Bijna wel ja, gewoon hippe jonge meiden in de wagenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
De vuilnisbabes. Binnenkort een begrip daar!
Ja, maar ik heb maar een flinke broodtrommel gekocht. Vond ik ook wel geschikt eigenlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Bosje
Heb je gister nog gekeken voor een blik?
Ik moest nog aan je denken toen ik blikjes zag bij de Appie vandaag
Ook leuk Bos!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb maar een flinke broodtrommel gekocht. Vond ik ook wel geschikt eigenlijk.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:13 schreef Lutte het volgende:
Bowlen ging niet zo fantastischOh en Pisc, hij heeft inderdaad een vriendin
Zal even rondvragen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz, ik heb een Plus Twente munt- (dubbel) Ken je iemand in je omgeving die je daar blij mee kan maken?
Bij sommige banencentra kun je de gootjes omhoogzetten, waardoor de bal alleen maar op het einde langs de kegels kan gaan, maar je dus bijna altijd wel raak gooit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bijna alleen maarIk had het ook te druk om te bowlen
We waren met school.. Dus om hekjes vragen was zo mogelijk nog genanter dan gewoon falenquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij sommige banencentra kun je de gootjes omhoogzetten, waardoor de bal alleen maar op het einde langs de kegels kan gaan, maar je dus bijna altijd wel raak gooit.
Kon dat daar niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |