Soms regelen ze korting,maar meestal krijg je allerlei goodies en extra's erbij en word er ook nog een leuke prijs gesponsord worden dus dat maakt niet echt uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
Krijg je bij zo'n contest dan ook groepskorting oid of moet iedereen gewoon zelf zijn broek kopen voor de normale prijs?
Haha zolang het maar geen free4all word..En contest is gewoon het zuiver dragen van dezelfde broeken maar allemaal met persoonlijke details en fades..quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:07 schreef don-diablo het volgende:
Klinkt als een leuke contest.![]()
Ik wacht nog op de fok contest
En de BBQ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:07 schreef don-diablo het volgende:
Klinkt als een leuke contest.![]()
Ik wacht nog op de fok contest
Van mijn part begin 2012quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha zolang het maar geen free4all word..En contest is gewoon het zuiver dragen van dezelfde broeken maar allemaal met persoonlijke details en fades..
Ik ben wel in voor een momotaro contest maar dan pas in 2012 ver weg ergens
Was toch een klote zomer, dus daar kon je de rekensom wel maken en in september was ik met vakantie.quote:
We kunnen ook wat spijkerjasjes bij momotaro scoren en dan een contest doen..quote:
Maar dat draag ik dan weer nooit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
We kunnen ook wat spijkerjasjes bij momotaro scoren en dan een contest doen..
Zijn we nog de eerste ook
Stap 1 : Koop een strakke raw denimquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef Atta-boy het volgende:
Cool. Misschien dat ik ook ooit eens mee ga doen met zoiets![]()
Zou het wel nooit winnen als ik zie hoe snel sommige mensen progress hebben in hun broek maar het is wel leuk.
Ik kan dan nog beter denim voor mezelf kopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef M1stral het volgende:
Sponsor jij ze dan Bok? Meer als 400 USD voor een jack wat ik vrijwel nooit zal dragen vind ik vrij zonde
Dat was One_conundrumquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hier werd me trouwens laatst een Apctje aangeboden, weet niet meer precies door wie. Enfin, ik heb helaas tegenwoordig maat 31, die was 32.
Dat was One_Conundrumquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hier werd me trouwens laatst een Apctje aangeboden, weet niet meer precies door wie. Enfin, ik heb helaas tegenwoordig maat 31, die was 32.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |