Na het lezen van deze post vroeg ik me af hoe het eigenlijk geregeld is, als iemand anders vloeistoffen op de baan lekt, en jij rijdt daardoor een stuk vangrail aan gort. Wie betaalt dan voor de vangrail? De schade aan je eigen auto vraag ik me ook af maar dat is misschien ingewikkelder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef DS4 het volgende:
Danpy is een paar rondjes meegeweest. W.o. een rondje dat we bij Kesselchen even dwars gingen terwijl we wat langzamer gingen door een motorrijder die wat in de weg reed. Olie of koelvloeistof op de weg dus. Ik zei nog dat de volgende ronde er wel iemand in de vangrails zou staan daar en jawel...
Ik had begrepen dat dat ter nagedachtenis is aan degenen die op die plek zijn omgekomen bij een ongeluk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:28 schreef Chokeme het volgende:
Oja.. en hoezo zit er eigenlijk zoveel graffiti op de baan?
Het is heel simpel: het is verboden om vloeistoffen op de weg te laten lekken en je bent dus aansprakelijk als je dat doet. Voor alle schade.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:28 schreef Chokeme het volgende:
Na het lezen van deze post vroeg ik me af hoe het eigenlijk geregeld is, als iemand anders vloeistoffen op de baan lekt, en jij rijdt daardoor een stuk vangrail aan gort. Wie betaalt dan voor de vangrail? De schade aan je eigen auto vraag ik me ook af maar dat is misschien ingewikkelder.
Klets. Het zit er ook wel bij, maar er zijn ik weet niet hoeveel uitlatingen die om diverse redenen gedaan worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:25 schreef SiGNe het volgende:
Ik had begrepen dat dat ter nagedachtenis is aan degenen die op die plek zijn omgekomen bij een ongeluk.
Oei, dat is een duur dagje dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is heel simpel: het is verboden om vloeistoffen op de weg te laten lekken en je bent dus aansprakelijk als je dat doet. Voor alle schade.
Ik zie het, zou een modje deze ff dicht willen gooien?quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:28 schreef Mikkie het volgende:
Stukje verwarring misschien, maar er was al een nieuw topic:
Touristen Fahrten deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |