Bleeft ook nog even staan zo vanquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Je vader heeft alles al gezien hoor.
Mijn moeder boeit me dat niks bij die ziet me zo vaak.. maar mijn vader heb ik daar een ander gevoel bij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar als je naar een naturistenstrand gaat met je familie, zie je toch ook alles. Wat is het probleem eigenlijk, ik snap het niet.
Je vader heeft je als baby genoeg naakt gezien, je in bad gedaan, je luiers verschoond, je billen afgeveegd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder boeit me dat niks bij die ziet me zo vaak.. maar mijn vader heb ik daar een ander gevoel bij.
Naaltquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je vader heeft je als baby genoeg naalt gezien, je in bad gedaan, je luiers verschoond, je billen afgeveegd.
Niks aan het handje dus.
Nee maar dan nogquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je vader heeft je als baby genoeg naalt gezien, je in bad gedaan, je luiers verschoond, je billen afgeveegd.
Niks aan het handje dus.
Ohnee een verkeerde letter om 2 uur 's nachts, in een bericht dat getypt is op een telefoon. Klaag me aan alsjeblieft.quote:
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 02:03 schreef Meloewa het volgende:
Hebben jullie dat dan nooit bij je moeder of vader?
Ik probeer het te vermijden, maar als het toevallig een keer voorkomt, boeiend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:03 schreef Meloewa het volgende:
Nee. Ben je anti-humaan of zo?quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:03 schreef Meloewa het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:53 schreef Meloewa het volgende:
Klacht : Ouders die dingen zien die ze horen te zien eigenlijk![]()
Ik moet er niet aan denken dat mijn vader hier seksueel geprikkeld van werd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:12 schreef Splutje het volgende:
Oeh wat zal die vader van TS zich nu heerlijk liggen te verwennen naast zijn uitgezakte vrouw
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mijn vader hier seksueel geprikkeld van werd.
discriminatie! we zijn allemaal mensen en zijn allemaal weleens bloot.. boeiequote:Op maandag 3 oktober 2011 01:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder boeit me dat niks bij die ziet me zo vaak.. maar mijn vader heb ik daar een ander gevoel bij.
fap fap fapquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat je daar over inzit zegt meer over jezelfquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |