Hm... Woon daar helaas ver vandaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef RetepV het volgende:
In Amsterdam in de Kalverstraat zit een Fossil winkel, weet ik. Iets voor het Muntplein vanaf CS gezien.
Hier dus
Dankje, was net bezig dit zelf te doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef ElisaB het volgende:
Al klaar
[ afbeelding ]
De jouwe is zelfs met mijn i-net thuis niet te openen, dus misschien moet je 'm maar ff helemaal weghalen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef RingBewoner het volgende:
Dankje, was net bezig dit zelf te doen.
In Utrecht Hoog Catharijne zit ook een Fossil vestiging. Maar volgens mij kan elke willekeurige juwelier hier toch wel een nieuw glaasje op zetten?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm... Woon daar helaas ver vandaan.
Een subtopic nog welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Gebeurt hier aan de lopende band. Ik dacht dat hier gratis spullen en diensten werden aangebonden en gevraagd. Krijg je topics over een kapot horloge, iemand die zn tekst niet uit kan lijnen en nog een hele hoop meer van die kwats![]()
Jammer, anders was het best een leuk subtopic geweest.
Valt me vaker op hoor, De huiswerk topics blijven altijd wel leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Gebeurt hier aan de lopende band. Ik dacht dat hier gratis spullen en diensten werden aangebonden en gevraagd. Krijg je topics over een kapot horloge, iemand die zn tekst niet uit kan lijnen en nog een hele hoop meer van die kwats![]()
Jammer, anders was het best een leuk subtopic geweest.
Ik post gewoon lezen doe ik daarna wel, Eerst doen dan denken was het toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een subtopic nog wel
We kunnen er weinig aan doen dat velen niet lezen voor ze posten
Dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:19 schreef PierreBetfair het volgende:
subforum
Ik heb mn klacht al in FB gepost
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien.
Ik ga de GC mods vragen of zij wat met dit topic kunnen, kan het hier in ieder geval weer ontopic.
Ontopic: geen idee waar je dat kan laten doen, ik zou zeggen een juwelier, en anders misschien bij een garage, ik zie altijd zo'n reclame dat ze sterretjes in de ramen van auto's met iets opvullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |