En word je dus nogmaals gebeld: "Hallon, ik zie dat u niet meer door ons gebeld wilt worden, mag ik vragen waarom dat is?"quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:27 schreef Godtje het volgende:
En als je ophangt krijgen ze gelijk het volgende telefoontje en hebben ze geen gegevens en of tijd om je verzoek te verwerken
Zie ik dan wel. Maar iets met klagen manager welk bedrijf werk je mogelijkheid tot klagen nu nu nu zal voor kunnen komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:23 schreef Isis20 het volgende:
Wat ga je zeggen als je iemand te spreken krijgt?
Ik weet nog wel dat ik bij een callcenter werkte, dan kreeg ik ook regelmatig mensen die niet meer gebeld wilden worden. Met het programma waar we mee werkten was dat niet mogelijk. Dus moest je maar dat telefoonnummer registreren als faxnummerquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als je ophangt krijgen ze gelijk het volgende telefoontje en hebben ze geen gegevens en of tijd om je verzoek te verwerken
Wat een knurften, ik heb het ook wel eens gehad, na een keer of 5 kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Ik vind het ook superlaf dat die bedrijven zich verschuilen achter onbekende nummers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef Renesite het volgende:
Zie ik dan wel. Maar iets met klagen manager welk bedrijf werk je mogelijkheid tot klagen nu nu nu zal voor kunnen komen.
Achtste keer nu.
Ze hebben vast wat technische difficulties of zo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:30 schreef kovenant het volgende:
heel toevallig maar ik word ook net gebeld door onbekend nummer maar was al aan telefoon
Grappig genoeg verwacht ik wel een telefoontje eigenlijk..quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:34 schreef Mikkie het volgende:
Ook telkens zo'n acht minuten ertussen... Ik zou m'n telefoon uitzetten.
Nou, wel jolijt dat ze niet vragen of jij even wilt terugbellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:46 schreef RBWO het volgende:
Dit is van de Nuon of Postcode loterij. Kreeg ik hetzelfde en werd ik ineens doorverbonden. Rot op jij belt mij
Dat ze de pestpokkenpleuris krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Misschien is de strategie dat je uiteindelijk zo blij bent als ze een keer niet ophangen, dat je gelijk alles van ze koopt
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze hebben vast wat technische difficulties of zo.
Bel hun op en leg dan op, dat zal ze leren!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef Renesite het volgende:
Weer gebeld. negende keer... Duurde wat langer, geen gehoor, helemaal niets op de telefoonlijn. Werd op den duur weer erop gelegd...
Kon wel mijn bak irritaties kwijt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:23 schreef Wokkel het volgende:
Dus je hebt niet eens wat bij ze gekocht?
* Wokkel denkt dat dat mokkeltje niets aan je probleem gaat doen...
dus toch een loterij zoals ik zeiquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:22 schreef Renesite het volgende:
12e keer was raak.
Nou, excuses dit dat, ze heeft verzet aangetekend bij de loterijen
Opmerking:
"Hoe weet u dat wij het zijn?"
"Nou, als ik al 11 keer hetzelfde bandje krijg iedere 8 minuten kunt u zélf ook vást wel nagaan dat jullie het waren!"
Dom mokkel
"Ik wens u nog een FIJNE dag en ik hoop dat het in Amsterdam nét zulks mooi weer is als in Groningen!" zei ze
"Ja, dag hoor daag!"dom vuig kut mokkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |