Soms regelen ze korting,maar meestal krijg je allerlei goodies en extra's erbij en word er ook nog een leuke prijs gesponsord worden dus dat maakt niet echt uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
Krijg je bij zo'n contest dan ook groepskorting oid of moet iedereen gewoon zelf zijn broek kopen voor de normale prijs?
Haha zolang het maar geen free4all word..En contest is gewoon het zuiver dragen van dezelfde broeken maar allemaal met persoonlijke details en fades..quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:07 schreef don-diablo het volgende:
Klinkt als een leuke contest.![]()
Ik wacht nog op de fok contest
En de BBQ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:07 schreef don-diablo het volgende:
Klinkt als een leuke contest.![]()
Ik wacht nog op de fok contest
Van mijn part begin 2012quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha zolang het maar geen free4all word..En contest is gewoon het zuiver dragen van dezelfde broeken maar allemaal met persoonlijke details en fades..
Ik ben wel in voor een momotaro contest maar dan pas in 2012 ver weg ergens
Was toch een klote zomer, dus daar kon je de rekensom wel maken en in september was ik met vakantie.quote:
We kunnen ook wat spijkerjasjes bij momotaro scoren en dan een contest doen..quote:
Maar dat draag ik dan weer nooit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
We kunnen ook wat spijkerjasjes bij momotaro scoren en dan een contest doen..
Zijn we nog de eerste ook
Stap 1 : Koop een strakke raw denimquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef Atta-boy het volgende:
Cool. Misschien dat ik ook ooit eens mee ga doen met zoiets![]()
Zou het wel nooit winnen als ik zie hoe snel sommige mensen progress hebben in hun broek maar het is wel leuk.
Ik kan dan nog beter denim voor mezelf kopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef M1stral het volgende:
Sponsor jij ze dan Bok? Meer als 400 USD voor een jack wat ik vrijwel nooit zal dragen vind ik vrij zonde
Dat was One_conundrumquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hier werd me trouwens laatst een Apctje aangeboden, weet niet meer precies door wie. Enfin, ik heb helaas tegenwoordig maat 31, die was 32.
Dat was One_Conundrumquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hier werd me trouwens laatst een Apctje aangeboden, weet niet meer precies door wie. Enfin, ik heb helaas tegenwoordig maat 31, die was 32.
quote:
Ik blijf het tof vinden, maar wat ik nu zou willen.. Geen idee.. Misschien een keertje een NF weirdguy erbij om weer een iets meer tapered fit in m'n kast te hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef M1stral het volgende:
Nah, geen Roy's... Ik vind het overigens echt wel mooie broeken hoor, maar ik ben niet zo kapot van Cone White Oak
Je 201 heeft ook een taper...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik blijf het tof vinden, maar wat ik nu zou willen.. Geen idee.. Misschien een keertje een NF weirdguy erbij om weer een iets meer tapered fit in m'n kast te hebben.
Slechte pics dan, ziet er toch behoorlijk Cone uit namelijk. Maargoed... Als het geen Cone zou zijn dan wel een mogelijkheid om te coppen. Maar voor mij voorlopig niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef bokkepoot het volgende:
Dat is ook geen Cone White Oak..
Dat is Nihon Menpu het is de RSII hé
Nee? Wellicht als ie wat ingedragen is dat het je meer opvalt... En je die monstercuffs kwijt bent. In mijn fitpics was het duidelijk te zien, werd soms zelfs voor een 0701 aangezien. Wat ik overigens vrij merkwaardig vind, want die heeft zo goed als geen taper.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een taper eerlijk gezegd, bijna niet merkbaar in ieder geval.
Dat antwoord had ik al verwacht. Trek hem vandaag niet meer aan, hij is echt nog nat aan de binnenkant van de pijpen. Morgen vrij, dus maar een paar uurtjes dragen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef M1stral het volgende:
Dat verdwijnt naarmate je hem inloopt. Met andere woorden, als je hem veel draagt is het zo weg, draag je hem niet zo vaak dan zal het langer aanhouden.
Voetbal International is op TV.quote:
Inseams zijn 36 inch toch? Dan zou een enkele of dubbele cuff wel voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef Atta-boy het volgende:
Ik denk dat ik morgen mijn japan blue x momo voor het eerst aan gaan doen, zonder te hemmen. Gewoon cuffen en stacken. Als het echt te erg is ga ik wel langs de kleermaker van TdN
Met een grote cuff lijk je snel een stuk kleiner. Maar veel stacks vind ik persoonlijk ook weer niet zo. M'n ESOD en TF's hadden wel stacks. Hangt gewoon van de fit af imo. Bij slim kan het wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is er mis met stacks?
Cuffen is gewoon lelijk en bij sommige mensen ziet het er net uit alsof ze een dwerg zijn
Bij Revolve, net als BigSmurf. Ik heb er niet echt rekening mee gehouden eigenlijk;)quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waar had je hem aangeschaft? Geen mogelijkheid om hem direct te laten hemmen, rekening houdend met de shrinkage. Heb ik wel laten doen bij Blue Owl.
De lokale turk gaat je geen chainstitch kunnen geven, TdN is een mogelijkheid in Amsterdam en Benzak op MyNudies (Den Haag) zou het ook voor je kunnen doen, mocht ie dat willen.
Alles met een legopening kleiner dan 19 cm kan wel gestackt worden, al is het wel een beetje afhankelijk van de fit. Over het algemeen staat het bij tapered fits beter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is er mis met stacks?
Cuffen is gewoon lelijk en bij sommige mensen ziet het er net uit alsof ze een dwerg zijn
39" inseam (0700SP heeft atta toch ook?) dus dat kan een flinke cuff wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Inseams zijn 36 inch toch? Dan zou een enkele of dubbele cuff wel voldoende moeten zijn.
Ik had hem net heel eventjes aan, cuff is maar een inch of 2,5 - 3 als ik hem zo omsla dat ik net niet op de pijpen loop op blote voeten. Valt best mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee ik zou hem cuffen tot net onder je knieën
BigSmurf is GVR?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik had hem net heel eventjes aan, cuff is maar een inch of 2,5 - 3 als ik hem zo omsla dat ik net niet op de pijpen loop op blote voeten. Valt best mee.
Met 1,90m ben je toch niet direct een reus? Zal zo eens even meten wat de cuff daadwerkelijk is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |