Dit is toch het 'ik voel me niet begrepen door mannen ("geen man wil me") en daarom val ik terug op een manwijf met stekels'-topic?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Vanyel het volgende:
Hebben jullie wel door in welk topic je zit?
Ik klik gewoon random in de AT lijst...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Vanyel het volgende:
Hebben jullie wel door in welk topic je zit?
Kijk, jij snapt hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is toch het 'ik voel me niet begrepen door mannen ("geen man wil me") en daarom val ik terug op een manwijf met stekels'-topic?
Nou, dan ga eerst alles maar eens netjes lezen, en dan bedoel ik ook alle 390 delen hiervoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik klik gewoon random in de AT lijst...
Nou als je daar te lui voor bent moet je jezelf in het vervolg wel netjes gedragen voordat je van die belachelijke conclusies trekt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar ga ik met die brakke search écht niet aan beginnen!
Nou dan kun je hier beter wegblijven want ik bemerk wel dat je bijzonder weinig van toegevoegde waarde bent voor dit topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Excuses? NOOIT!Ik ga alleen diep door m'n knieën om te beffen of te baffen...
Agossie... Dat is ook niet leuk zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef LizzyAdam het volgende:
hallo Lesbeau's! High Tea gaat niet door, ze was me vergeten en gaat nu met d'r mams naar de Ikea.
Heart Broken? yeah. pretty much.
hoe is het met iedereen deze fabuleus regenachtige dag?
Ik "vergeet" dat regelmatig ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:21 schreef lezzer het volgende:
edit: oh god, gewoon een hele pagina vergeten te lezen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:55 schreef skunkasaur het volgende:
Knuffel voor liz.
Van de "mijne" (lees: die ene waarmee ik de afgelopen maand datete) heb ik nu al sinds 1 oktober niets meer gehoord.
Maar, daar komt bij dat verven en scheppen en kampvuur bouwen ook wel tijd en ruimte geeft om na te denken. En ik heb nog nooit zo góed na kunnen denken, ook. Ik heb me een aantal dingen gerealiseerd waar ik zelf nogal van schrokKortom, ik vind het niet zo erg dat ze niks van zich laat horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |