Vraag een modje om de TT veranderen in:quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou eigenlijk "Tijn optioneel" neerzetten![]()
Hey, die popjes kunnen nu ook kleinquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou eigenlijk "Tijn optioneel" neerzetten![]()
Nee, zo ben ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag een modje om de TT veranderen in:
Evie lacht Tijnbrein uit
eerder in:quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag een modje om de TT veranderen in:
Evie lacht Tijnbrein uit
Betraptquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerder in:
" ...Tijnbrein wordt graag uitgelachen door Evie. Wordt ie geil van... "
Ik lach heel lief hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
Dank je Evie dat je mij uitlacht. Net wat ik nodig heb
Haat-liefde verhouding is het hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
Wat een gezeik over mannen in het vorig topic. Mannen zijn de reden van mijn bestaan, lang leve mannen.
Ach, ik begin je denkwijze door te krijgen.quote:
Hoezee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
Wat een gezeik over mannen in het vorig topic. Mannen zijn de reden van mijn bestaan, lang leve mannen.
Inderdaad. Ik zou niet zonder kunnen. Wie moet dan de spinnen doodslaan?quote:
Zonder mannen zou ik niet eens willen bestaan!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou niet zonder kunnen. Wie moet dan de spinnen doodslaan?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Zonder mannen zou ik niet eens willen bestaan!
Ssssst niet verklappenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Zonder mannen zou ik niet eens willen bestaan!
Bij mij zijn het vrouwen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
Ze kunnen ook vuilniszakken buiten zettenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]Ach ik waardeer het zaad en de goede looks... en wat het met je lichaam kan doen.. verder vraag ik me echt af wat het verdere nut is hoor...
Jij hebt issues. Zoek hulp.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]Ach ik waardeer het zaad en de goede looks... en wat het met je lichaam kan doen.. verder vraag ik me echt af wat het verdere nut is hoor...
Ik kan wel zonder wodka. Of ben ik nu heel onhip?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij zijn het vrouwen.En vodka-martini´s.
En zon
Oh dat maakt het weer goedquote:
Oh dat is mooiquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, ik begin je denkwijze door te krijgen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan wel zonder wodka. Of ben ik nu heel onhip?
Een compleet geslacht van de kaart vegen omdat je er het nut niet van inziet heeft niets, echt, niets met realisme te maken.quote:
Is wodka hip dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Seks ookquote:
Ik heb liever een stukje Kaas eigenlijk.quote:
Zeker wel..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Een compleet geslacht van de kaart vegen omdat je er het nut niet van inziet heeft niets, echt, niets met realisme te maken.
Niet liever een lekkere worst?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb liever een stukje Kaas eigenlijk.
Spinnen snappen er meer vanquote:
Pas daarnaquote:
Dude, als ik een kerel moest opeten zou ik weken bezig zijn. Ik gooi m wel gewoon in de plomp, is dat ook goed?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Spinnen snappen er meer vanGewoon die kerel opeten na de seks, of wanneer hij niet voldoet
Blijkbaar ben je gewoon nog niet de juiste man tegen gekomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Spinnen snappen er meer vanGewoon die kerel opeten na de seks, of wanneer hij niet voldoet
Fine by me!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dude, als ik een kerel moest opeten zou ik weken bezig zijn. Ik gooi m wel gewoon in de plomp, is dat ook goed?
Hm sjah als ze goed zijn in seks.. is dat ook het enige etc etc... multitasken kunnen ze niet.. maar blijkbaar is meerdere taken op diverse momenten ook al een probleem... oo viel ik maar op tetten..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je gewoon nog niet de juiste man tegen gekomen
Wat er ook mis is met mannen, zeiken zoals jij dat kan kunnen ze geen van allen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm sjah als ze goed zijn in seks.. is dat ook het enige etc etc... multitasken kunnen ze niet.. maar blijkbaar is meerdere taken op diverse momenten ook al een probleem... oo viel ik maar op tetten..
O iemand is erg desperatequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat er ook mis is met mannen, zeiken zoals jij dat kan kunnen ze geen van allen.
Ik krijg eerder het idee dat het aan jou ligt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm sjah als ze goed zijn in seks.. is dat ook het enige etc etc... multitasken kunnen ze niet.. maar blijkbaar is meerdere taken op diverse momenten ook al een probleem... oo viel ik maar op tetten..
HAP HAP HAPquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg eerder het idee dat het aan jou ligt.
Das niet desperate. Dat ik nu realistisch.quote:
Nee.. vooral niet als helmonderquote:
Jij bent heul niet onhipquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie heeft het over voortijdig?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef xFriendx het volgende:
Opeten, plomp.... zo zullen mannen ook liever single blijven dan voortijdig aan hun einde komen
Ze weten nog niet wat voor een seks er tegenover staatquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef xFriendx het volgende:
Opeten, plomp.... zo zullen mannen ook liever single blijven dan voortijdig aan hun einde komen
oh, okayquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. vooral niet als helmonder
Bij jou niet nee, jij verstaat de kunst van langdurig martelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wie heeft het over voortijdig?
Als ik niet onder de indruk ben, wil ik mijn geld terug!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze weten nog niet wat voor een seks er tegenover staat![]()
haha
nvmquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
HAP HAP HAP![]()
![]()
Mweh ligt niet aan mij..![]()
Whahahaha anders nemen jullie alles serieus
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik niet onder de indruk ben, wil ik mijn geld terug!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik niet onder de indruk ben, wil ik mijn geld terug!
Ik gooi ze alleen weg als ze totaal geen nut meer hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij jou niet nee, jij verstaat de kunst van langdurig martelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik gooi ze alleen weg als ze totaal geen nut meer hebben.
Direct na aanschaf dus?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik gooi ze alleen weg als ze totaal geen nut meer hebben.
nee joh. pas als ze bang zijn voor spinnen enzo.. wat moet ik met een man die bang is voor spinnen? wie moet me dan redden?quote:
quote:
ssssstquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh. pas als ze bang zijn voor spinnen enzo.. wat moet ik met een man die bang is voor spinnen? wie moet me dan redden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Ik ga je nooit meer serieus nemen vanaf nuquote:
Ik vond het verhaal over die hoeren die je elke keer naaien ook best grappig. Ik kon er om lachen in ieder geval.quote:
quote:
No way in hell dat jij goed genoeg kan neuken om een leven waard te zijn.quote:
Hmz.. kijk... serieus genomen worden, daar hebben vrouwen op bepaalde manieren dan weer niks optegen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga je nooit meer serieus nemen vanaf nu
Kan je maar een maal proberen hehquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
No way in hell dat jij goed genoeg kan neuken om een leven waard te zijn.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal over die hoeren die je elke keer naaien ook best grappig. Ik kon er om lachen in ieder geval.
De eerste keer.
dergelijk? whut?quote:
Je bedoelt, jij hebt maar 1 keer de kans om dat te laten zien.quote:
Ik ook wel.. maar dat verveelt je na een tijdje.. vooral als ze ook nog onogelijk lelijk zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal over die hoeren die je elke keer naaien ook best grappig. Ik kon er om lachen in ieder geval.
De eerste keer.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
ssssstJa. Spinnen vermoorden. Vuilnis buiten zetten. Zware spullen sjouwen. Mij masseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Als je aardiger voor mij was had ik dat best een keer willen doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz.. kijk... serieus genomen worden, daar hebben vrouwen op bepaalde manieren dan weer niks optegen...![]()
Ligt er maar net aan welk leven je er tegenover zet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
No way in hell dat jij goed genoeg kan neuken om een leven waard te zijn.
Hmz.. sjah als ik echt een spin zou zijn, dan zou ik je waarschijnlijk al opeten voor de seks..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt, jij hebt maar 1 keer de kans om dat te laten zien.
Dus het ligt aan haar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
Als je aardiger voor mij was had ik dat best een keer willen doen
Nu ook nog wel tijn.. eerlijk blijvenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik niet waarschijnlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij verveeld het niet hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook wel.. maar dat verveelt je na een tijdje.. vooral als ze ook nog onogelijk lelijk zijn
Tijn is eigenlijk best kritisch. Hij vindt mij te dun en te blond. Ik heb het er nog moeilijk mee.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Spinnen vermoorden. Vuilnis buiten zetten. Zware spullen sjouwen. Mij masseren.
Voor een aantrekkelijke dame word je verrassend veel afgewezen hier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
Tijn is eigenlijk best kritisch. Hij vindt mij te dun en te blond. Ik heb het er nog moeilijk mee.
En als ze geen nagels bijten kunnen ze ook nog goed kriebelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]De meest begeerde kwaliteiten van de man...
![]()
Aan een gestoord jongetje met stockholmsyndroomquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij verveeld het niet hoor
Ze hebben toch wel iets anders werd je niet elke keer genaait.
Dus aan wie zou t liggen
Ik mis 'een shitload aan geld binnenbrengen' nog.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef Evie het volgende:
De meest begeerde kwaliteiten van de man...
![]()
De lijst is al lang inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een aantrekkelijke dame word je verrassend veel afgewezen hier.
nvmd. vandaag was zo'n dag waarbij ik opstond omdat de zon door mn raam half naar binnen scheen, en ik meteen naar de keuken vloog omdat ik 's morgens mn pillen vergeten was. slaapdronken geslikt maar niet gesnoven, tot plots een soort schuldgevoel op kwam zetten. niet echt een schuldgevoel want dat heb ik niet zo heel snel, maar meer omdat ik had gezegd tegen je dat ik vannacht nog online zou komen om een wat over en weer digiberichtjes uit te wisselen over allerlei serieuzerie.quote:
En ik wil je ook niet. Gewoon om te voorkomen dat ik door iemand als jij wordt afgewezen.quote:
Mannen hebben nutquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis 'een shitload aan geld binnenbrengen' nog.
Dat zeg ik tochquote:
shitload is overdreven. als we er maar van kunnen leven. En ik niet hoef te werkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis 'een shitload aan geld binnenbrengen' nog.
Ze noemt i.i.g. niet iedereen kneus. Welke overeenkomsten zie jij nog meer?quote:
Dan is shitload niet overdreven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
shitload is overdreven. als we er maar van kunnen leven. En ik niet hoef te werken
Ik zet je erbij op de lijst.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik wil je ook niet. Gewoon om te voorkomen dat ik door iemand als jij wordt afgewezen.
Makkelijk om de schuld op een ander te schuiven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Aan een gestoord jongetje met stockholmsyndroom![]()
En een lelijke kwaadaardige snol
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch![]()
Jullie zijn niet aardig
ach joh, maakt niet uitquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
nvmd. vandaag was zo'n dag waarbij ik opstond omdat de zon door mn raam half naar binnen scheen, en ik meteen naar de keuken vloog omdat ik 's morgens mn pillen vergeten was. slaapdronken geslikt maar niet gesnoven, tot plots een soort schuldgevoel op kwam zetten. niet echt een schuldgevoel want dat heb ik niet zo heel snel, maar meer omdat ik had gezegd tegen je dat ik vannacht nog online zou komen om een wat over en weer digiberichtjes uit te wisselen over allerlei serieuzerie.
dus onder de douche gesprongen, kop onder water om wakker te worden, en toen heb ik je meteen gesmst! om je een gigantische virtuele trap voor je kanis te geven zodat je doet wat we min of meer impliciet hebben afgesproken, en dat ga ik morgen weer doen denk ik.
alles voor jou heh.
Zou je dat serieus willen, niet werken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
shitload is overdreven. als we er maar van kunnen leven. En ik niet hoef te werken
obsessief denken briljant te zijn?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze noemt i.i.g. niet iedereen kneus. Welke overeenkomsten zie jij nog meer?
Onbereikbaar voor de gewone man.quote:
haar vriendquote:
Ik hap te snelquote:
ja bijna hehquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach joh, maakt niet uitschuldgevoelens hoeven niet
![]()
Ja, doe dat maar vroeg dan, want daar werd ik wakker van
ja. op dit moment wel. maar ik zei: niet hoeven werken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou je dat serieus willen, niet werken?
Zeker als het zo is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Makkelijk om de schuld op een ander te schuiven.
Dat soort dingen onthoud ik alleen van iemand als ze ook daadwerkelijk de indruk wekken briljant te zijn.quote:
Biquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
ze draagt liever slippers ipv hoge hakken.
Niet allemaal antwoord gaan geven op die vraag!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ze draagt liever slippers ipv hoge hakken.
he fuck, ik moet om 8 uur wakker zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ja bijna heh
en ik ben nooit vroeg op. althans, alles voor 11u is best wel vroeg tegenwoordig.
anyway, ik had zin om te typen.moment's over.
IK WEET GEEN ANTWOORD!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet allemaal antwoord gaan geven op die vraag!
Ah, een fetisjist.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
alle open schoeisel is per defenitie niet mooi, tenzij er een hoge hak onder aan vast zit.
Wil jij dood of zo?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef dawg het volgende:
iemand waarmee ik dik een jaar lang redelijk intensief bezig ben geweest om te bepalen welke beroepen goed bij mij zouden passen, heeft vandaag weer geopperd dat ik een boek moet gaan schrijven omdat ze mijn schrijfkwaliteiten fenomenaal vond.
ik ben er nog niet over uit. misschien dat ik wel spaans ga doen en dan de journalistiek in, de mexicaanse drugsoorlog verslaan.
Precies!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
alle open schoeisel is per defenitie niet mooi, tenzij er een hoge hak onder aan vast zit.
maar slippers zitten wel heerlijk.. ik heb al dagen geen schoenen aangehadquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben een man, die weten het verschil niet.quote:
Ik vind 'definitie' mooier als je het juist spelt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort dingen onthoud ik alleen van iemand als ze ook daadwerkelijk de indruk wekken briljant te zijn.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
Ik vind 'definitie' mooier als je het juist spelt.
een man die mooie schoenen waardeert is niet per definitie en fetisjistquote:
Klopt. Kan ook een homo zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een man die mooie schoenen waardeert is niet per definitie en fetisjist
Meisjes op slippersquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een man die mooie schoenen waardeert is niet per definitie en fetisjist
Of gewoon een man met smaak!quote:
Ik zal niet zeggen dat ik je niet leuk vind omdat je blond bent en een kind hebtquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet allemaal antwoord gaan geven op die vraag!
Oh gelukkigquote:
Jouw woorden, mijn gedachten. Dawg schat ik eerder in als fetisjist overigens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |