abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103492207
Ik mocht nooit een goocheldoos van mijn moeder, want dat was 'anderen bedriegen'... En in bomen klimmen hoorde ook niet, zeker niet 'voor een meisje'. :')
(Daar had ik trouwens maling aan, maar goed. :D )

En de Tina mocht ik na een paar jaar ook niet meer lezen, want daar kwamen volgens haar op den duur teveel mysterieuze / spookachtige verhalen in voor, en dat was natuurlijk veel te 'demonisch' voor een christelijk opgevoed meisje. :')
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_103494774
Ik mocht geen drugs gebruiken
pi_103494951
Ik nam na het tanden poetsen altijd een grote slok water waarmee ik dan mijn vader onderspuugde :')

blijkbaar doen veel kinderen dat want mijn oppaskindje deed het ook bij mij
pi_103503569
Ik mocht nooit rozenbottel bessen ofzo, die dikke dingen, op auto's gooien vlakbij mijn huis die 50 reden.

Mocht ook niet een oud stuk prikkeldraad wat in de bosjes lag over het fietspad spannen, maar dat is wel enigszins logisch.

Mocht ook niet mijn prullenbak legen vanaf het balkon in de tuin van de buren, na de 1ste keer wisten ze meteen dat ik het had gedaan natuurlijk.
pi_103504433
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef Bierpoep het volgende:
Ik mocht nooit rozenbottel bessen ofzo, die dikke dingen, op auto's gooien vlakbij mijn huis die 50 reden.

Mocht ook niet een oud stuk prikkeldraad wat in de bosjes lag over het fietspad spannen, maar dat is wel enigszins logisch.

Mocht ook niet mijn prullenbak legen vanaf het balkon in de tuin van de buren, na de 1ste keer wisten ze meteen dat ik het had gedaan natuurlijk.
:')
pi_103508817
quote:

Trolololol
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103510028
_O-
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:37:30 #68
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_103510195
quote:

"Vreemde" dingen die je vroeger niet mocht van je ouders...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_103520786
Dat zijn waargebeurde dingen, en ze zijn vreemd. OT dus.
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:57:05 #70
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_103527773
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Bierpoep het volgende:
Dat zijn waargebeurde dingen, en ze zijn vreemd. OT dus.
Nou ja, ik vind het vrij normaal dat je niet je prullenbak leegt bij de buren, of dingen op auto's gooit.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_103528443
Ik mocht geen pokemon & dragonball kaarten kopen.
Geen powerrangers kijken want daar werd ik volgens mijn moeder druk van.
Later kreeg ze het idee om mij geen suiker te laten eten snoepgoed e.d., als test of ik rustig zou worden. Stom als ik was ging ik me heel rustig gedragen omdat ik weer suiker wilde. Het nadeel was dat mijn moeder dus dacht dat het hielp en een half jaar lang alleen nog maar snoep uit de reformwinkel meenam.
pi_103549550
ik mocht niet de deur te hard dicht doen dan moest ik m 20 keer zachtjes dicht doen :X
en we mochten per dag een half uur op de computer

verder mocht ik vrij veel :s)

we kregen trouwens altijd een bakje waar we 14 snoepjes in mochten doen (op zondag) voor de hele week. Je mocht zelf kiezen of je alles in 1x op at of per dag 2 snoepjes, maar op was op.
♥ scars make us who we are ♥
pi_103551365
Dat laatste vind ik best een goed idee eerlijk gezegd :D met uitzondering van toetje en chips in het weekend dan
pi_103580672
kreeg nooit een gameconsole weet niet waarom

toen ik een dvd speler met sinterklaas vroeg kreeg ik een ps2 omdat daar ook dvdtjes mee afgespeeld konden worden.

10 jaar naar dato ben ik 200 games rijker en heb ik elke gameconsole (vanaf de ps2) op de 3ds na.
daar issie weer
pi_103580998
Ik mocht niet op voetbal, zusje jaren later wel
Ik mocht geen oorbel boven in mijn oor, zusje jaren later wel

Zusje is 3 jaar jonger. De oudste thuis zijn is nooit grappig! :(
pi_103593695
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:08 schreef Suuz_ het volgende:
Ik mocht niet op voetbal, zusje jaren later wel
Ik mocht geen oorbel boven in mijn oor, zusje jaren later wel

Zusje is 3 jaar jonger. De oudste thuis zijn is nooit grappig! :(
Daar weet ik alles van :(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103594390
Ik ben de tweede maar mijn zus was zo losgeslagen dat ik dus juist helemaal niks meer mocht :')
pi_103595005
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef hugsy33 het volgende:
Ik ben de tweede maar mijn zus was zo losgeslagen dat ik dus juist helemaal niks meer mocht :')
Ik was(leek) het braafst waardoor ik eigenlijk alles kon maken buitenshuis zonder dat ik op mijn flikker kreeg. :')
pi_103609221
Kreeg op m'n flikker doordat ik de vuilnis buiten moest zetten / opruimen. Maar vond het ipv. Ze in de bak te gooien, de sloot een veel beter idee, alleen bleven ze drijven! :'( en mijn vader kwam erachter en gaf me schoppen onder mn kont terwijl ie me achterna fietste. (ik wegrennend)
pi_103609548
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:54 schreef trekeennummertje het volgende:
Kreeg op m'n flikker doordat ik de vuilnis buiten moest zetten / opruimen. Maar vond het ipv. Ze in de bak te gooien, de sloot een veel beter idee, alleen bleven ze drijven! :'( en mijn vader kwam erachter en gaf me schoppen onder mn kont terwijl ie me achterna fietste. (ik wegrennend)
:D
pi_103610761
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:54 schreef trekeennummertje het volgende:
_O-
pi_103611475
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:21 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik mocht nooit een goocheldoos van mijn moeder, want dat was 'anderen bedriegen'... En in bomen klimmen hoorde ook niet, zeker niet 'voor een meisje'. :')
(Daar had ik trouwens maling aan, maar goed. :D )

En de Tina mocht ik na een paar jaar ook niet meer lezen, want daar kwamen volgens haar op den duur teveel mysterieuze / spookachtige verhalen in voor, en dat was natuurlijk veel te 'demonisch' voor een christelijk opgevoed meisje. :')
christenen :')
wat is dit
pi_103627352
Niet op zondag naar het zwembad mogen, terwijl alle klasgenoten er wel waren. Uitzondering was als het warmer dan 30 graden was. :')
pi_103627449
Ik mocht niet als het donker was weggaan op 18 jarige leeftijd
pi_103627761
Geen hoofddeksels op in huis.
Daar zou ik kaal van worden. (Plausibel verhaal vond ik.)
Overigens is mijn vader leraar, dus elke goede opmerking die ik er over had heeft hij al 100 keer gehoord, en had dus overal een prima reactie op. Grmbl. :P
pi_103632591
Toen ik klein was mocht ik nooit aan rozen ruiken. Geen idee waarom.
pi_103653433
Ik mocht geen sokken aan in bed, daar kreeg ik zweetvoeten van. In de winter kon ik daar echt niet van slapen, zo'n koude voeten had ik ;(

Bij de 'stoere jongens' uit de klas spelen, want die werden niet fatsoenlijk opgevoed (daar hadden ze absoluut gelijk in, maar destijds baalde ik als een stekker, want oh oh wat waren ze stoer :P )

Power rangers kijken mocht ik ook niet, want dan ging ik altijd in mijn eentje kung-fu-bewegingen maken in de kamer en sneuvelde er regelmatig iets :D

Wij mochten thuis ook 1 uur voor het eten niks meer drinken, want anders zouden we te vol zitten en te weinig eten.

Posters van backstreet boys/spice girls aan de deur hangen, daar zou de deur kapot van gaan :?

In de zomer moest ik altijd een pet op als ik naar buiten ging, anders zou ik hoofdpijn krijgen :{ En ik heb zooooooooo geen pet-hoofd, zag er belachelijk uit.

Verder ging de tv niet aan voor schooltijd en in de pauze en moesten we altijd eerst hartig beleg op de boterhammetjes en daarna zoet. :)
pi_104037597
ik mocht niet op judo, dat was voor jongens, ballet mocht wel maar dat was :r

Ik mocht mijn kleren niet al te vies maken met buiten spelen, helaas voor moeders was ik altijd aan het bomenklimmen, in de vijver aan het zwemmen (als het zelfgemaakte vlot weer eens gezonken was) of fikkie aan het stoken :@

ik mocht ook niet in de lingeriewinkel de gordijntjes open trekken om te kijken wat voor mooie onderbroeken de mevrouwen aan het passen waren _O- ( toen was ik heel jong hoor, jaar of 3 denk ik )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_104039198
Wat heb ik een medelijden met jullie allemaal :')
het enige dat ik niet mocht vroeger was een game console hebben want daar zou ik de hele dag achter zitten dan.. maar ik had er ook geen behoefte aan, nu zou het wel mogen maar vind ik het het geld niet waard :P
voor de rest heb ik sinds ik 13/14 ben ook geen tijd meer om s avonds thuis te zijn, maar daar ben ik ook wel verantwoordelijk genoeg voor
pi_104043257
Ik mocht geen brommer van mijn ouders maar moest in weer en wind naar school blijven fietsen. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')