Die grap is zelfs na 1000x leuker dan de 'grap' die die kerel maakte. Het is ten slotte een goede (matige) grap. Dit was gewoon een extreem slechte grap.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Silven het volgende:
[..]
Dan heb jij de goede(matige) grap voor op de rommelmarkt niet meegekregen?
Dat was een leuke (matige) grapquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Silven het volgende:
[..]
Dan heb jij de goede(matige) grap voor op de rommelmarkt niet meegekregen?
Dat is niet haar klacht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:08 schreef classpc het volgende:
Eens met TS. Het is irritant als ouders zonder kloppen je kamer binnen komen stormen.
quote:Klacht : Ouders die dingen zien die ze niet horen te zien eigenlijk
Dat is niet haar enige klacht.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:05 schreef Meloewa het volgende:
mh ze moeten zich leren kloppen op de deur voordat ze binnenkomen denderen.
Normaal quote je dat dan, helemaal als je op pagina 8 nog gaat reageren op een post van pagina 1 wat niet de OP is. Maar geeft niet hoor.quote:
Ik heb ook eerder tieten gezien, maar die van jou vind ik nog steeds wel bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:06 schreef .ZilveR. het volgende:
Ach, je vader heeft al eerder tieten gezien. Dus die van jou vind ie echt niet zo bijzonder. Aanstelster.
Schat je Fokkers echt zo laag in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:57 schreef penny-wise het volgende:
Dit topic leeft alleen nog maar omdat iedereen op pics van TS zit te wachten...
Kijk, ook daarom is bovenstaande tip handig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:05 schreef Fritessaus het volgende:
Nou TS, ik zou als ik jou was maar met 1 oog open slapen de komende nachten...Voor je het weet heb je nachtelijke visite van je papa.
Wellicht is TS afgewezen door haar vader ... en kan ze deze schaamte niet aan ... met als gevolg dat ze papa nu in een kwaad daglicht probeert te zetten ..... wat een tienersl#tjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:17 schreef Snuwerd het volgende:
goddomme wat een saai topic zo
@TS kreeg je er stiekem gevoelens bij?![]()
![]()
![]()
En schrok je daarvan?![]()
Volgens mij zat TS gewoon aan zichzelf, maar heeft ze er een schepje vanaf gehaald.
Dat vind ik aardig van jequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:10 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik heb ook eerder tieten gezien, maar die van jou vind ik nog steeds wel bijzonder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |