wat is je bedstem?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke oke oke dan klink ik zoals mn bedstem
hij doet het er omquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zijn badkamerraampje is te klein
ja toch, hij mag wel wat voor je overhebbenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, maak gewoon voor de badkamer een raam van 2 bij 4
Dat weet je niet. Wat is je maat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is te klein voor je schat
ja ik wil goddomme gluren!quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja toch, hij mag wel wat voor je overhebben
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:41 schreef Plastic_zak het volgende:
MK is zo'n lieverd
jammer dat ze bijna 23 is
als ze 17 zou zijn
kon ik met haar trouwen
en kindjes maken![]()
ik weet wel zeker, deze is 85Bquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Wat is je maat?
tell himquote:
Shit jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet wel zeker, deze is 85B
GEMEEN! Waar vandaan?quote:
voor mij ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet wel zeker, deze is 85B
Serieusquote:
echt hequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zijn jullie allemaal zo groot betiet?
mijne zijn mini's vergeleken bij mnquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zijn jullie allemaal zo groot betiet?
jezusquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijne zijn mini's vergeleken bij mn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:47 schreef Plastic_zak het volgende:
slapen
gr grdankje lieverddddddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
zij waarschijnlijk ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de tering... Ik wilde dat ik de helft had
je bent niet de enigequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik en mijn jetsers hebben nu een ernstig minderwaardigheidscomplex
jetsers, ik moest hardoplachenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik en mijn jetsers hebben nu een ernstig minderwaardigheidscomplex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
dr bh past op mn hoofd
picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
kom, we doen een borstvergrotingquote:
elk eentjequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom, we doen een borstvergroting
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
dr bh past op mn hoofd
dat zegt meer over jouw hoofd dan over haar tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
goed idee, welke maat wil jij?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom, we doen een borstvergroting
d-tje maar doen? anders wordt het wel heel lomp ineensquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goed idee, welke maat wil jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |