abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:20:45 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102658792
Ook De Vrij stemde Been weg, ook De Vrij speelde gisteren een belachelijk slechte pot. Sterker nog, ik reken de wanprestatie van gisteren spelers als De Vrij en Vlaar veel meer aan dan Cabral. Maargoed, ik begrijp ook wel dat we na het vertrek van Bruins en het goede spel van El Ahmadi weer een nieuwe zondebok nodig hebben.

Ik snap je punt niet helemaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102659027
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef Caland het volgende:
Ook De Vrij stemde Been weg, ook De Vrij speelde gisteren een belachelijk slechte pot. Sterker nog, ik reken de wanprestatie van gisteren spelers als De Vrij en Vlaar veel meer aan dan Cabral. Maargoed, ik begrijp ook wel dat we na het vertrek van Bruins en het goede spel van El Ahmadi weer een zondebok nodig hebben.

Ik snap je punt niet helemaal.
Iedereen speelde gisteren idd een slechte wedstrijd. Maar ik heb het idee dat De Vrij de fout bij zichzelf zoekt en dat Cabral wel weer woedend op Koeman zal zijn als ie straks op de bank zit tegen VVV.

Het gaat me met name om de mentaliteit en de zelfkritiek. En die ontbreekt nogal eens bij gastjes als Cabral, Wijnaldum en Fer. Altijd maar in de slachtofferrol kruipen, en als iets ze niet bevalt een grote bek in de media. Bij iemand als De Vrij zie ik dat veel minder terug. Die vind ik toch een heel stuk volwassener.

Een slechte wedstrijd spelen mag, maar ga dan niet doen alsof het iedereen z'n schuld is behalve de jouwe.
-
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:27:17 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102659115
Je ziet spoken.

En anders even een bron waarin Cabral niet zelfkritisch is en de fout bij anderen legt. Dat is mij dan ontgaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102659500
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef Caland het volgende:
Je ziet spoken.

En anders even een bron waarin Cabral niet zelfkritisch is en de fout bij anderen legt. Dat is mij dan ontgaan.
Je hebt gelijk dat ik het niet hard kan bewijzen en misschien zit ik helemaal fout.
Maar het is een indruk die ze duidelijk op mij maken, in interviews, in gedrag, in lichaamstaal.
En altijd maar stoer doen met hun vriendjes, weer even een nieuwe rap-track met mattie Babel droppen en dat soort onzin.

Ik weet ook wel dat het ze volledig vrij moet staan om lekker met hun Ajax-matties te gaan rappen (en ik heb ook helemaal niets tegen rap), maar het geeft geeft me gewoon een vervelend bijgevoel dat ze naast voetbal dan zo in de picture moeten staan. Alsof het ze meer om het geld en de roem gaat dan om winnen met Feyenoord.
-
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:37:20 #6
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102659672
Ik ben het wel eens met Ritmo. Cabral lijdt aan zelfoverschatting.
2000 light years from home
pi_102659721
Ik irriteer me bij Cabral aan zijn gedrag. Altijd maar naar zijn chickies zwaaien (bijv. eerste training) etc. En dat hij vier keer zijn mannetje voorbij wil. Dat moet en kan minder.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:39:54 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102659805
Het zal me echt aan m'n reet roesten wat ze buiten het veld doen, zolang ze maar op de trainingen en wedstrijddagen 100% geven. Cabral vind ik in de karige interviews die ik van hem heb gezien altijd wel een goede indruk maken, grappige vrolijke gozer, ligt ook heel goed in de groep. Waaruit blijkt dan dat hij zichzelf zo geweldig vindt vraag ik me af?

Dat jij meer affiniteit hebt met een nuchtere Hollandse jongen als De Vrij snap ik wel, dat heb ik zelf ook wel. Maar dat zegt verder weinig over ander type jongens als een Cabral en Biseswar.

Verder kan ik ook niet zoveel met dit soort onderbuikgevoelens die op niks gebaseerd zijn en ik denk de spelers in kwestie zelf ook niet. Tevens zijn Fer en Wijnaldum een allang gepasseerd station dacht ik zo. Aangezien je het daar steeds over hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:43:49 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102660033
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Caland het volgende:
Het zal me echt aan m'n reet roesten wat ze buiten het veld doen, zolang ze maar op de trainingen en wedstrijddagen 100% geven. Cabral vind ik in de karige interviews die ik van hem heb gezien altijd wel een goede indruk maken, grappige vrolijke gozer, ligt ook heel goed in de groep. Waaruit blijkt dan dat hij zichzelf zo geweldig vindt vraag ik me af?

Dat jij meer affiniteit hebt met een nuchtere Hollandse jongen als De Vrij snap ik wel, dat heb ik zelf ook wel. Maar dat zegt verder weinig over ander type jongens als een Cabral en Biseswar.

Verder kan ik ook niet zoveel met dit soort onderbuikgevoelens die op niks gebaseerd zijn en ik denk de spelers in kwestie zelf ook niet. Tevens zijn Fer en Wijnaldum een allang gepasseerd station dacht ik zo. Aangezien je het daar steeds over hebt.
Dat hij 100x per wedstrijd denkt z'n man uit te spelen terwijl hij 97 van de 100x faalt, daar erger ik me kapot aan. Als ik de trainer was had ik Cabral gisteren na een kwartier al gewisseld, werd er echt niet goed van. Als je continu voor eigen succes gaat terwijl je een slechte wedstrijd speelt en en je 0-1 achterstaat, dan ben je gewoon een mongool.

Ik leg de schuld van gisteren juist niet bij Vlaar en De Vrij. Ze spelen een keer een slechte wedstrijd, mag het? Ze hebben al 100x bewezen altijd inzet te tonen en zijn vaak genoeg wél scherp. Cabral is alleen maar met zichzelf bezig.
pi_102660171
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat hij 100x per wedstrijd denkt z'n man uit te spelen terwijl hij 97 van de 100x faalt, daar erger ik me kapot aan. Als ik de trainer was had ik Cabral gisteren na een kwartier al gewisseld, werd er echt niet goed van. Als je continu voor eigen succes gaat terwijl je een slechte wedstrijd speelt en en je 0-1 achterstaat, dan ben je gewoon een mongool.

Ik leg de schuld van gisteren juist niet bij Vlaar en De Vrij. Ze spelen een keer een slechte wedstrijd, mag het? Ze hebben al 100x bewezen altijd inzet te tonen en zijn vaak genoeg wél scherp. Cabral is alleen maar met zichzelf bezig.
De schuld geven aan alleen Cabral is ook zwak. Het is gewoon een collectieve wanprestatie geweest. Behalve Karim heeft niemand een voldoende gehaald.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:46:35 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102660193
Ik vind De Vrij en vooral Vlaar al het hele seizoen een erg matige indruk achterlaten. Terwijl zij juist de boel moeten sturen achterin. De Vrij heeft nog geen wedstrijd dit seizoen zijn normale niveau gehaald die hij uitgerekend onder Been wel zeer regelmatig haalde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:47:04 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_102660222
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:46 schreef Muto het volgende:

[..]

De schuld geven aan alleen Cabral is ook zwak. Het is gewoon een collectieve wanprestatie geweest. Behalve Karim heeft niemand een voldoende gehaald.
Dat is waar, maar ik ergerde me gewoon dood aan Cabral.
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:49:17 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102660379
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik ook. Maar we hebben het er maar mee te doen grofweg gezegd. In een normale situatie zou je een speler als Cabral af en toe kunnen brengen in de laatste 20 minuten, nu is hij je vaste linksbuiten. Inherent aan de situatie waarin we al jaren zitten en hopelijk binnen een aantal jaar uitkomen.

Daarom erger ik mij juist kapot aan die mongolen die na een half uur hem uit beginnen te fluiten of zelfs juichen bij zijn wissel. Daar heb je ook geen fuck aan. Net als dat je er geen fuck aan hebt om hem in een bepaald keurslijf te duwen waarin hij geen fouten mag maken. Die gast is 20 jaar ofzo, als je het creatieve uit zijn spel gaat halen verneuk je dit soort spelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102660444
Wel mooi, Henk Fräser en Cabral:

maandag 3 oktober 2011 @ 20:07:11 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_102661440
Ik blijf het een prutser vinden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:09:17 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102661558
Ik had niets anders verwacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102661845
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Caland het volgende:

Het zijn idd wel wat onderbuikgevoelens, maar die verdwijnen als een speler op mij de indruk maakt dat hij voor voetbal leeft en als enige doel heeft om met Feyenoord kampioen te worden.

Zoals hier al gezegd wordt, hij lijkt geen advies te willen aannemen van de rest van de wereld en doet 100 keer hetzelfde, omdat hij zo graag die eer wil hebben voor die 3 keer dat het wel lukt.

Een beetje flair is prima (graag zelfs, het moet ook allemaal niet té nuchter worden) maar altijd voor je eigen eer gaan terwijl je weet dat je je team er mee benadeelt en daarna even op Twitter en Youtube roepen dat je hem zwaar chillt met je spange matties en een baas van de straat bent dan ben je heel vervelend bezig.
-
pi_102661871
Achja bij de Cabrals, Schakens en Biseswars van de wereld weet je gewoon dat het altijd wisselvallig zal blijven. En dat geldt overigens voor bijna iedere buitenspeler in NL.
pi_102662034
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij is een beetje het gezicht geworden van de wisselvalligheid van Feyenoord. Eigenlijk niet helemaal eerlijk, want ook de rest van het team faalde. Maar toch maakt hij het met z'n eigenwijze gedrag er een beetje zelf naar. Dat eigenwijze werkt juist positief als het goed gaat, als het minder gaat is dat dodelijk.
-
pi_102662173
Maar het domste wat je dan kunt doen is zo'n jongen op basis van wat onderbuikgevoelens zwart gaan maken. Blijf ze gewoon steunen en accepteer nu maar gewoon dat zeker talenten op die leeftijd geweldige wedstrijden afwisselen met afgrijselijke wedstrijden.

Ik vind het altijd wat makkelijk om na zo'n collectieve wanprestatie zondebokken te gaan zoeken.
pi_102663056
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het zijn idd wel wat onderbuikgevoelens, maar die verdwijnen als een speler op mij de indruk maakt dat hij voor voetbal leeft en als enige doel heeft om met Feyenoord kampioen te worden.

Zoals hier al gezegd wordt, hij lijkt geen advies te willen aannemen van de rest van de wereld en doet 100 keer hetzelfde, omdat hij zo graag die eer wil hebben voor die 3 keer dat het wel lukt.

Een beetje flair is prima (graag zelfs, het moet ook allemaal niet té nuchter worden) maar altijd voor je eigen eer gaan terwijl je weet dat je je team er mee benadeelt en daarna even op Twitter en Youtube roepen dat je hem zwaar chillt met je spange matties en een baas van de straat bent dan ben je heel vervelend bezig.
Heeft die dat serieus gedaan? :o
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
Maar het domste wat je dan kunt doen is zo'n jongen op basis van wat onderbuikgevoelens zwart gaan maken. Blijf ze gewoon steunen en accepteer nu maar gewoon dat zeker talenten op die leeftijd geweldige wedstrijden afwisselen met afgrijselijke wedstrijden.

Ik vind het altijd wat makkelijk om na zo'n collectieve wanprestatie zondebokken te gaan zoeken.
Is niet zo heel veel voor nodig Paul :X :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102663624
Jongens als Cabral moet je gewoon het vertrouwen geven, afentoe op zijn kop geven als hij 10 keer de verkeerde beslissing maakt. Maar zo'n jongen moet gewoon zijn acties kunnen en mogen maken, dat ze dan regelmatig (of heel de wedstrijd) mislukken kan gebeuren. Koeman kan hem dan of wisselen, of aangeven dat hij misschien ook eens gewoon een tikkie breed kan geven maar eigenlijk vind ik dat je alleen het tweede moet doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2011 20:48:12 ]
pi_102663652
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is niet zo heel veel voor nodig Paul :X :')
Ik wist dat zoiets zou komen. :P
pi_102664945
Gezellige vergadering aan de gang als ik dat allemaal zo zie op twitter. :{
pi_102665604
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Paul-89 het volgende:
Gezellige vergadering aan de gang als ik dat allemaal zo zie op twitter. :{
Vertel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')