quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
Je hebt de uitslag nog niet gezien bij DWDD?
Nou ben ik benieuwd, zal zo in de reclame eens kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
Je hebt de uitslag nog niet gezien bij DWDD?
Ja, onvoorstelbaar gewoonquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef ejiraM het volgende:
Zijn er meer mensen die dit kijken? Ik vind het ECHT bizarVooral dat hij vroeger "normaal" was, en nu..
Of dat je gaat braken na een bepaalde hoeveelheid voedsel tot je te hebben genomen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan gewoon niet begrijpen hoe een mens zo dik kan worden.
Je zou denken dat een lichaam op een gegeven moment een grens bereikt heeft, waarna het niet verder kan uitdijen
Dat huis is echt mooi idd zat ik ook al naar te kijken!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef Wolken het volgende:
Wat ontzettend zonde van je leven. Hij heeft gewoon 20 jaar weggegooid.
Hij heeft trouwens wel een heel gaaf huis!
Ik kijk nu ook met een dubbel gevoel naar de chocolademelk die ik voor me heb staanquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja wij kijken
De pindatjes zij weer terug in de kast gegaan en ik ga zo maar weer even opdrukken
Weeg 72 kg maja hij vast ook ooit
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Krijgen jullie nou ook ineens zin om te gaan sporten als je dit zit te kijken?
Issie Admin op een forum???quote:
Ja idd, ik snap niet dat je zo ff twee pizza's tussendoor kan wegvreten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of dat je gaat braken na een bepaalde hoeveelheid voedsel tot je te hebben genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |