Zie mijn signature.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:47 schreef TonyVermicelli het volgende:
Tja vrouwen zijn hoeren, wat is nieuw.
Toyboy zijn van een verveelde MILF die een man heeft die hem niet meer omhoog krijgt is anders ook niet verkeerd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:49 schreef TonyMalony het volgende:
Je kunt ze het niet verwijten, andersom zouden wij het ook doen. Het is gewoon makkelijk geld verdienen en als je geen problemen hebt met de manier waarop, waarom zou je het dan niet doen?
Right..quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:57 schreef Hathor het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een oud wijf met een flinke zak hooi, ze moet er ook geen probleem mee hebben als ik de hele dag WoW speel.
95 jaar met 1.000.000 ja/neequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik had liever een specifiekere vragenlijst gezien voor een indicatie hoelang ik nog moet sparen![]()
Voorbeeld:
70 jaar met 300.000 ja/nee
60 jaar met 200.000 ja/nee
50 jaar met 200.000 ja/nee
40 jaar met 100.000 ja/nee
30 jaar met 050.000 ja/nee
Klopt, als je rijk bent is trouwen zonder prenup het stomste wat je kan doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Overigens mocht je rijk zijn, dan is uiteindelijk af en toe een hoer een stuk goedkoper dan trouwen.
Dat is wat Anne Nicole Smith heeft gedaan met een miljardairquote:
Die kiest ze op leeftijd uit of vergiftigt ze na het trouwen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Overigens ken ik wel zo iemand. Nog geen 40 en al 3 mannen overleefd
Een hoer is ALTIJD goedkoper dan een vrouw hebben, en ze gaat na een half uur ook nog eens vrijwillig weg ook, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Right..
Overigens mocht je rijk zijn, dan is uiteindelijk af en toe een hoer een stuk goedkoper dan trouwen.
Dat eerste, jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die kiest ze op leeftijd uit of vergiftigt ze na het trouwen?
Hugh Hefner FTW, de baas der bazen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat eerste, jaEen vent van 80 lijkt me niet het meest aantrekkelijke als je zelf 20 bent. Tweede geen idee. De laatste heeft het best lang volgehouden trouwens, maar is pasgeleden ook overleden.
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat je als jonge vrouw met iemand gaat daten die een minder fysiek heeft door zijn leeftijd...quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef Taurus het volgende:
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Alhoewel een man van 70 me wel wat te ver zou gaan.
Dat zeg ik toch? Man van 70 gaat me wat te ver. Maar voor geld is wel degelijk wat te zeggen, ligt er maar net aan wat voor leven je wilt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat je als jonge vrouw met iemand gaat daten die een minder fysiek heeft door zijn leeftijd...
Je wilt toch gewoon iemand die net zo energiek en levendig is als jij? Die een strak en getraind lichaam heeft? Geld.. wat is geld.... Geld is een vorm van macht, nou opwindend hoor, het hoeft maar weg te vallen en er blijft niks overDus bedenk wel waar je verliefd op wordt.
Die worden helemaal niet verliefd en voor het verzetje huren ze iemand in of gaan ze uit. Het gaat ze puur enkel en alleen om het geld en dat hun leventje zo relaxed mogelijk verloopt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[quote]Je wilt toch gewoon iemand die net zo energiek en levendig is als jij? Die een strak en getraind lichaam heeft? Geld.. wat is geld.... Geld is een vorm van macht, nou opwindend hoor, het hoeft maar weg te vallen en er blijft niks overDus bedenk wel waar je verliefd op wordt.
Er is over geld wat te zeggen maar ik geef aan dat ik me er weinig bij kan voorstellen dat je dit bij je primaire eisen gaat verwerken... ''Mijn potentiële partner moet aan X voorwaarden voldoen''quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Man van 70 gaat me wat te ver. Maar voor geld is wel degelijk wat te zeggen, ligt er maar net aan wat voor leven je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |