Toen ik continu liep te zeiken.quote:
Ik begrijp het niet. Maar ik ben dan ook slecht in bepalen wat ik nou wel en niet kan zeggen, ook in het echtquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dit kan op Fok!iemand die mij begrijpt
Kijk, jou begrijp ik welquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vertel altijd alles, volgens mij kan je op FOK! zelfs mijn telefoonnummer vinden.Vooral handig als je dan in KLB komt en van een of andere user die je nog nooit hebt gezien te lezen krijgt dat ze alles hebben onthouden/opgeslagen.
Maarja, ik ben gewoon belachelijk open, ik schaam me nergens voor.
Ik vertel ook altijd alles.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vertel altijd alles, volgens mij kan je op FOK! zelfs mijn telefoonnummer vinden.Vooral handig als je dan in KLB komt en van een of andere user die je nog nooit hebt gezien te lezen krijgt dat ze alles hebben onthouden/opgeslagen.
Maarja, ik ben gewoon belachelijk open, ik schaam me nergens voor.
Ik heb hier op Fok! en andere plaatsen geleerd wat wel en niet kan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Maar ik ben dan ook slecht in bepalen wat ik nou wel en niet kan zeggen, ook in het echt
Kon hij dat dan wel? En waarom niet meer?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef gewoonfaye het volgende:
heloef kan me nooit meer normaal aankijken
Ach hij leert er ook van. Wanneer hij alleen met jou in een kamertje is en hij wat dubstep opzet, dan is het raakquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef gewoonfaye het volgende:
heloef kan me nooit meer normaal aankijken
Ik begin niet bij iedere vrouw te kwijlen hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kon hij dat dan wel? En waarom niet meer?
Waar liggen die grenzen voor jou dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef kedge het volgende:
Op internet moet je gewoon grenzen hebben qua persoonlijke info
Naja, je moet iig beseffen dat wat je op internet zet altijd rond blijft dwalen en in principe voor iedereen vindbaar is. Ik vind dat wel enigszins eng, want jou persoonlijke info kan ergens in de toekomst ook op een manier tegen je gebruikt worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef kedge het volgende:
Wat zou jij nooit vertellen op internet dan, behalve je adresgegevens enzo, dat is volgens mij nog logisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef kedge het volgende:
Bij Faye dus welquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin niet bij iedere vrouw te kwijlen hoor.
Nee alleen bij Gerrie.quote:
Shit die ik hier in het "ik kan niet versieren topic" neerzet (zoals "heb zojuist uit frustratie mijn smartphone door mijn lamp gegooid en ik ben zwaar seksueel gefrustreerd"); zou ik nooit op mijn facebook neerzetten... om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat zou jij nooit vertellen op internet dan, behalve je adresgegevens enzo, dat is volgens mij nog logisch.
edit: laat maar, staat hierboven al
Ach ik kan niemand normaal aan kijkenquote:
Mijn tel.nr adres etc. zal ik nooit verschaffen. Mijn Facebook account en echte naam overigens ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar liggen die grenzen voor jou dan?
Ik ga naar teveel meets, heb zeker al 100 FOK!kers ontmoet, anoniem ben ik allang niet meer, beter nog, ik heb 30 FOK!kers in mijn huis gehad, mensen hebben op meets foto's gemaakt dus die gaan ook rond. Ik maak me der allemaal niet meer zoveel zorgen over.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Mijn tel.nr adres etc. zal ik nooit verschaffen. Mijn Facebook account en echte naam overigens ook niet.
Ik hecht waarde aan mijn anonimiteit voor het gross hier en mede door dit topic, daarom heb ik mijn foto's ook gedelete.
owjah 2 fokkers weten mijn naam![]()
En een relatie met een fokker hebtquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Als je eenmaal in SC's zit en naar meets gaat, ben je ongeacht je anonieme nickname niet meer zo anoniem
Goede keus; lijkt me goed voor de ontwikkeling van die jongen dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
En ik baal dat ik geen klassenvertegenwoordiger ben geworden, ik ben de enige met contacten door de hele school heen, de huidige klassenvertegenwoordiger weet helemaal niets en is alleen maar een extra drempel tussen mij en docenten. Hij durft niet eens te praten.
Ik heb 3 vriendjes gehad, allemaal fokkers.. en nog een date met een oud modquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een relatie met een fokker hebt
Dus je staat in de wie neukt wie lijstquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb 3 vriendjes gehad, allemaal fokkers.. en nog een date met een oud mod
Ja, zijn ontwikkeling moet niet in de weg zitten van mijn studie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Goede keus; lijkt me goed voor de ontwikkeling van die jongen dan.
Daar sta ik ook niet in.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je staat in de wie neukt wie lijst
Nopequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zijn die andere vriendjes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb 3 vriendjes gehad, allemaal fokkers.. en nog een date met een oud mod
De eerste hing in UVT, maar meer een lurker, en de andere wil ik wel via de DM kwijtquote:
Mijn DM staat open.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De eerste hing in UVT, maar meer een lurker, en de andere wil ik wel via de DM kwijt
Ik ook nietquote:
Ik wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lol; je kunt toch iedere docent aanspreken die je wil?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zijn ontwikkeling moet niet in de weg zitten van mijn studie.
Hij krijgt een studiepunt terwijl iedereen bij mij komt voor alle vragen. Daarbij sturen docenten dingen naar hem, stuurt hij het een dag later pas door. En hij spreekt voor de klas als we een klacht hebben, maar hij staat als een onzeker jongetje te stotteren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol; je kunt toch iedere docent aanspreken die je wil?
Ik stel voor om een nieuwe te gaan makenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
We zijn gestopt met die lijst, vind ik niet zo erg.
Nah, de helft zijn toch leugens en niemand wil 10 jaar later nog teruglezen met wie ze geneukt hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor om een nieuwe te gaan maken
Arm joch, gelukkig heeft die jou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij krijgt een studiepunt terwijl iedereen bij mij komt voor alle vragen. Daarbij sturen docenten dingen naar hem, stuurt hij het een dag later pas door. En hij spreekt voor de klas als we een klacht hebben, maar hij staat als een onzeker jongetje te stotteren.
waarom, in godsnaamquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor om een nieuwe te gaan maken
Nee, hij moet leren dingen te regelen en dingen te weten. Hij wist niet eens dat hij morgen een bespreking had en niet de hele klas, had iedereen daar voor niets gestaan 4 uur te vroeg op school.quote:
Omdat het kanquote:
Nouja... gun hem even tijd als hij het moet leren... maar waarom is hij überhaupt gekozen/aangewezen als vertegenwoordiger dan als hij er niks van bakt???quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij moet leren dingen te regelen en dingen te weten. Hij wist niet eens dat hij morgen een bespreking had en niet de hele klas, had iedereen daar voor niets gestaan 4 uur te vroeg op school.
Hij toont geen inzet, kan ik gewoon niet hebben. Omdat hij zich aanbood aan het begin van het jaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Nouja... gun hem even tijd als hij het moet leren... maar waarom is hij überhaupt gekozen/aangewezen als vertegenwoordiger dan als hij er niks van bakt???
Heb jij jezelf dan niet aangeboden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij toont geen inzet, kan ik gewoon niet hebben. Omdat hij zich aanbood aan het begin van het jaar.
Jawel, maar ik was al projectleider.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij jezelf dan niet aangeboden?
En dan mag het niet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was al projectleider.
Misschien. Soms moet je gewoon inzien dat niet geschikt bent voor zoiets en andere welquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij was geen projectleider terwijl die wel wilde, zou een beetje egoïstisch zijn he.
Soms moet je gewoon inzien dat je op school zit om iets te leren en niet om maar altijd hetzelfde te blijven doen in je comfort zone... geen inzet tonen is het ware probleem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien. Soms moet je gewoon inzien dat niet geschikt bent voor zoiets en andere wel
Een introvert en onzeker iemand is gewoon niet geschikt voor zoiets wat Myr zegt. En dat zal diegene ook niet worden. Ja op school zit je om te leren maar sommige dingen kan je gewoon niet leren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon inzien dat je op school zit om iets te leren en niet om maar altijd hetzelfde te blijven doen in je comfort zone... geen inzet tonen is het ware probleem.
achja, we zien wel, misschien heeft die opstartproblemen ofzo en heeft die er over 2 maanden ineens wel zin in.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien. Soms moet je gewoon inzien dat niet geschikt bent voor zoiets en andere wel
Dat zou ook nog kunnen. Hopelijk is dat zo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
achja, we zien wel, misschien heeft die opstartproblemen ofzo en heeft die er over 2 maanden ineens wel zin in.
Dat is gewoon simpelweg niet waar. Een introvert en onzeker iemand kan potentieel een zeer goede projectmanager zijn. Ik ken voorbeelden uit mijn omgeving.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een introvert en onzeker iemand is gewoon niet geschikt voor zoiets wat Myr zegt. En dat zal diegene ook niet worden. Ja op school zit je om te leren maar sommige dingen kan je gewoon niet leren.
Dan nog is het soms beter om iemand op een andere manier die dingen te laten leren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is gewoon simpelweg niet waar. Een introvert en onzeker iemand kan potentieel een zeer goede projectmanager zijn. Ik ken voorbeelden uit mijn omgeving.
Ik was tot mijn 11de een hele verlegen, introverte, stille jongen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is gewoon simpelweg niet waar. Een introvert en onzeker iemand kan potentieel een zeer goede projectmanager zijn. Ik ken voorbeelden uit mijn omgeving.
Van mij mag ie weg. Het is een soort wall of shame.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Die wie neukt wie tabel was wel geniaal trouwens
"t hoeft nog niet direct te betekenen dat zo'n iemand zoiets nooit zal worden...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een introvert en onzeker iemand is gewoon niet geschikt voor zoiets wat Myr zegt. En dat zal diegene ook niet worden. Ja op school zit je om te leren maar sommige dingen kan je gewoon niet leren.
1. Theorie; die moet iedereen gewoon als basis tot zich nemen (ook al denk je van nature een voorzitter/projectmanager of wat dan ook te zijn; vaak zit je er dan juist naast).quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog is het soms beter om iemand op een andere manier die dingen te laten leren.
Kleine stapjes. Je gaat toch ook niet gelijk in het diepe beginnen met zwemmenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
"t hoeft nog niet direct te betekenen dat zo'n iemand zoiets nooit zal worden...
Maar het is wel zo dat je niet meteen zo'n "grote" verantwoordelijk moet nemen... dan had hij iets anders moeten doen...
owja, zeer grote verantwoordelijk klassenvertegenwoordiger... wow!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
"t hoeft nog niet direct te betekenen dat zo'n iemand zoiets nooit zal worden...
Maar het is wel zo dat je niet meteen zo'n "grote" verantwoordelijk moet nemen... dan had hij iets anders moeten doen...
iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleine stapjes. Je gaat toch ook niet gelijk in het diepe beginnen met zwemmen
Als er nu iets fout gaat gaat het over de hele klas, ja, ik vind het best groot. En ja, ik had best boos geweest als ik om half 9 op school stond voor niets.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
owja, zeer grote verantwoordelijk klassenvertegenwoordiger... wow!
fixed na wat je nu denktquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, nu moet ik even indruk maken, ik wil met myr neuken dus nu spring ik white knight voor haar in de bres
mwa... het gaat om het ideequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
owja, zeer grote verantwoordelijk klassenvertegenwoordiger... wow!
fouten maakt iedereen; staat los van hoe groot je verantwoordelijkheid is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
mwa... het gaat om het idee
blijkbaar is het voor hem een te grote verantwoordelijkheid aangezien hij nu al fouten maakt
Knap dat jij weet hoe ik denkquote:
Zo kwam het over, je deed me aan een fokker denken die ook dat soort trekjes hadquote:
Nee; het is SCHOOL; het draait nog nergens om. Straks na je school; wanneer er grote geldbedragen gemoeid zijn met je al dan niet functioneren of wanneer er zelfs banen op het spel staan... dan gaat het ergens om.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als er nu iets fout gaat gaat het over de hele klas, ja, ik vind het best groot. En ja, ik had best boos geweest als ik om half 9 op school stond voor niets.
Dude, daar gaat het helemaal niet om. Hij hoeft niet te leren ten koste van mij of de rest van de klas. Ik wil geen last hebben van zijn fouten, zo simpel is het gewoon. Of dat nou om geld gaat of om vrije tijd, om banen of om cijfers, lekker boeiend. Ik draai niet op voor ander mans laksheid.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee; het is SCHOOL; het draait nog nergens om. Straks na je school; wanneer er grote geldbedragen gemoeid zijn met je al dan niet functioneren of wanneer er zelfs banen op het spel staan... dan gaat het ergens om.
Dus? Doe ik dat nu ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo kwam het over, je deed me aan een fokker denken die ook dat soort trekjes had
Dan is het simpelweg aan jou (of jullie als klas); om daar ook wat aan te doen. Kunnen jullie dit niet oplossen, dan zijn jullie net zo incapabel als hem.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dude, daar gaat het helemaal niet om. Hij hoeft niet te leren ten koste van mij of de rest van de klas. Ik wil geen last hebben van zijn fouten, zo simpel is het gewoon. Of dat nou om geld gaat of om vrije tijd, om banen of om cijfers, lekker boeiend. Ik draai niet op voor ander mans laksheid.
Dat neemt niet weg dat als hij niet verbeterd hopelijk zelf inziet dat hij deze verantwoordelijkheid niet aan kanquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan is het simpelweg aan jou (of jullie als klas); om daar ook wat aan te doen. Kunnen jullie dit niet oplossen, dan zijn jullie net zo incapabel als hem.
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, ben ik nou echt de enige die zin krijgt van dubstep?
Maar jij wil bijna iedereen wel neuken, of was jij dat niet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus? Doe ik dat nu ookJa ik wil myr neuken so what? Maar daar ga ik dat niet voor doen. Kom op. Dat werkt niet.
En daar heb je dus je rol als groep; geef hem feedback op zijn functioneren. Is zijn functioneren dusdanig bagger, dan geef je als groep aan dat dit de laatste waarschuwing is en wanneer er nog een dergelijk grote fout plaatsvindt door laks optreden hij gewoon vervangen wordt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat als hij niet verbeterd hopelijk zelf inziet dat hij deze verantwoordelijkheid niet aan kan
Dat was de man in het algemeenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar jij wil bijna iedereen wel neuken, of was jij dat niet?
Ja ik ben wanhopigquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar jij wil bijna iedereen wel neuken, of was jij dat niet?
Ik heb het opgelost, zoals ik alles al de hele maand oplos en daar word ik een beetje moe van. Hij neemt gewoon niet het initiatief om zelf dingen na te vragen en dat is vermoeiend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan is het simpelweg aan jou (of jullie als klas); om daar ook wat aan te doen. Kunnen jullie dit niet oplossen, dan zijn jullie net zo incapabel als hem.
Inderdaad maar dat is wel lastigquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En daar heb je dus je rol als groep; geef hem feedback op zijn functioneren. Is zijn functioneren dusdanig bagger, dan geef je als groep aan dat dit de laatste waarschuwing is en wanneer er nog een dergelijk grote fout plaatsvindt door laks optreden hij gewoon vervangen wordt.
En daarom moet je dat op school leren. Het is lekker simpel om degene die goed is in iets steeds maar diezelfde rollen te geven en daarmee problemen uit de weg te gaan. Juist nu moet je moeilijkheden creëeren en leren daarmee om te gaan. Dit zijn situaties die je hele leven terug blijven komen.quote:
Taken over gaan nemen is niet de oplossing. Dat is een soort van anti-oplossing wat je nog een keer een burn-out gaan bezorgen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het opgelost, zoals ik alles al de hele maand oplos en daar word ik een beetje moe van. Hij neemt gewoon niet het initiatief om zelf dingen na te vragen en dat is vermoeiend.
Zit nu te kijken maar ik vind het zielig voor en van die jongen, werkelijk waar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:08 schreef gewoonfaye het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=13128273
Mocht je echt een kneus zijn: de ontknapingsservice
Die World of Warcraft poster!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zit nu te kijken maar ik vind het zielig voor en van die jongen, werkelijk waar.Ergens heb ik medelijden dat je zo ver heen bent, maar aan de andere kant is het ook gewoon een dikke kneus.
Nerdquote:
Iets op tegen?quote:
Het is kansloos Tijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus? Doe ik dat nu ookJa ik wil myr neuken so what? Maar daar ga ik dat niet voor doen. Kom op. Dat werkt niet.
Ik ben projectleider ja, hij is klassenvertegenwoordiger. Dat heeft absoluut niets met elkaar te maken. Welke verantwoordelijkheid zou ik moeten nemen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Taken over gaan nemen is niet de oplossing. Dat is een soort van anti-oplossing wat je nog een keer een burn-out gaan bezorgen.
Ik dacht dat jij de projectmanagersrol had... waarom neem je niet je verantwoordelijkheid?
Wel... je hebt gelijk dat school er is om te leren, maar je moet het ook zien van de kant die last heeft van zijn fouten/laksheid... maar ik neem aan dat die jongen ook wel weet waar zijn fouten zitten en daar zou hij dan wat aan moeten proberen te doen...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Taken over gaan nemen is niet de oplossing. Dat is een soort van anti-oplossing wat je nog een keer een burn-out gaan bezorgen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is kansloos Tijn.
Ze hunkert naar mij.
Hij is wel eerlijk.quote:
Ik kan er niets aan doen, ik ben gewoon verliefd op RPG'squote:Op maandag 3 oktober 2011 20:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was al afgeknapt, maar dat was zo dubbel afknapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |