Die melding is er al 3 dagen ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Teveel gebruikers op de app, het moet toch niet gekker worden.Net of ze hier niet op gerekend hadden.
Tja om nou mijn PS3 mee naar me werk te nemen...valt zo op he.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die melding is er al 3 dagen ofzo
Kwam er vanmorgen rond 7uur wel zonder problemen op.
Iedereen heeft een PS3 in de gevangenis man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Tja om nou mijn PS3 mee naar me werk te nemen...valt zo op he.
KUT WEBAPP!!!!!!!!!!
En mijn fifa is al 3x vastgelopen
De meest erge (en de enige manier waar ik tegendoelpunten door krijg) is als je bijvoorbeeld Messi perfect van de bal af zet, de bal net te ver voor je uitspringt, tegen het kleine teentje van de achterste voet van Messi aan, die dan of vrolijk alleen op de keeper afkan/een medestander heeft toevallig net loopt waar de bal komt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
De impact engine faalt zo vaak. Bijvoorbeeld als je net een pass wil geven en de tegenstander trapt je op je hak, dan mislukt de pass gigantisch maar komt er nooit een vrije trap.
Maak een statement!quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:43 schreef Rijst het volgende:
6-0 achter eerste helft. Ik wil gaan ragequitten
Hoe vielen zijn goals dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:43 schreef Rijst het volgende:
6-0 achter eerste helft. Ik wil gaan ragequitten
Hij had een 41212 Franse team met Remy en Gameiro in spits. Hele tijd 1-2tjes doen en op snelheid langs mijn verdedigers heen.quote:
Ik doe hetzelfde met Doumbia + Wellitonquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij had een 41212 Franse team met Remy en Gameiro in spits. Hele tijd 1-2tjes doen en op snelheid langs mijn verdedigers heen.
Hoe kan je het nou zien wanneer iemand de comp laat verdedigen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef Leanishibe het volgende:
Ik kom alleen maar teams tegen met Welbeck en Sturridge in de spits.![]()
En mensen die de CPU laten verdedigen.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:08 schreef Leanishibe het volgende:
Ik kom alleen maar teams tegen met Welbeck en Sturridge in de spits.![]()
En mensen die de CPU laten verdedigen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel nu tegen zo'n pauper die na mijn 2-0 wel gezien heeft dat ie dit niet gaat winnen en 3x achter elkaar pauzeert, z'n controller weglegt e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |