waarom moet zij zich niet aanstellen, terwijl jij net hebt gezegd ook niks aan je familie te (willen) laten zienquote:Op zondag 6 mei 2012 02:26 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Asperges![]()
Ontopic: Meloewa stel je niet zo aan joh :0
zo zo det is waal fijn, joa aug wel goad he. Wat noemse mich "uch" he? Uhm nea nea det kumt wel goad aug!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hey enne, hie alles good, en wie is 't mit uch doa? Alles good? Ich haup dats dich neet sjtiks van die riesteplukkers van die sjpargel doa
ABN alsjeblieftquote:Op zondag 6 mei 2012 02:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo zo det is waal fijn, joa aug wel goad he. Wat noemse mich "uch" he? Uhm nea nea det kumt wel goad aug!
Epic theory is Epic!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:32 schreef shaderon het volgende:
Nog een theorie...
meloewa = meloen meisje
Dus je moet wel grote meloene hebben
dus, misschien zijn je tieten in de tussentijd nog wel meer gegroeidquote:Op zondag 6 mei 2012 02:32 schreef Meloewa het volgende:
Mensen dit topic is van november 2011, ik ben inmiddels prima herstelt van de schock destijds! ( iemand heeft lopen omhoog kicken)
zou zomaar kunnen. Misschien ook wel kleiner geworden. Je weet maar nooit,quote:Op zondag 6 mei 2012 02:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus, misschien zijn je tieten in de tussentijd nog wel meer gegroeid
Ik weet wel wat er op dit moment groter wordt..quote:Op zondag 6 mei 2012 02:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen. Misschien ook wel kleiner geworden. Je weet maar nooit,
Niet de feiten omdraaien nu. Tevens is dit een urgent probleem, wat zich veelvuldig afspeelt binnen de samenleving en daarom aan de kaak moet worden gesteld.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:32 schreef Meloewa het volgende:
Mensen dit topic is van november 2011, ik ben inmiddels prima herstelt van de schock destijds! ( iemand heeft lopen omhoog kicken)
ik voel het ookquote:Op zondag 6 mei 2012 02:36 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er op dit moment groter wordt..
i want you to show mequote:Op zondag 6 mei 2012 02:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen. Misschien ook wel kleiner geworden. Je weet maar nooit,
Omdasse missjien waal eine keal gesjarterd hubs, weit ich veul! Kint toch!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo zo det is waal fijn, joa aug wel goad he. Wat noemse mich "uch" he? Uhm nea nea det kumt wel goad aug!
Om te kunnen herkennen wat jouw schok was hebben wij pics nodig. Dan kunnen we jou helpenquote:Op zondag 6 mei 2012 02:32 schreef Meloewa het volgende:
un wat? Det ken ich neat det wasse doa seas, oelewapper.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:39 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdasse missjien waal eine keal gesjarterd hubs, weit ich veul! Kint toch!
Wel een goed topic, hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:39 schreef Meloewa het volgende:
Het topic is nog ouder dan november is zelf van oktober maar liefs meer dan een half jaar oud!
Kun je na gaan hoe lang we al op die pics wachten. Pak je momentquote:Op zondag 6 mei 2012 02:39 schreef Meloewa het volgende:
Het topic is nog ouder dan november is zelf van oktober maar liefs meer dan een half jaar oud!
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:42 schreef shaderon het volgende:
[..]
Kun je na gaan hoe lang we al op die pics wachten. Pak je moment
jij hebt die omhoog gestampt wat zit je te searchen op mij of deze onderwerpen he he hequote:
je weet hopelijk wel dat heel/half Fok! op jou geiltquote:Op zondag 6 mei 2012 02:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij hebt die omhoog gestampt wat zit je te searchen op mij of deze onderwerpen he he he
Klopt ik ook,quote:Op zondag 6 mei 2012 02:36 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er op dit moment groter wordt..
Onderwerp, namelijk over vaders die hun naakte dochters bekijken. Kijk maar op google.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij hebt die omhoog gestampt wat zit je te searchen op mij of deze onderwerpen he he he
maar dan is hij dus niet groter, maar lijkt dat alleen, dat is bij een zeker geval(veel dichterbij) toch ff andersquote:Op zondag 6 mei 2012 02:45 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Klopt ik ook,
De baan waarin de maan om de aarde draait is niet rond maar elliptisch. De maan staat vanavond dus dichter bij de aarde dan normaal.
De gemiddelde afstand tussen aarde en maan is 384.000 km. Komende nacht bedraagt die afstand echter slechts 356.953 km. Hierdoor zal de maan niet alleen groter lijken, maar ook feller schijnen. Als het niet bewolkt is zal om 5:35 uur de maan op zijn grootst te zien zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |