quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Pl4kkie, wil jij dan de nieuwe openen? Mag van mij, weet alleen niet of Kokje en Drassss het er mee eens zijn
quote:
quote:
Kijk gaat dus goed komen, over een dag of 2/3 zijn we wel weer bij een nieuw topic toequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
Je houdt er nog 1 te goed van me. Dat beloof ik je!
tegenwoordig duurt het idd zo lang, tijd voor een RLSquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Kijk gaat dus goed komen, over een dag of 2/3 zijn we wel weer bij een nieuw topic toe
Ik zal het goed in de gaten houden. Kan ik gaan hunten als het op z'n eind looptquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Kijk gaat dus goed komen, over een dag of 2/3 zijn we wel weer bij een nieuw topic toe
quote:
Wilde je gewoon het topic volspammen met nog 3 posts te gaanquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wilde je gewoon het topic volspammen met nog 3 posts te gaan
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik zal het goed in de gaten houden. Kan ik gaan hunten als het op z'n eind loopt
27-30 nu en nog een kleine 4 minuten te gaan. Als de lions nu nog een TD makenquote:
We kunnen natuurlijk altijd webcams bij jou in de keuken plaatsenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
tegenwoordig duurt het idd zo lang, tijd voor een RLS
Mobiel FOK!ken is niet snel. Daar moet ik dan nog een handig trucje verzinnen om je voor te blijvenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat mag hoor, maar pas op! ik kan verdraaid snel zijn en dan heb je zo weer een name-topic
heb je in iedere geval spannende tv, maar kom ik niet meer onlinequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk altijd webcams bij jou in de keuken plaatsen
Tellen 2 RLS op mtv ook ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
tegenwoordig duurt het idd zo lang, tijd voor een RLS
Die is er hoor, maar ga ik lekker niet verklappenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken is niet snel. Daar moet ik dan nog een handig trucje verzinnen om je voor te blijven!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is er hoor, maar ga ik lekker niet verklappen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je in iedere geval spannende tv, maar kom ik niet meer online
quote:
heb nog niet gekeken, maar komen vast wel leuke programmas voorbijquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan maar geen cams in de keuken, heb je liever online
![]()
trouwens 24-kitchen is![]()
Maar Rudolph doet het wel aardig, die luchtballonnen doos
Als je dan al voor de lapo-hunt gaat doe het dan de volgende keer goed en pak lapo, TT en fipo, sepo en tripoquote:
quote:
Heb die altijd maar sporadisch gevolg. Mocht nooit van me moeder. Maar zo iets zou wel weer leuk zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]we wachten op een nieuwe BB, DGK of SST
Tja ik kijk ook 2 voetbalwedstrijden, dus dat lukt niet allemaalquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je dan al voor de lapo-hunt gaat doe het dan de volgende keer goed en pak lapo, TT en fipo, sepo en tripo
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]27-30, nog 1:44 te gaan het kan nog gaan gebeuren
SST was echt slecht opgezet helaas, leek heel veelbelovend. Heb zelf alleen BB1 gevolgd, zat de jaren daarna voornamlijk in het buitenland.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb die altijd maar sporadisch gevolg. Mocht nooit van me moeder. Maar zo iets zou wel weer leuk zijn
quote:
quote:
Ik ben ook Football aan het kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik kijk ook 2 voetbalwedstrijden, dus dat lukt niet allemaal
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
je hebt het toch over cowboys lions![]()
lions 34-cowboys 30
Dus dit keer niet zo heel slechtquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik had voor de eerste serie
Bears, Bills, Browns, Lions, Texans, Saints, Vikings, 49ers
![]()
, Redskins
ik had mijn geld toch op de steeles gezetquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
lions
[..]
Dus dit keer niet zo heel slecht
Kan je beter een staatslot kopenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik had mijn geld toch op de steeles gezet
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
Zijn jullie druk football aan het kijken?
Heb SYTYCD nog niet gezien, zijn net thuis..heb het wel opgenomen, dus morgen even kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je SYTYCD gekeken?
Hoe is het nu met Indy trouwens?
Ik ga morgenavond de herhaling van SYTYCD kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb SYTYCD nog niet gezien, zijn net thuis..heb het wel opgenomen, dus morgen even kijken.
Met Indi gaat het naar omstandigheden goed. Ze moet nog heel voorzichtig doen, maar helaas hebben mijn zoon en zijn ex-vriendin momenteel niet zo'n goede communicatie, dus weet er niet alles van...
packers idemquote:
Daar ben ik ook blij om. Het is een schat en bovendien vind ik het altijd erg zielig als een dier iets mankeert. Je kunt niets uitleggen, lastig. Het was vantevoren bekend dat het een paar weken herstel nodig heeft, maar ook dat het waarschijnlijk helemaal goed gaat komen. Dus daar gaan we gewoon van uitquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond de herhaling van SYTYCD kijken.
Toch wel goed te horen dat het naar omstandigheden goed met Indi gaat.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
Ik ga alweer afscheid nemen. Ga nog heel even mijn spelletje spelen en dan lekker naar bed...tot morgen
quote:
quote:
quote:
Ik heb geen idee waar het overgaat! Ik ben voor de kardinalen :pquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het overgaat! Ik ben voor de kardinalen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat is wel heel erg typisch ja. Als die ene 'man' nog een baarmoeder heeft die dan ook nog eierstokken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef pl4kkie het volgende:
Ik kijk nu een reportage op sbs6. Over 2 mannen. Die alle 2 vrouw waren vroeger, maar nu omgebouwd zijn. De 1 heeft nog een baarmoeder en nu willen ze zwanger worden door een donor.
Uhh, best wel raar dit.
quote:
Blijkbaar wel. Want ze hadden het alleen over een zaaddonor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg typisch ja. Als die ene 'man' nog een baarmoeder heeft die dan ook nog eierstokken?
Dan is dat dus blijkbaar iemand die niet weet wat het wil, en 'man' is door heel veel hormonen te slikken. Gaat wat worden om daar een vruchtbaar eicelletje uit te oogstenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:05 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Want ze hadden het alleen over een zaaddonor.
quote:
zo hoort hetquote:
moet er morgen ook vroeg uit, moet nog boodschappen doen. beetje druk geweest. En zaterdag een partij die wordt gesponsord door onze leveranciers, maar moet zelf de spullen gaan halen. Wilde ik dinsdag doen, maar moet morgen toch. Vanaf woensdag lang weekendquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo hoort het![]()
Ben alleen bang dat ik de games niet ga afzien![]()
Ik ga morgen horeca-maandag voorstellen op mijn werk
gaat niet goed nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
Wtf TD+PAT broncos 17-21 packers moeten beter defenden
quote:
2e helft moet nog beginnenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
gaat het mij deze week lukken een betere voorspelling af te geven dan jij
pfff, dus een druk dagje morgen en de groothandel weer leeghalen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet er morgen ook vroeg uit, moet nog boodschappen doen. beetje druk geweest. En zaterdag een partij die wordt gesponsord door onze leveranciers, maar moet zelf de spullen gaan halen. Wilde ik dinsdag doen, maar moet morgen toch. Vanaf woensdag lang weekend
[..]
gaat niet goed niet
Ga zo door of ik moet mijn onderschrift veranderen van Barts Padawan in Superkokjes padawanquote:
heb in september mijn uren quota niet gehaaldquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff, dus een druk dagje morgen en de groothandel weer leeghalen?
Lang weekenddus woensdag, donderdag én vrijdag vrij? Klinkt toch heus alsof je langzaam aan je overuren gaat opmaken
Ben je in ieder geval goed uitgerust voor het zaterdag partijtje
Weer heeft natuurlijk ook niet meegewerkt, klaagt de hele horeca sector over, én recessie etc.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb in september mijn uren quota niet gehaaldkan je best bijzonder noemen zal ik je zeggen
Je betaalt voor een slecht gefrituurde frikandel al zowat 3 euro.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer heeft natuurlijk ook niet meegewerkt, klaagt de hele horeca sector over, én recessie etc.
Zolang jij maar toch een culinaire stage mag lopen
Die moet je ook niet kopen, maar zelf maken en zelf friturenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je betaalt voor een slecht gefrituurde frikandel al zowat 3 euro.
merken het ook echt wel. vooral de partijen zijn achter geblevenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer heeft natuurlijk ook niet meegewerkt, klaagt de hele horeca sector over, én recessie etc.
Zolang jij maar toch een culinaire stage mag lopen
daarom kom ik ook niet in zo'n vetsmelterijquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je betaalt voor een slecht gefrituurde frikandel al zowat 3 euro.
Ik eet voornamelijk vet. Ik moet toch op gewicht blijven.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom kom ik ook niet in zo'n vetsmelterij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |