Ik kijk het niet altijd, maar als ik het kijk zie ik vaak al binnen 1 minuut (als degene in de keuken staat) of die de chef is ja of nee. Je kunt je best een beetje dom houden maar toch zie je 9 van de 10 keer wel of iemand vaker een pan/mes vast heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
het is volgens mij pas 1keer een vrouw geweest . Ook die was duidelijk
Hier hetzelfde. En dan ook zijn gedrag erbij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond dat Thomas het er veel te dik bovenop legde met zijn overdreven kaviaar en truffel recepten, daarom verdacht ik hem juist niet! Zo van: als ik maar dure ingredienten heb, zal het wel goed zijn
Dacht ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond dat Thomas het er veel te dik bovenop legde met zijn overdreven kaviaar en truffel recepten, daarom verdacht ik hem juist niet! Zo van: als ik maar dure ingredienten heb, zal het wel goed zijn
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, dat meende ik ook te horen.
Klopt, ik had het eerder ook al teruggezocht jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk heb het nog teruggezocht en dat zei hij inderdaad
Had ik dus ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zou me niks verbazen als het nergens op slaat en gewoon alleen ff voor tv is gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:47 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Klopt, ik had het eerder ook al teruggezocht ja![]()
Ze zullen wel een open relatie hebben dus? Anders is het nu over lijkt me
Miranda uit het eerste seizoen bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
het is volgens mij pas 1keer een vrouw geweest . Ook die was duidelijk
ik kijk net de aflevering en dat zegt hij idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik dacht dat die Thomas een vriendin had en samenwoonde????
Vind je?quote:
Sponsormomentjequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:05 schreef zoem het volgende:
Een hele kom vol komijnpoeder en dan 2 lepels erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |