quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zit daar een leeftijdslimiet aan vast dan?
Is het zo ver? Al lang ook of heb ik gister niet goed opgelet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
mogge lesbeaus!
Ik word toch een beetje sip van het overlijden van Steve Jobs. :<
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Hij is al eens gepost volgens mij...
Ik ook wel hoor. Ik ben niet echt een Apple-adept (hoewel ik wel een iPad heb), maar ik vind dat hij de wereld veel gebracht heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
mogge lesbeaus!
Ik word toch een beetje sip van het overlijden van Steve Jobs. :<
Dat soort dromen zijn heerlijk. Alleen is het moment van wakker worden en realiseren dat het niet echt gebeurd is zo kutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef wonderer het volgende:
Ik spendeerde met een niet nader te noemen persoon, waar ik IRL absoluut geen gevoelens voor heb (ofwel, mijn brein had een personage nodig en nam de eerste de beste die hij tegenkwam), een paar mooie tedere momenten en dat voelde heerlijk, zeker omdat ik steeds dacht dat hij niks wilde en ik zelf verder geen initiatief nam en hem me liet knuffelen en mijn hals kussen, maar aan het eind van de droom bleek uit een bericht dat ie wel meer wilde
Redelijk klassiek verhaaltje maar het gevoel was zo fijn
Ja, je kent hem, maar dat doet er verder niet toe. In mijn droom had ie een stoppelbaard en zei ik dat ik hem niet zonder kende, terwijl ik hem in het echt nooit anders dan gladgeschoren heb gezien. Het was dus echt een kwestie van "heb een personage nodig".quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat soort dromen zijn heerlijk. Alleen is het moment van wakker worden en realiseren dat het niet echt gebeurd is zo kut.
En een niet nader te noemen persoon... dat klinkt alsof we 'm zouden moeten kennen. Dat stimuleert mijn nieuwsgierigheidsorgaan...
afgelopen nacht bekend geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is het zo ver? Al lang ook of heb ik gister niet goed opgelet?
Kippen zijn heel leukquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:52 schreef lezzer het volgende:
![]()
Zeg, wat is dat met die kip eigenlijk? Of wat is het...
Aaaaah, niet IN de as! Jakkes!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef Magenta het volgende:
Ook wat voor te zeggen
[ afbeelding ] nom nom..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Aaaaah, niet IN de as! Jakkes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |