quote:
Niet snel genoeg pl4kkiequote:
ik was te langzaamquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ook weer fipo
[..]
Niet snel genoeg pl4kkie
zullen we de oude 50-posts regel weer invoerenquote:
quote:
dat was bij 50 een nieuwe TT verzinnen tochquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zullen we de oude 50-posts regel weer invoeren
[..]
[ afbeelding ]
Nee, vanuit het speelschema voor komende week kiezen we het team waarvan wij denken dat die gaat winnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jullie kiezen dus 2 teams per keer? En dan per wedstrijd?
Dat was bij 250..... tot #50 mocht jequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was bij 50 een nieuwe TT verzinnen toch
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was bij 250..... tot #50 mocht je![]()
![]()
en
gebruiken maar dat ben jij echt niet vergeten
![]()
je weet de pm te vinden tochquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
Muisie! Afl 2 staat nu ook online van Stormchasers![]()
![]()
quote:
Hmmm.... .is mijn gids niet bij..... maar ga niet switchen heb the voice vrijdag al gezien en SYTYCD nog nietquote:
heb beide niet gezienquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm.... .is mijn gids niet bij..... maar ga niet switchen heb the voice vrijdag al gezien en SYTYCD nog niet
Pfff.... maar nog niet duidelijk hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef Drassss het volgende:
7 mensen in de speedboot, 4 vermisten..
Nope, nog niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff.... maar nog niet duidelijk hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren?
Hmmmm.... jij hebt toch ook UPC? Hoe kan het dan dat jij andere uitzendingen hebt dan ik?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb beide niet gezienVind de blind auditions wel leuk, en om0.00 uur nog een keer SYTYCD volgens mijn digitale gids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |