quote:Zometeen maar eens de douchebak vol laten lopen.
Heb een kledinghanger tussen de waist gedaan tegen het shrinken daarvan, moet voldoende zijn toch?
Je kan mijn NS wel voor 50 e overnemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zit me te orienteren op denimarchive naar de fades van APC denim. Moet zeggen dat ik tot nu toe de kleur niet zo denderend vind.
http://www.denimarchive.com/2011/09/26/apc-standard/
Is dit in echt anders?
Edit: Had het onlangs nog gevraagd maar ben vergeten de antwoorden te checken. Hoe bestellen jullie bij sites als revolveclothing waar je niet met paypal kan betalen. Neem aan dat niet iedereen een cc heeft?
Schiet op dan. Wijf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef bokkepoot het volgende:
Er is al een stuk of 15x mee door de regen gefietst.. Nee ik vind het mooi geweest.
Ik heb an sich wel interesse. Heb je wat meer info? Maat, leeftijd etc.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je kan mijn NS wel voor 50 e overnemen
edit; hier nog wat fades.
http://www.denimarchive.com/category/a-p-c/
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | APC NS worn cm inch Waist 42,5 16,575 front rise 27 10,53 back rise 35 13,65 Thigh 29,5 11,505 Knee 20,6 8,034 Leg / Hem 19,5 7,605 Inseam 88 34,32 |
Dit.. Mijn Masa is aan het drogen btw.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is het zondag saai zonder Sufu. Doe es wat meer pics uploaden hier,.
Uurtje, om kwart over 5 haal ik hem eruit, dan hang ik hem buiten tot het ergste water eruit gedrupt is, en dan laat ik hem binnen verder drogen.quote:
I sure hope so...quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef BigSmurf het volgende:
Zometeen maar eens de douchebak vol laten lopen.
Heb een kledinghanger tussen de waist gedaan tegen het shrinken daarvan, moet voldoende zijn toch?
hoe heet gewassem?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit.. Mijn Masa is aan het drogen btw.
Misschien had een houten hanger of een metalen meer zin gehad. Plastic geeft best wel mee namelijk, misschien dat de hanger uit verband gaat staan, naar mate de katoen strakker gaat staan als gevolg van het krimpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef M1stral het volgende:
Enig idee waarom SuFu down is? ... Ik wel, denk ik.I don't care tbh. Ik ben geen lid en kijk er sowieso nooit op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Daarom wil ik er weinig mee te maken. Het is me te fanatiek en als je nieuw bent of dingen niet weet ben je gelijk een noob. Elitair geneuzel soms. :pquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef bokkepoot het volgende:
Sufu zit vol fanatiekelingen zoals m1stral en dan niet alleen van Momotaro![]()
![]()
(No hate)
Ik ben zelf van mening dat er een hoop arrogant en zelfingenomen volk zit, maar qua resources betreffende denim is het wel de place to be. Wel een echte stek voor denimheads dus. Vanwege de grote schat aan info en het constante "geouwehoer" over denim heb ik me er dan ook geregistreerd. Post er ook lang niet zo veel als op FOK! alleen de topics waarvan ik weet dat ik mee kan discussiëren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef bokkepoot het volgende:
Sufu zit vol fanatiekelingen zoals m1stral en dan niet alleen van Momotaro![]()
![]()
(No hate)
Ja maar als je constant vragen om je oren krijg van hoe je moet soaken of hoe je maat bepaalt.Dan kan ik ook wel begrijpen dat sommige mensen zich elitair gaan voelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daarom wil ik er weinig mee te maken. Het is me te fanatiek en als je nieuw bent of dingen niet weet ben je gelijk een noob. Elitair geneuzel soms. :p
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:52 schreef bokkepoot het volgende:
Dat is verstandig omdat natte denim altijd meer rekt.
Dat is onverstandig omdat de broek gelijk ceases vertoont en die "keihard" worden vanwege de starch
Welke kleur had het water by the way?
Voorlopig lijkt het erop (als ik met een rolmaatje kijk) dat de waist niet gekrompen is, of in ieder geval minimaal. Dus op zich is het nog niet echt nodig, maar ik dacht, misschien kan ik hem een beetje uitrekken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef M1stral het volgende:
Je zou de waist wat kunnen rekken, alleen kijk wel uit dat je hem niet teveel oprekt. Is de shrinkage aan de ruimte kant?
Mee eens, mensen die zomaar klakkeloos een vraag neerkwakken zonder te zoeken zijn gewoon irritant. Betrap mezelf er soms ook weleens op, dat ik denk, dat kan ik zelf ook wel even opzoeken eigenlijk i.p.v. vragen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja maar als je constant vragen om je oren krijg van hoe je moet soaken of hoe je maat bepaalt.Dan kan ik ook wel begrijpen dat sommige mensen zich elitair gaan voelen
Ik heb destijds voordat ik mijn ALD aanschafte het complete mynudies topic over ALD doorgelezen. Ik zeg niet dat iedereen dat moet doen maar je kunt toch wel wat miniem onderzoek doen?
Het elitaire gedrag is soms wel aan de nieuw geregistreerden te wijten inderdaad. Een klein beetje research doen op het forum brengt je veel verder en staat garant voor dat je er niet als noob behandeld word.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja maar als je constant vragen om je oren krijg van hoe je moet soaken of hoe je maat bepaalt.Dan kan ik ook wel begrijpen dat sommige mensen zich elitair gaan voelen
Ik heb destijds voordat ik mijn ALD aanschafte het complete mynudies topic over ALD doorgelezen. Ik zeg niet dat iedereen dat moet doen maar je kunt toch wel wat miniem onderzoek doen?
Geeft je nog steeds niet het recht je beter te voelen dan iemand die nieuw is en die het simpelweg niet weet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een hoop noobs denkt het juist daar beter te weten dan degene die het beter weten. En dan is zulk gedrag, weliswaar ongepast en niet terecht, maar wel een stuk voor de hand liggender.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Geeft je nog steeds niet het recht je beter te voelen dan iemand die nieuw is en die het simpelweg niet weet.
Ik ben assistent coach geweest en bij nieuwe spelers was het elke keer weer alles opnieuw uitleggen. Ik vond het prima, want er komen mensen die daadwerkelijk interesse hebben. Zet je ego dan opzij en help ze gewoon of reageer niet.
Maar dat is mijn mening.
Reageer dan niet. Anders is het alleen maar trollen uiteindelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:05 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een hoop noobs denkt het juist daar beter te weten dan degene die het beter weten. En dan is zulk gedrag, weliswaar ongepast en niet terecht, maar wel een stuk voor de hand liggender.
Ik keur het ook niet goed wat er daar gebeurt..quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Geeft je nog steeds niet het recht je beter te voelen dan iemand die nieuw is en die het simpelweg niet weet.
Ik ben assistent coach geweest en bij nieuwe spelers was het elke keer weer alles opnieuw uitleggen. Ik vond het prima, want er komen mensen die daadwerkelijk interesse hebben. Zet je ego dan opzij en help ze gewoon of reageer niet.
Maar dat is mijn mening.
Best wel. Jij bent iig wel lid en houdt de koopjes in de gaten. Interessante dingen mogen hier altijd gepost worden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik keur het ook niet goed wat er daar gebeurt..
Ik heb dan zelf zoiets als je het niet leuk vind..reageer dan niet ?Maar blijkbaar moeten ze dan toch een hatelijke reactie plaatsen
Maar goed dat is het verschil tussen internet en real life
So true, maar iemand de waarheid vertellen (bijvoorbeeld aangaande sizing) en vervolgens vervloeken omdat het al ergens 100x vermeld is, is beter dan... Niet gezocht hebben, geen reply krijgen, een jean aanschaffen en vervolgens gaan lopen bitchen op SuFu dat je de verkeerde maat gekocht hebtquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Reageer dan niet. Anders is het alleen maar trollen uiteindelijk.
Goede tip, volgende keer als mijn broek te klein is leg ik gewoon mijn tampeloeris in de waistband.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bigsmurf je kan ook je arm (vuist/elleboog) in je waist houden, dat is namelijk de zelfde lengte als je waist
Hahaha je lijkt wel op djeez in de fok frontpagequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Goede tip, volgende keer als mijn broek te klein is leg ik gewoon mijn tampeloeris in de waistband.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef bokkepoot het volgende:
Sinds wanneer is je waist zo klein geworden dan ?
Zo ongeveer... En die zit strak. Daar heb je toch een behoorlijke staafmixer voor nodig om op te rekken, niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef bokkepoot het volgende:
Euhm ik ben heel goed in het onthouden van nutteloze details....
28x 32 toch?
The point is dat ik zwaar medelijden met je hebt als ie werkelijk zo groot is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo ongeveer... En die zit strak. Daar heb je toch een behoorlijke staafmixer voor nodig om op te rekken, niet?
Your point being?
Goeie tip Ali, en nee, ze hielp zelfs mee met uithangen, dat niet alles drijfnat zou worden in de badkamer. Denk dat alles verder prima gegaan is, nu alleen hopen dat de waist echt niet gekrompen is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bigsmurf je kan ook je arm (vuist/elleboog) in je waist houden, dat is namelijk de zelfde lengte als je waist
Hopen dat alles verder goed is gegaan en je ma niet zo boos is geworden
Ok hehe ja hopen en anders gelijk veel dragenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef BigSmurf het volgende:
Goeie tip Ali, en nee, ze hielp zelfs mee met uithangen, dat niet alles drijfnat zou worden in de badkamer. Denk dat alles verder prima gegaan is, nu alleen hopen dat de waist echt niet gekrompen is.
Wat was dat nou met "Boven de 11 rekt vanzelf... En rekt het niet dan scheurt het wel"?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |