De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
Queen Coban, klinkt als Kurt Cobain.
Behalve dan dat er eigenlijk Kwien Tsjoban moet worden uitgesproken.
Okequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik ben in extreme extase, dan zie je dit soort dingen,
DalandequeSausage.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:10 schreef coban het volgende:
Ik wel.
Ik lees altijd dalando ipv BBQSausage.
Dat word 'm nietquote:
Dal- and- aus- atsjquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:13 schreef Dalando het volgende:
Dat kun je niet uitspreken manDalandausadje
Jij kan vast geen vagina in je kont steken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef coban het volgende:
Ik ben geweldig ja. Ik ben zo geweldig dat ik verliefd ben op mijzelf.
Beatthat.
Geef 1 goede reden waarom ik dat zou moeten kunnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij kan vast geen vagina in je kont steken.
Ik typ dat toch niet allemaal zelf. VB doet het grootste deel, ik typ alleen welke acties ik wil uitvoeren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja dankje, dat motiveert me enorm.
Omdat jij Coban ben bent bend band bnet ajndafn apfanjklfldfn alkdfn kjalfb okjaqnipkfnquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:23 schreef coban het volgende:
[..]
Geef 1 goede reden waarom ik dat zou moeten kunnen.
Snap ik, maar je kent AS3 wel toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik typ dat toch niet allemaal zelf. VB doet het grootste deel, ik typ alleen welke acties ik wil uitvoeren.
AS3? Neequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Snap ik, maar je kent AS3 wel toch?
Sowieso, OOP is niet echt heel erg mijn ding.
Prachtredenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat jij Coban ben bent bend band bnet ajndafn apfanjklfldfn alkdfn kjalfb okjaqnipkfn
Wat. AS3 niet? Actionscript, Flash, bagger. Net als Java, bleh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
AS3? NeeEn ik kan ook geen ene fuck van OOP, dus
Harry ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef coban het volgende:
Omg. Meer mensen in dit topic.
Ik vind dat helemaal eng.
JE NOEMT MIJ ENG. NU IS ONZE VRIENDSCHAP KAPOT.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef coban het volgende:
Omg. Meer mensen in dit topic.
Ik vind dat helemaal eng.
Hah. Jouw persoonlijkheden hebben geen fokaccount. De mijne wel. Dimens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Harry ook.
Toch Harry?
Ja Henk, dat vind ik gigantisch eng.
NEE NEE ECHT NIET NIET DOENquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE NOEMT MIJ ENG. NU IS ONZE VRIENDSCHAP KAPOT.
Zo iets liefs, moois, heeft nog nooit iemand voor mij gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef coban het volgende:
[..]
NEE NEE ECHT NIET NIET DOEN
Dat vind ik echt niet leuk
Ik ga op facebook een evenement aanmaken met: neem mij terug tot uwe vriendschapsheid flippieeeeeeee
Oh Actionscript, nigger pleease.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat. AS3 niet? Actionscript, Flash, bagger. Net als Java, bleh.
ik heb er 7, wat nu?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef coban het volgende:
Ik heb al 7383802 likes uiteraard.
Want ik ben vriendvol.
Ik like het wel via FOK!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:33 schreef coban het volgende:
Ik heb al 7383802 likes uiteraard.
Want ik ben vriendvol.
Ik dump Mama Beer wel en ga met haar verder!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Net een beetje de vrouw van Rezania.
Oh wacht...quote:
quote:
Flipsjequote:
P_Zquote:
Omdat je lief bentquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
FlipsjeNog een leuk weekend gehad?
[..]
P_Z![]()
hoezo liefurt?
Mijne ook hoor, maar die houd ik geheim, anders krijg ik boetes jwz.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:30 schreef coban het volgende:
[..]
Hah. Jouw persoonlijkheden hebben geen fokaccount. De mijne wel. Dimens.
Omdat je gewoon lief ben, dat is algemeen bekendquote:
Ja echt welquote:
Sowieso is dat dalallalalaando.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijne ook hoor, maar die houd ik geheim, anders krijg ik boetes jwz.
Ah oke dankjewelquote:
Rensjequote:
Oh okequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat je gewoon lief ben, dat is algemeen bekend
Oh wat leukquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja echt welGisteren hele dag gewinkeld en 's avonds een vriendinnenavondje gehad dus. En jij?
Ik had niet het idee dat je een adelijke titel had.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
Iedereen negeert mijn zeer belangrijke post waarin ik aankondig dat ik geen adellijke titel heb.
Hoooiquote:
TS wel, met zijn TT.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat je een adelijke titel had.
Ah dus een goed weekendje gehadquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wat leuk
Ik heb gister de hele dag in de winkel gewerkt, 's avonds kwam eerst een vriendinnetje hier langs, daarna uit gegaan en vandaag weer gewerkt
Ach leuk toch?quote:
Ja, maar wel drukquote:
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Dalando het volgende:
CSS toevoegen aan <head> mbv javascript zodat hij valid is
Foei.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Dalando het volgende:
CSS toevoegen aan <head> mbv javascript zodat hij valid is
Nee, want het is óf Dictator Rezania óf Papa Beer, niet Koning Rezania. Dat weet TS ook wel.quote:
Ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
Worden mensen heel boos om me als ik zeg dat ik morgen vrij ben en geen school heb dus geen huiswerk etc?
Sorry, ik zat me achteraf te bedenken dat dat eigenlijk fout was.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want het is óf Dictator Rezania óf Papa Beer, niet Koning Rezania. Dat weet TS ook wel.
OMGGGGGG IEMAND PAK DE PANZERSCHRECKKKKKKKquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
Worden mensen heel boos om me als ik zeg dat ik morgen vrij ben en geen school heb dus geen huiswerk etc?
Nee!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
Nee, ik moet morgenochtend alleen wel naar de dokter. Als je dat niet hoeft, word ik wel boos.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
Okequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want het is óf Dictator Rezania óf Papa Beer, niet Koning Rezania. Dat weet TS ook wel.
Maar goed dat ik het niet gezegd heb dan.quote:
EN IK BEN JE FAKKING VROUW NIET.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ook nog, Mama Beer is de ware voor mij.quote:
Hihi wat leukquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee!Want ik heb morgen ook geen school en geen huiswerk.
Ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgenochtend alleen wel naar de dokter. Als je dat niet hoeft, word ik wel boos.
Koppen zullen rollen de volgende keer.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sorry, ik zat me achteraf te bedenken dat dat eigenlijk fout was.
Het spijt me zeer almachtige Rezania.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koppen zullen rollen de volgende keer.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi wat leuk
[..]
Ook niet![]()
Alleen van 17.00 - 21.00 werken
Het is al goed, maar laat het niet nog een keer gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het spijt me zeer almachtige Rezania.
Waarom moet je naar de dokter?quote:
Waarom noem je jezelf Papa Beer? En waarom schrijf je het met hoofdletters? We zijn niet in Duitsland.quote:
Ik voel je pijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb nooit iets van wisselkoersen gesnapt__
Zondag? Dokter?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom moet je naar de dokter?
[..]
Waarom noem je jezelf Papa Beer? En waarom schrijf je het met hoofdletters? We zijn niet in Duitsland.
SVquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Drukke dag gehad, nu eindelijk tijd voor wat ontspanning
Morgenquote:
Hooiquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Ja?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef Dalando het volgende:
Almachtige Mennir baas der kaas baas bazenshit, ik heb een vraagje.
Het is een titel, dus ik schrijf het maar met hoofdletters, weet niet eens of dat klopt of niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom moet je naar de dokter?
[..]
Waarom noem je jezelf Papa Beer? En waarom schrijf je het met hoofdletters? We zijn niet in Duitsland.
SV.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?quote:
Ah oke dat wist ik niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Het is een titel, dus ik schrijf het maar met hoofdletters, weet niet eens of dat klopt of niet.En het komt allemaal door coban.
Spouwer is trouwens Mama Beer.
[..]
SV.![]()
Mag ik je Papa beer noemen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Het is een titel, dus ik schrijf het maar met hoofdletters, weet niet eens of dat klopt of niet.En het komt allemaal door coban.
Spouwer is trouwens Mama Beer.
[..]
SV.![]()
Nee.quote:
Geen idee, wakker worden met een dicht oor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?
Bedoel je Tsjoban?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Dat recht is gereserveerd voor Mama Beer.
![]()
Je oor wordt uitgespoten morgen dan ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, wakker worden met een dicht oor.
Het is allemaal jouw schuld dat ik nu in een psychiatrische instelling ziet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
En dat allemaal door een uitspraak van mij
Lekker hoorquote:
Met de hele familie helpen meeverhuizen voor mijn oma die vanaf volgende week in een verzorgingstehuis gaat wonen en daarna nog wat huiswerk gedaanquote:
Rezaniaquote:
Ja, hopelijk wel idd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je oor wordt uitgespoten morgen dan ?
Ik wil ze ookquote:
Jaquote:
Cleverbot.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey Rez, wat was die site ookweer waarin je zo'n vraag kon typen enzo
15 minuten verloren tijd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
15 minuten erover gedaan om m'n internet weer goed te krijgen
www.goeievraag.nlquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey Rez, wat was die site ookweer waarin je zo'n vraag kon typen enzo
15 minuten verloren tijd aan tijd dat je toch weer verliest door nutteloos achter je pc te zitten.quote:
Doei.quote:
Zet haar uit dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef coban het volgende:
Selena gomez.
Waarom ik haar naar luister?
www.wolframalpha.comquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee was een engelse
soort van google maar dan met hele vragen
Dat soort vragen gaan dus niet werken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://www.wolframalpha.com/input/?i=Is+rezania+gay
Wat.
Wat wil je vragen dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
tazz die site kan me vraag niet fixen
Ik wil graag een mocro kip worden, is dat mogelijk?quote:
hahahhaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil graag een mocro kip worden, is dat mogelijk?
Antwoord: error error
http://www.wolframalpha.com/input/?i=currency+UAEquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
How does the currency in the UAE develops
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahahha
mission impossible vriend
omg ik moet bijna huilenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.wolframalpha.com/input/?i=currency+UAE
En dan kan je de grafiek nog aanpassen.
Ik ken die feitenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je btje naar PI's kijk snap je het wel.
Graag gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg ik moet bijna huilen
bedankt
Oke dannietquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jouw feiten zijn slechts meningen.
Ja, op dit moment wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit dat 1 arabische dirham gelijk staat aan 0,20 eurocent?_
Waarom staat Nederland er elke keer bij, want het leger van Nederland stelt echt geen ruk voorquote:
hey!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef TWP het volgende:
Ik wissel zo snel van koers als de wisselkoers
NL'ers komen harddd met hun klompenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom staat Nederland er elke keer bij, want het leger van Nederland stelt echt geen ruk voor. Of moet je dat instellen ofzo
Iets heel raars.quote:
en onze hardcore molens en onze dodelijke kaas.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NL'ers komen harddd met hun klompen
Alle wisselkoersen worden vergeleken met de Amerikaanse Dollar, maar ze zijn niet allemaal gekoppeld aan de Amerikaanse Dollar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wist niet dat ie gekoppeld was aan de dollar
of is dat bij alle wisselkoersen zo?
Nederland heb ik erbij gedaan ter vergelijking.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom staat Nederland er elke keer bij, want het leger van Nederland stelt echt geen ruk voor. Of moet je dat instellen ofzo
Mama Beer.quote:
Een soort van zoekmachine, maar die in plaats van mogelijk sites met antwoorden, gelijk antwoorden geeft.quote:
Nee, jij weet gewoon nog niet hoe het werkt. Zodra je dat weet, realiseer je je dat het goud is.quote:
Ja maar:quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle wisselkoersen worden vergeleken met de Amerikaanse Dollar, maar ze zijn niet allemaal gekoppeld aan de Amerikaanse Dollar.
[..]
Nederland heb ik erbij gedaan ter vergelijking.
[..]
Mama Beer.![]()
![]()
Ja dat dacht ik dus al.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle wisselkoersen worden vergeleken met de Amerikaanse Dollar, maar ze zijn niet allemaal gekoppeld aan de Amerikaanse Dollar.
[..]
Nederland heb ik erbij gedaan ter vergelijking.
[..]
Mama Beer.![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar:
Due to its being pegged to the US dollar, the dirham exchange rate dropped against most major currencies during 2007. This was a result
of the depreciation of the US dollar against most major currencies during the same period.
Is toch gekoppeld aan?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
Dead island is trouwens echt een bazenspel. Beste spel wat ik in tijden gespeeld heb.
Daar houd het al op voor mij.quote:Dead Island is a first person horror action-adventure video game developed by Techland and published by Deep Silver for Microsoft Windows, PlayStation 3, and Xbox 360. It is centered on the challenge of survival on a zombie-infested open world island with a major emphasis on melee combat. It was originally announced at E3 2006, but was pushed back to 2011. It was released on September 6, 2011 in North America and September 9, 2011 for PAL regions.
doet iedereenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef coban het volgende:
Weet je.
Ik gebruik vaak haha terwijl ik nieteens lach.
Leg uit.
Fallout 3 en de new vegas versie vond ik dan weer kut. En dat horror valt wel mee trouwens. Het is alleen maar zombies afslachten met knuppel met spijkers enzo die je zelf moet maken. Best vetquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Daar houd het al op voor mij.Ik blijf wel lekker Oblivion, Fallout 3 en New Vegas spelen.
En binnenkort Skyrim!
hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef coban het volgende:
Weet je.
Ik gebruik vaak haha terwijl ik nieteens lach.
Leg uit.
Spreek voor jezelf.quote:
Is het dan niet gewoon gekopieerd van Dead Rising?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Fallout 3 en de new vegas versie vond ik dan weer kut. En dat horror valt wel mee trouwens. Het is alleen maar zombies afslachten met knuppel met spijkers enzo die je zelf moet maken. Best vet
Waarom zou je zoiets grappigs denken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij fucking raar bent.
Nee, dead rising is zo overdreven en nep. Net als left 4 dead. Dead island is nog redelijk realistisch te noemen. Ik bedoel, zo realistisch mogelijk danquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
[..]
Is het dan niet gewoon gekopieerd van Dead Rising?
Dus je haat me?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet grappig
Je moet nu toch wel weten dat ik dat soort dingen nooit meen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, maar jij trekt wel rare conclusies
Leukquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
Je moet nu toch wel weten dat ik dat soort dingen nooit meen?
Sarcasme vriend.
Luiheid, ik verander mijn PI bijna nooit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Je PI staat haaks op je caps-lock agressie. Hoe moet ik deze zin nu opvatten?
Dankjewel jij mag er ook wel wezen.quote:
Uhm....quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent he man, niet skeletor
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:56 schreef He-man- het volgende:
[..]
Uhm....denk na voor je iets dom zegt, Skeletor is van Snake mountain!
Hoezo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:57 schreef Intronic het volgende:
Hihi. Ik heb weer wat neefjes erbij die fan zijn van mij.
Je bent er mijn lieve schat, kan jij die spouwerranger eens uitleggen dat Skeletor van snake mountain niet is. En wij 2 voor kasteel grijsschedel strijden!quote:
Ja, maar met een lage wisselkoers kunnen wij ook minder importeren en verliezen we dus koopkracht doordat de prijzen van geïmporteerde producten stijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Kijk, een lage wisselkoers is toch gunstig voor de economie van een land, aangezien je dan meer exporteert enzo? Waarom daalde de wisselkoers dan tijdens crisis
AUB HELP IEMAND
Leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Omdat ik goed ben met kinderen blijkbaar. En nu weten ze wie ik ben.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:57 schreef He-man- het volgende:
[..]
Je bent er mijn lieve schat, kan jij die spouwerranger eens uitleggen dat Skeletor van snake mountain niet is. En wij 2 voor kasteel grijsschedel strijden!
Jij hebt echt geen leven hequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef -She-Ra- het volgende:
Skelletor zet geen been in kasteel Grijsschedel!
Skeletor (play /ˈskɛlɨtɔr/) is a featured villain in the Masters of the Universe franchise and the arch-enemy and main antagonist of He-Man.[2] Depicted as a muscular blue humanoid with a purple hood over his yellowing bare-bone skull, Skeletor seeks to conquer Castle Grayskull so he can learn its ancient secrets, which would make him unstoppable and enable him to conquer and rule all of Eternia.[3]quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt echt geen leven he
JIj bent echt dom hequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef He-man- het volgende:
[..]
Skeletor (play /ˈskɛlɨtɔr/) is a featured villain in the Masters of the Universe franchise and the arch-enemy and main antagonist of He-Man.[2] Depicted as a muscular blue humanoid with a purple hood over his yellowing bare-bone skull, Skeletor seeks to conquer Castle Grayskull so he can learn its ancient secrets, which would make him unstoppable and enable him to conquer and rule all of Eternia.[3]
Ik denk dat jij het bent die zijn He-man niet kent!
Ben jij een kloon van Argo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef -She-Ra- het volgende:
Waar ben ik in beland. He-man, dit riekt naar de henchmen van Skelletor.
Jijquote:
Idd het zal beastman zijn!:')quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef -She-Ra- het volgende:
Waar ben ik in beland. He-man, dit riekt naar de henchmen van Skelletor.
Ah.... ok. Dus een hogere wisselkoers is gunstiger? Waarom dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar met een lage wisselkoers kunnen wij ook minder importeren en verliezen we dus koopkracht doordat de prijzen van geïmporteerde producten stijgen.
Jeetjequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, maar binnenkort wel als je zo doorgaat
Een hoge wisselkoers is ook niet goed. Een gebalanceerde koers met weinig verandering is goed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah.... ok. Dus een hogere wisselkoers is gunstiger? Waarom dan?Dan wordt er toch niet zoveel meer ge-exporteerd en meer geimporteerd, en da's toch niet zo gunstig?
Hoe durf je. Ik haat die gast.quote:
Oke, laat ik het maar spellen dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef He-man- het volgende:
[..]
Jij
[..]
Idd het zal beastman zijn!:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Oorzaak-gevolg. Het is best simpel hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:04 schreef coban het volgende:
[..]
Jeetjewat een haat de laatste tijd. Ik begin bijna bang te zijn.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, laat ik het maar spellen dan.Watte, hij zegt duidelijk grayskull, en jij denkt dat het van Skeletor is. Je faalt en nu doe je alsof je al die tijd zat te trollen. Jij bent zielig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
Ja, niet dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef He-man- het volgende:
[..]
Watte, hij zegt duidelijk grayskull, en jij denkt dat het van Skeletor is. Je faalt en nu doe je alsof je al die tijd zat te trollen. Jij bent zielig!
[ afbeelding ]
Donder een eind op met je He-Man roleplaying, ga neuken of zo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef He-man- het volgende:
[..]
Watte, hij zegt duidelijk grayskull, en jij denkt dat het van Skeletor is. Je faalt en nu doe je alsof je al die tijd zat te trollen. Jij bent zielig!
[ afbeelding ]
Ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jawel hoor, best drukjes. Gelukkig wel veel zon gepakt. Jij dan?
Nu ben ik wel nieuwsgierig. Wat is de oorzaak dan, beste spouwerranger?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oorzaak-gevolg. Het is best simpel hoor
Als ie dat kon, dan zat ie niet zo zielig te doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Donder een eind op met je He-Man roleplaying, ga neuken of zo.
Als je dat niet snapt, dan ga ik het niet eens uitleggen. Verspilde moeite.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig. Wat is de oorzaak dan, beste spouwerranger?
quote:
Sure.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, dan ga ik het niet eens uitleggen. Verspilde moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |