En dan de hele winter en God weet hoelang onder die boom blijven zitten ? dank je de koekoek !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:11 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Waar woon je dan gaan we met zijn allen een levende ketting om de boom maken.
De buurman heeft vast zelf ook wel roerstokjes of lepeltjes hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:13 schreef oink_oink het volgende:
[..]
En dan de hele winter en God weet hoelang onder die boom blijven zitten ? dank je de koekoek !
Laten we een kopje thee bij hem gaan drinken![]()
[ afbeelding ]
TS heeft nog altijd niets gezegd over haar bezoekje van de makelaar, dus tsja, en die foto's komen er ook niet ben ik bang, ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van de buurman, of die er nu uitziet als bulderbast of als een normale nette meneerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef kovenant het volgende:
feit is natuurlijk wel als je er verder werk van maakt dat je woon genot geen genieten meer word
LOL
maar goed dan kom je misschien binnenkort ook wel bij bonje met de buren...
In ieder geval aardig dat hij je zo goed op de hoogte houdt. Ik neem aan dat je hem hebt medegedeeld dat dit niet kan? Briefje sturen, foto's maken en zodra hij aan de slag gaat de politie bellen. Bellen moet zodra je hem met de spullen ziet sjouwen. Urgentie aangeven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook begrepen ja.
Maar goed, daar wordt mijn buur allemaal niet warm of koud van.
Hij heeft ons zojuist medegedeeld dat hij zaterdag de boom hoe dan ook gaat weghalen.
Dit kan zeker wel, hij pakt de zaag, begint te zagen, BAM, en om is die. Alles kan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:06 schreef noutie het volgende:
[..]
In ieder geval aardig dat hij je zo goed op de hoogte houdt. Ik neem aan dat je hem hebt medegedeeld dat dit niet kan? Briefje sturen, foto's maken en zodra hij aan de slag gaat de politie bellen. Bellen moet zodra je hem met de spullen ziet sjouwen. Urgentie aangeven.
Boom ligt binnen een paar minuten om. Je zit ook niet te wachten op een boom waar de top al uitgezaagd is.
Ziet er uit als een eikelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
TS heeft nog altijd niets gezegd over haar bezoekje van de makelaar, dus tsja, en die foto's komen er ook niet ben ik bang, ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van de buurman, of die er nu uitziet als bulderbast of als een normale nette meneer
het is zo jammer dat TS zich amper laat zien of selectief reageert, zelfs op haar medestanders, niet FOK waardigquote:
Beetje laat vind je zelf niet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:06 schreef OeJ het volgende:
In een democratie geldt het recht van de meerderheid,, dus laten we het maar eens snel duidelijk krijgen:
Poll: Ik heb kennisgenomen van alle feiten en vind dat...
• de boom om mag.
• de boom MOET blijven staan.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk dat ze bedoelt dat ze dan wel had gebaald dat die boom weg is, maar dacht dat ze er niks over te zeggen had omdat de boom volledig op grond van de buurman stond.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:30 schreef Diepvriez het volgende:
....Dus als hij de boom had weggehaald zonder iets aan jou te vragen, had je er dan geen problemen mee gehad, maar nu je hij je het netjes vraagt en jij toevallig achter komt dat het boom niet bij zijn huis hoort mag het ineens niet ???
ow...
Ik krijg ineens zin om zelf met een kettingzaag langs te komen....
En het verbod om zelf de komende 10 jaar bomen te houden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er wordt geen toestemming gegeven om de boom te verwijderen, mocht dit toch gebeuren dan zal hier een gevangenisstraf op staan. Het duur van deze straf zal afhangen hoe oud de boom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |