Deze ook nog idd, alleen ik mocht het nooit omdat m'n ouders dan dachten dat ik mijn bord niet leeg zou eten.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Niet drinken bij het avondeten, want dat zou slecht zijn omdat ik dan met mijn drinken mijn eten weg zo spoelen in plaats van fatsoenlijk te slikken...
Deze inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Niet drinken bij het avondeten, want dat zou slecht zijn omdat ik dan met mijn drinken mijn eten weg zo spoelen in plaats van fatsoenlijk te slikken...
met 20 jaar nog zulke regels? Je bent volwassen voor fuck's sake!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:36 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik moest met donker binnen zijn, dus in de wintermaanden kon ik na het avondeten niet meer naar buiten.
Uitzondering was zaterdagavond toen ik uit mocht maar wel uiterlijk 1 uur thuis moest zijn. Nu ben ik 20 maar en moet ik uiterlijk 2 uur thuis zijn. Ben ik later dan mag ik het volgend weekend niet weg.
Ik mocht ook nooit naar buiten als mijn huiswerk nog niet helemaal klaar was.
Leeftijd maakt niets uit voor mijn ouders, al ben ik bij wijze van spreken 30. Hun huis, hun regels. Thuiswonen prima maar dan ook de consequenties.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:53 schreef najazeg het volgende:
[..]
met 20 jaar nog zulke regels? Je bent volwassen voor fuck's sake!
Wij mochten ook geen Bassie en Adriaan kijken!quote:Op maandag 15 juli 2013 11:36 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik deed nooit iets wat niet mocht dus mijn ouders gingen juichen toen ik tegen het verkeer in de glijbaan op klom in de speeltuin![]()
Verder mocht ik geen Bassie & Adriaan en Spongebob kijken, want dat was irritant.
Wat betreft Spongebob snap ik dat volledig. Mijn zoon (inmiddels tiener) keek dat ook graag. Verdomme.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:36 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik deed nooit iets wat niet mocht dus mijn ouders gingen juichen toen ik tegen het verkeer in de glijbaan op klom in de speeltuin![]()
Verder mocht ik geen Bassie & Adriaan en Spongebob kijken, want dat was irritant.
Waarom zou je geen Bassie & Adriaan mogen kijken?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:36 schreef frumslegnulk het volgende:
Over de Rooiequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:30 schreef GSMboy het volgende:
Mocht geen over de Roooie kijken. Ma vond het maar vulgair. Toch best tof om te zien hoe iemand in een hele straat bij de buren een taart in zijn gezicht ramt, stropdassen afknipt, roos uit de haren van voorbijgangers verzamelt en brillenglazen van voorbijgangers vol kleddert met verf....
Uiteraard niet de bami uit de bilspleet niet vergeten
Uiteraard keek ik het programma toch op de televisie boven, als ma bezig was met de keuken weer schoon te maken, na het avondeten.
M'n ouders vonden het irritante en foute mannetjes. Vooral Bassie. En dat is het eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen Bassie & Adriaan mogen kijken?
logisch. Bassie zit immers vol kattenkwaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
M'n ouders vonden het irritante en foute mannetjes. Vooral Bassie. En dat is het eigenlijk ook wel
Als kind heb ik er anders veel van geleerd hoor. En is toch jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
M'n ouders vonden het irritante en foute mannetjes. Vooral Bassie. En dat is het eigenlijk ook wel
trouwens echt iedereen die ik ken (en ook die ik niet ken) die bassie ooit meegemaakt heeft, zegt dat het een enorme chagrijnige eikel is als ie niet zijn showtje of tv programma opvoert. Die gast geeft maar om één ding en dat is geld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef najazeg het volgende:
[..]
logisch. Bassie zit immers vol kattenkwaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |