mocht jequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was bij 50 een nieuwe TT verzinnen toch
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was bij 250..... tot #50 mocht je![]()
![]()
en
gebruiken maar dat ben jij echt niet vergeten
![]()
je weet de pm te vinden tochquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
Muisie! Afl 2 staat nu ook online van Stormchasers![]()
![]()
quote:
Hmmm.... .is mijn gids niet bij..... maar ga niet switchen heb the voice vrijdag al gezien en SYTYCD nog nietquote:
heb beide niet gezienquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm.... .is mijn gids niet bij..... maar ga niet switchen heb the voice vrijdag al gezien en SYTYCD nog niet
Pfff.... maar nog niet duidelijk hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef Drassss het volgende:
7 mensen in de speedboot, 4 vermisten..
Nope, nog niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff.... maar nog niet duidelijk hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren?
Hmmmm.... jij hebt toch ook UPC? Hoe kan het dan dat jij andere uitzendingen hebt dan ik?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb beide niet gezienVind de blind auditions wel leuk, en om0.00 uur nog een keer SYTYCD volgens mijn digitale gids
ik heb geen ideequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm.... jij hebt toch ook UPC? Hoe kan het dan dat jij andere uitzendingen hebt dan ik?
Heeft UPC niet, en als ie nu 952 t/m 955 zou hebben dan zou ik denken dat hij zijn prioriteiten verkeerd legt omdat hij géén 218 heeftquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kokkie heeft een ander pakket. Zenders 950 en 951 zitten daar ook in.
staat bij mij om 0100quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Bij mij begint op RTL5 om 0:00 uur de herhaling van wie is de chef?
wees gerust, heb ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft UPC niet, en als ie nu 952 t/m 955 zou hebben dan zou ik denken dat hij zijn prioriteiten verkeerd legt omdat hij géén 218 heeft
Ben je verhuist naar een andere tijdzonequote:
quote:
dat is iets dat zeker is jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben je verhuist naar een andere tijdzone
[..]hoe moet ik dat nu uitleggen...... heb ik helaas niet
![]()
of
als ik moest kiezen koos ik voor het sportpakket
Wat kan je af en toe lekker cryptisch zijn.... Ik neem aan dat je bedoelt dat als je moest kiezen tussen de XX-zenders of Sport je voor sport zou kiezenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat kan je af en toe lekker cryptisch zijn.... Ik neem aan dat je bedoelt dat als je moest kiezen tussen de XX-zenders of Sport je voor sport zou kiezen
Moest het toch even vragen hè, je weet het toch, mannen komen van mars en vrouwen van venus.....quote:
ben ik blij dat ik van mars komquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moest het toch even vragen hè, je weet het toch, mannen komen van mars en vrouwen van venus.....
quote:
leve internetquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
Je kan toch ook 1 sportzender pakken en 1 XX-zender?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
Je kan toch ook 1 sportzender pakken en 1 XX-zender?
Jammer dat je die zenders niet aan mij kan donerenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]niet bij UPC is meteen een heel pakket. Ik zit nu ook opgescheept met allerlei overbodige eredivisie kanalen waar niets fatsoenlijks wordt uitgezonden
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jammer dat je die zenders niet aan mij kan doneren
daarom heb ik dat pakket ook niet, vind ik het niet waard voor 6 mnd plezierquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]niet bij UPC is meteen een heel pakket. Ik zit nu ook opgescheept met allerlei overbodige eredivisie kanalen waar niets fatsoenlijks wordt uitgezonden
Ach voor de Football maanden ben ik best bereid die 10 euro per maand te betalen, maar het is zo'n gezeik bij UPC om dan voor die overige 6 maanden het sportpakket op te zeggen, dat ik maar het hele jaar doorbetaal (en dus mijzelf 60 euro tekort doe)quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom heb ik dat pakket ook niet, vind ik het niet waard voor 6 mnd plezier
dat is de ideale oplossing lijkt me. moeten ze bij wet vastleggen dat dat kan wat mij betreftquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach voor de Football maanden ben ik best bereid die 10 euro per maand te betalen, maar het is zo'n gezeik bij UPC om dan voor die overige 6 maanden het sportpakket op te zeggen, dat ik maar het hele jaar doorbetaal (en dus mijzelf 60 euro tekort doe)
Schijnt dat ik met KPN per maand gewoon via decoder/internet kan stoppen. Dus dan alleen sportpakket vanaf augustus t/m feb en dan weer afmelden
Eensch.....en ook dat als je een combi aanbiedingspakket neemt dat je expliciet moet aangeven dat je die wel of niet wilt doorzetten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is de ideale oplossing lijkt me. moeten ze bij wet vastleggen dat dat kan wat mij betreft
dat is helaas bij upc zo, als je een verandering doet in je abbo, zit je er een jaar aan vast. Daarna per maand op te zeggenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch.....en ook dat als je een combi aanbiedingspakket neemt dat je expliciet moet aangeven dat je die wel of niet wilt doorzetten.
Ik had het Film-pakket genomen en kreeg het Sportpakket er voor 6 mnd gratis bij. Was blij met ESPN America, maar de rest van de zenders boeit mij niet. Toen ik na afloop van die 6 maanden (Superbowl was geweest) sport wilde opzeggen, moest je dat schriftelijk doen met in acht name van een opzegtermijn en mijn jaar was nog niet om![]()
Oh, en dat pakket kon je dus met de korting gewoon via de 'rode' knop via de decoder bestellen.
de watjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Ik ga nog even beestjes kijken, tot ooit allen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Ik ga nog even beestjes kijken, tot ooit allen
Maar dan wel schriftelijk.... ik heb het kaartje hier al klaar liggen om UPC op te zeggen. Nog niet ingestuurd want ik wel wél zeker weten dat KPN ook echt alles goed kan leveren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is helaas bij upc zo, als je een verandering doet in je abbo, zit je er een jaar aan vast. Daarna per maand op te zeggen
heel verstandig lijkt mequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan wel schriftelijk.... ik heb het kaartje hier al klaar liggen om UPC op te zeggen. Nog niet ingestuurd want ik wel wél zeker weten dat KPN ook echt alles goed kan leveren.
quote:
zeker, heb nog niet op de grond gelegenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
trusten kokje slaap
en hopelijk wel in je bedje
Maar als dat je helpt in de rugklachten moet je het gewoon doen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, heb nog niet op de grond gelegen
Laat me raden; Hij blendert een kitten!!quote:
aardig idee, maar ik ben op 1:30 maar opgehouden met kijken. Anders zie ik vannacht weer nachtpaarden.quote:
Sterkte Ceetjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf,
![]()
![]()
moet nog werken, dus misschien tot later, maar voel me ook niet zo lekker, dus waarschijnlijk tot morgen![]()
Prettige avond allemaal
Moet ik nog kijken, heb vandaag eerst even wat topchefs bijgekekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja he. Muziekje er maar weer bijgepakt.
Afl 2 van stormchasers was ook weer prima
Jep men denkt van wel.. 4 doden ook. Vervelend allemaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Waarschijnlijk toch drank in het spel bij de speedboot inzittenden![]()
Ja, drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep men denkt van wel.. 4 doden ook. Vervelend allemaal.
We wachten het onderzoek nog maar even afquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, drank maakt meer kapot dan je lief is
misschien maar beter van wel jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
We wachten het onderzoek nog maar even af
Ik denk dat het bij mij nog wel mee zal vallen. Heel wat avonden zitten kijken, maar de meeste kwamen toch pas echt op gang als ik al lag te slapen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
Al die stormen in Afl 1 & 2 heb ik trouwens live bekeken
Het heeft mij nogal wat uurtjes gekostquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij nog wel mee zal vallen. Heel wat avonden zitten kijken, maar de meeste kwamen toch pas echt op gang als ik al lag te slapen.
Ik zie jou nog wel naar de USA gaan en ter plekke chasenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het heeft mij nogal wat uurtjes gekostblijft machtig en ik zal het nog vele jaren volgen gok ik.....
Mhaw chasen voor een aantal weken niet, maar wel vrienden bezoeken en toevallig een onweersbui meepikken. Dat was al machtig genoegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie jou nog wel naar de USA gaan en ter plekke chasen
April, mei en juni schijnen dan mooie maanden te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw chasen voor een aantal weken niet, maar wel vrienden bezoeken en toevallig een onweersbui meepikken. Dat was al machtig genoeg
I know, ook qua temperaturen is het dan lekker daar. Het plan is er nu alleen nog uitstippelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
April, mei en juni schijnen dan mooie maanden te zijn
Das toch niet zo moeilijk, je bent een stippel wonder met paintquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
I know, ook qua temperaturen is het dan lekker daar. Het plan is er nu alleen nog uitstippelen
Ha! Dat moet ook wel lukken ja. Over 1.5 jaar ofzo..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Das toch niet zo moeilijk, je bent een stippel wonder met paint
Heb je ruim de tijd om te plannen en te sparenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ha! Dat moet ook wel lukken ja. Over 1.5 jaar ofzo..
Amerika is daar zo'n lekker land voor he. Ticket, auto huren en gaan en wanneer je wil pitten zoek je een motel/hotel op voor een prikkiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je ruim de tijd om te plannen en te sparen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Amerika is daar zo'n lekker land voor he. Ticket, auto huren en gaan en wanneer je wil pitten zoek je een motel/hotel op voor een prikkie
Whaaah!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat me raden; Hij blendert een kitten!!
Die heb je vast in ZOM gepost toen het daar nog open wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Whaaah!![]()
Betrapt.Ik dacht dat ik hier inmiddels wel ongestoord en onopvallend een filmpje kon recyclen.
In verhouding valt het nog mee, maar inderdaad ook daar is het al flink gestegen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alleen is gasoline daar ook behoorlijk in prijs gestegen
Nee op Facebook, nadat ik het op Twitter tegenkwam. Jaja, drukdrukdruk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb je vast in ZOM gepost toen het daar nog open was
Het is een serie. Dit is het eerste plaatje. Want more?quote:
Ik zie liever het resultaat, de carpaccio.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een serie. Dit is het eerste plaatje. Want more?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zie liever het resultaat, de carpaccio.
Ja doe maar...ben toch al in een goede buiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een serie. Dit is het eerste plaatje. Want more?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |