Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:22 schreef einzzweidreipolizei het volgende:
zo inderdaad! is dat niet Geraldine Kemper?
Halve punt voor jou voor alleen de voornaam.quote:
Oh, ik ben echt zo jaloers.quote:
Heb je haar wel eens zien presenteren? Het is niet alleen d'r uiterlijk, maar ook d'r hele uitstraling.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt zo jaloers.
Ik vind haar gewoon niet echt bijzonder. Dertien in een dozijn.
Ik kijk geen BNN.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens zien presenteren? Het is niet alleen d'r uiterlijk, maar ook d'r hele uitstraling.
Die kop van die ouwe vent.quote:
Dat zijn van die hoeren die je een keer flink uit elkaar wil scheuren. Die Geraldine is een heel andere soort.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kijk geen BNN.
Ik vind vrouwen zoals Mila Kunis, Aishwarya Rai, Gigi Ravelli, Camilla Belle en Georgina Verbaan mooi. Die hebben ook iets herkenbaars.
Dit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zijn van die hoeren die je een keer flink uit elkaar wil scheuren. Die Geraldine is een heel andere soort.
Nu op Ned3 trouwens.
spuiten en slikken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zijn van die hoeren die je een keer flink uit elkaar wil scheuren. Die Geraldine is een heel andere soort.
Nu op Ned3 trouwens.
FOK!kers vinden zelfs dat soort dingen al 'te mainstream'?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik zou haar niet doen. Haar uiterlijk vind ik oke, maar haar gedraag is veel te 'mainstream' zeg maar. Weet niet hoe ik 't moet uitleggen.
Ja, precies dit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
D'r persoonlijkheid maakt haar zo tof. En knap is ze ook wel ja.
Ik wel. Sorry.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
FOK!kers vinden zelfs dat soort dingen al 'te mainstream'?
Eens!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:47 schreef Meloewa het volgende:
Ze heeft wel iets weg van Tess Milne..
[ afbeelding ]
Alleen vind Tess knapper.
Pertinent onwaar. Jouw mening wordt vanaf nu niet meer in achting genomen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:44 schreef Meloewa het volgende:
Ze heeft wel iets ja, maar om der nu meteen fucking lekker te noemen...![]()
Noem dan Yolanthe of iets.
Inderdaad, Yolanthequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:11 schreef Daaps het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Jouw mening wordt vanaf nu niet meer in achting genomen.
Kind, je bent niet wijs.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:44 schreef Meloewa het volgende:
Ze heeft wel iets ja, maar om der nu meteen fucking lekker te noemen...![]()
Noem dan Yolanthe of iets.
Wat is er mis met Nicolette Kluiver?quote:
Recente foto's van haar gezien? Ze ziet er niet meer uit manquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Yolanthe is echt wel knapper dan haar
Uh ja , ze echt super mooi ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Recente foto's van haar gezien? Ze ziet er niet meer uit man
Behalve het feit dat ik gelijk heb, is er helemaal niks mis mee nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening en daar is helemaal niks mis mee
Vrouwtjeshond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Behalve het feit dat ik gelijk heb, is er helemaal niks mis mee nee.
Who asked?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:50 schreef EssyEssy het volgende:
Ik vind yolanthe ook mooier dan haar.
Just sayin
deed die niet mee met een casting met BNN's Hibat Ghazlane & Pux Lee : sletterig & onbeschofd! en Sterretje gezocht?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat is die toch fucking lekker. Help me even met d'r naam, dan zal ik de OP uitbreiden.
Yolanthuuuughhhhquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Behalve het feit dat ik gelijk heb, is er helemaal niks mis mee nee.
Hehe, jij wordt gewoon altijd afgewezen met een kutsmoesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:06 schreef MonteCristo het volgende:
Ze zal vast wel weer zo'n type zijn die alleen maar negers leuk vinden of zo.
Echt zo typisch altijd
De leukste vrouwen zijn OF pot OF bezet OF het zijn niggerlovers omdat ze in de mythe geloven dat negers grotere lullen hebben wat helemaal nooit waar is geweest.
Ze vallen op mannen met style en grote lulquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:06 schreef MonteCristo het volgende:
Echt zo typisch altijd
De leukste vrouwen zijn OF pot OF bezet OF het zijn niggerlovers omdat ze in de mythe geloven dat negers grotere lullen hebben wat helemaal nooit waar is geweest.
Haha, precies mijn gedachte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:06 schreef MonteCristo het volgende:
Echt zo typisch altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |