SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee johquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is kansloos Tijn.
Ze hunkert naar mij.
Heb het maar heel even gespeeld, te weinig geld voorquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee johmeisje die er voor uitkomen dat ze WOW spelen vind ik cool.
[..]
Just saying how it is.quote:
Ga op private spelen dan, er zijn best redelijke servers ookal is het bagger vergeleken met de echte.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Heb het maar heel even gespeeld, te weinig geld voor
Maar vond het echt een vet spel...
Maar dit is nou precies wat er altijd fout gaat; ik vind dat een belangrijk punt. Er wordt nooit goed naar die persoon gecommuniceerd wat er verkeerd gaat en er worden nooit goede tips gegeven hoe die de situatie kan verbeteren. Er wordt ook onvoldoende aangegeven dat het echt een probleem is en dat HIJ de verantwoordelijkheid heeft om daar verandering in aan te brengen. In plaats daarvan blijft het maar wat aansukkelen en zit Myraela hier over een half jaar nog steeds te klagen over de lakse klassenvertegenwoordiger; gevolgd door 10 reacties "dat hij dit niet inzit"... BAH!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:35 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wel... je hebt gelijk dat school er is om te leren, maar je moet het ook zien van de kant die last heeft van zijn fouten/laksheid... maar ik neem aan dat die jongen ook wel weet waar zijn fouten zitten en daar zou hij dan wat aan moeten proberen te doen...
hij had nooit klassevertegenwoordiger moeten willen worden als hij de motivatie er niet voor had...
maar laten we dit onderwerp maar vallen ja..
Ben LotRO gaan spelen, net iets minder goed maar wel gratisquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga op private spelen dan, er zijn best redelijke servers ookal is het bagger vergeleken met de echte.
O god, nu raakt erradwen vast verslaafd. Goed gedaan myr.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga op private spelen dan, er zijn best redelijke servers ookal is het bagger vergeleken met de echte.
Dat is wel jammerquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Heb het maar heel even gespeeld, te weinig geld voor
Maar vond het echt een vet spel...
Ik ben afgekicktquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
O god, nu raakt erradwen vast verslaafd. Goed gedaan myr.
Hihihiih sorry.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
O god, nu raakt erradwen vast verslaafd. Goed gedaan myr.
Je bent wanhopig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
En alles? Heloef hoe weet jij dat nu weer
Mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Als ik echt iets kansloos vind, zijn het hardcore gamers
Dat valt reuze meequote:
Ik quote je alleen maar he.quote:
Je bent gewoon een etter af en toequote:
Ik ben heul niet wanhopig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent gewoon een etter af en toeMij een beetje in kwaad daglicht stellen zodat je zelf beter voor de dag komt
Heel laag dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heul niet wanhopig.
Ik doe Myr, zie je hoe hoog de lat ligt?
Ga jij gewoon mijn Myr beledigen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel laag duswel erg dat je Myr zo ziet
Ja en dat doe jij ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij gewoon mijn Myr beledigen?
Scheer je weg schavuit!
Als iets mooi's en lekkersquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over seks?
Op de volgende manier:quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Heul niet!quote:
Iets wat voor mij heel belangrijk is in een relatie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Noodzakelijk kwaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Houden is overdreven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar is seks iets wat je alleen met iemand hebt van wie je houdt of is het iets wat je met iedereen kan hebben?
Hm, soms heb je gewoon zóveel zin dat het niet boeitquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar is seks iets wat je alleen met iemand hebt van wie je houdt of is het iets wat je met iedereen kan hebben?
Beter was het er niet geweest inderdaad.quote:
Dat doe je welquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Een beetje mijn woorden verdraaien.
Beide maar als je iets voor diegene voelt is de seks veel beter dan met zo maar iemandquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan mistte je in ieder geval niks jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter was het er niet geweest inderdaad.
Ik moet haar natuurlijk wel leuk vinden; maar het hoeft niet perse in een relatie ofzo te gebeuren. Mocht mijn aankomende date uitlopen op seks dan ben ik voor heel even de gelukkigste man op aardequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Daarom.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dan mistte je in ieder geval niks ja
http://bnnuniversity.nl/quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:58 schreef mrk.n het volgende:
Echt die jongen is onzeker. Trouwens, die presentator, ik wil ook precies zo'n baantje bij BNN, lijkt me echt leuk.
Ik ga journalistiek studeren aan de universiteit van Amsterdam, ga me uitschrijven van deze opleiding. Serieus.
Vind je het raar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:58 schreef mrk.n het volgende:
Echt die jongen is onzeker. Trouwens, die presentator, ik wil ook precies zo'n baantje bij BNN, lijkt me echt leuk.
Ik ga journalistiek studeren aan de universiteit van Amsterdam, ga me uitschrijven van deze opleiding. Serieus.
Hoe lang ben je bezig met je huidige opleiding dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik vermoed dat de meeste BNN presentatoren geen uni hebben gestudeerd; ff goed uitzoeken wat ervoor nodig is en zo snel mogelijk aan de slagquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:58 schreef mrk.n het volgende:
Je bent pas echt genaaid als je klaar bent met je studie en dan geen werk kunt vinden wat je leuk vindt. Beter switch je dan tijdens je studie al; dan maar een paar duizend euro schuld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoe lang ben je bezig met je huidige opleiding dan?
Ivm studiefinanciering enzo, je kan nogal genaaid worden.
Ik denk als je presentator wil worden (en dus meteen ook BN'er); dat je dan wel dit soort uitspraken af moet leren en echt stevig in je schoenen moet gaan staan. No offense, als je het echt wil kan het, maar dat je weet waar je aan moet werken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
Zou wel hilarisch zijn.
Ik en Mpj als presentatoren bij BNN.
Hij heeft wel een voordeel, met mij naast hem gaat hij er alleen maar beter uit zien.
Ach een beetje zelfspot moet kunnen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk als je presentator wil worden (en dus meteen ook BN'er); dat je dan wel dit soort uitspraken af moet leren en echt stevig in je schoenen moet gaan staan. No offense, als je het echt wil kan het, maar dat je weet waar je aan moet werken.
Zelfspot kan nooit kwaad, zeker niet bij de bnn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk als je presentator wil worden (en dus meteen ook BN'er); dat je dan wel dit soort uitspraken af moet leren en echt stevig in je schoenen moet gaan staan. No offense, als je het echt wil kan het, maar dat je weet waar je aan moet werken.
Nee ik en Mpj presenteren het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Nee joh ik als presentator van het programma: Tijn zoekt date
Nee je hoeft ook niet knap te zijn; en zelfspot is prima... het kan zelfs je handelsmerk worden; maar je moet van de andere kant wel kunnen laten zien dat je wel degelijk ballen hebtquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach een beetje zelfspot moet kunnen.
Daarnaast die Patrick Lodiers is echt geen haar knapper dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |