Trusten, gr grquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen,
Dames en heren,
Het was mij een waar genoegen om deze avond met u te mogen delen.
Helaas komt er aan alles een eind en zie ook ik mij genoodzaakt om mij terug te trekken in mijn kamertje. Hier zal ik mijn oogjes sluiten en morgen weer ontwaken.
U bent allen weer bedankt voor een gezellige avond.
Mij rest het om iedereen een fijne nachtrust te wensen en hopelijk zien we jullie morgen weer.
Gegroet,
Crazy-M
tmiquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Senseo![]()
moet mijn tampon verwisselen, brb
en bedanktquote:
als je maar niet over mij gaat rodelenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en bedankt![]()
[..]
als je maar niet over mij gaat rodelen
senseoquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Senseo![]()
moet mijn tampon verwisselen, brb
die wij hebben smaakt anders primaquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
senseo
nog nooit zo'n smerige bak koffie gedronken
ik wil zo'n echte koffiemachinequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:16 schreef Plastic_zak het volgende:
op mn stage heb ik redbeans koffie n die is echt keizer
goed punt, verdommequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er werd gevraagd wat we gingen doen
Hmmmquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
normaal drink ik liever warme choco maar dat is op en ben vergeten mee te nemen zaterdag
Ik met melk en suikerquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe drinken jullie je koffie? ik gewoon zwart zoals het hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik ben een zoetekauw.. en er moet ook melk in, ook al lust ik ook wel zonderquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe drinken jullie je koffie? ik gewoon zwart zoals het hoort.
OH HELL YEAHquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]met precies genoeg schepjes en een likkie slagroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |