komkommer...?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef Adelante het volgende:
een vrucht voor als je man er niet is???
Thomasquote:
Nee dat zag ik al aan de skills in de keuken dat die het nooit was, en eigenlijk vallen vrouwen bij mij vrijwel meteen af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Chule het volgende:
De eerste keer dat ik het fout had, ik dacht Siebe.
het is volgens mij pas 1keer een vrouw geweest . Ook die was duidelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee dat zag ik al aan de skills in de keuken dat die het nooit was, en eigenlijk vallen vrouwen bij mij vrijwel meteen af.
Ik kijk het niet altijd, maar als ik het kijk zie ik vaak al binnen 1 minuut (als degene in de keuken staat) of die de chef is ja of nee. Je kunt je best een beetje dom houden maar toch zie je 9 van de 10 keer wel of iemand vaker een pan/mes vast heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
het is volgens mij pas 1keer een vrouw geweest . Ook die was duidelijk
Hier hetzelfde. En dan ook zijn gedrag erbij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond dat Thomas het er veel te dik bovenop legde met zijn overdreven kaviaar en truffel recepten, daarom verdacht ik hem juist niet! Zo van: als ik maar dure ingredienten heb, zal het wel goed zijn
Dacht ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond dat Thomas het er veel te dik bovenop legde met zijn overdreven kaviaar en truffel recepten, daarom verdacht ik hem juist niet! Zo van: als ik maar dure ingredienten heb, zal het wel goed zijn
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, dat meende ik ook te horen.
Klopt, ik had het eerder ook al teruggezocht jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk heb het nog teruggezocht en dat zei hij inderdaad
Had ik dus ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zou me niks verbazen als het nergens op slaat en gewoon alleen ff voor tv is gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:47 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Klopt, ik had het eerder ook al teruggezocht ja![]()
Ze zullen wel een open relatie hebben dus? Anders is het nu over lijkt me
Miranda uit het eerste seizoen bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:46 schreef Ole het volgende:
[..]
het is volgens mij pas 1keer een vrouw geweest . Ook die was duidelijk
ik kijk net de aflevering en dat zegt hij idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik dacht dat die Thomas een vriendin had en samenwoonde????
Vind je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |