Heb ook een rastapruik sinds kort.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
jouw baard groeit op je voorhoofd ?
haal behalve die baard ook even dat bord voor je kop weg en verdiep je even in de boerka.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als die vrouw mee wil doen in ons land, zal ze zich van tijd tot tijd moeten identificeren. Ze kan ook kiezen om de hele dag thuis te blijven natuurlijk, dan hoeft dat allemaal niet, maar dan had ze net zo goed in haar eigen land kunnen blijven. Uiteraard zal ze ook voor huisvesting het gewaad van haar hoofd moeten halen.
Ik snap niet dat je hier een probleem in ziet, terwijl je het helemaal oké vindt om bij iedereen dat ding van het hoofd te verbannen, op straffe van 150e.
Ja maar bij de islam is het heel anders hoor! Dan is het opeens islamofobie, xenofobie en onverbloemd racisme.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat dus.
O.a. cabaretiers en striptekenaars hebben zich uitgeleefd op het Christendom, niets ging ze te ver.
Waarom? Omdat het kon en er geen protest kwam, niet noemenswaardig iig. Dus dat durfden ze wel.
Ik loop er tegenwoordig zo bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Heb ook een rastapruik sinds kort.
De totale afzeikerij van het christendom gemist? Het verbod op hoofddeksels op scholen gemist waar vreemd genoeg voor katholieke dames geen uitzondering voor werd gemaakt maar voor moslimas opeens wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, sorry, heb ik de wettelijke verboden op de monnikenpij of het dragen van kruisen gemist?
Hear , hear.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar heb je de afgelopen 60 jaar gezeten?
http://www.behind-bars.ne(...)e-war-has-begun.htmlquote:Ze zijn gekomen! Neem je vrouwen en kinderen mee naar binnen! Barricadeer de deuren en ramen. Ren naar de schuilkelders! Wees zuinig op het voedsel. Doe géén radio en televisie aan en wacht totdat de hulptroepen zijn gekomen! Met de woorden, “Ze zijn gekomen!”, wekte koningin Wilhelmina in de vroege ochtend van 10 mei 1940 op het Haagse paleis Huis ten Bosch haar dochter. En zo beginnen wij op 7 oktober 2011 ons protest tegen het burkaverbod.
Wij, mannen, dragen baarden en lange kleding omdat wij ons willen bedekken. Wij willen ons bedekken omdat Allah bevolen heeft aan iedere man, om zich zedelijk te kleden en te gedragen. Onze vrouwen dragen hoofddoeken en gezichtssluiers omdat zij zich willen bedekken. Zij willen zich bedekken omdat Allah bevolen heeft aan iedere vrouw, om zich zedelijk te kleden en te gedragen. Wij kiezen ervoor om op de wijze van onze Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, ons geloof te beleven. Wij leven volgens de Islaam. Dezelfde Islaam die geopenbaard werd aan de Profeet Mohammed, vrede en zegeningen zijn met hem. Dezelfde Islaam die in de middeleeuwen met vele wetenschappelijke disciplines, met name de geneeskunde, wiskunde en natuurfilosofie, licht bracht naar Europa. Dezelfde Islaam die toen al onderdeel was van deze samenleving. Dezelfde Islaam die toen al bestreden werd door de Europese kruistochten.
En tot op de dag vandaag wordt deze Islaam bestreden. Dezelfde Islaam die ook nu een belangrijke pijler in de samenleving is. Onze Profeet Mohammed, vrede en zegeningen zijn met hem, werd jaren geleden al afgebeeld op een wijze die de Islamitische wereld op z’n grondvesten heeft doen trillen. Onze Qur’an wordt verbrand, onze Qur’an wordt door de toilet gespoeld en uit onze Qur’an worden bladzijdes gescheurd waarvan men wc-papier wil maken. Onze landen in het Midden-Oosten worden aangevallen en wij hebben inmiddels al miljoenen doden moeten begraven. Onze broeders wordt gemarteld op wijzen die Marianne Thieme niet zou accepteren voor haar kinderboerderij! Onze moeders worden verkracht, onze vaders worden gedood en onze zussen worden ontvoerd. Dit enkel omdat wij geloven in één God, Allah!
Deze verschrikkelijke praktijken hebben er toe geleid, dat er fascisten kunnen opstaan, die onze hoofddoeken bespotten! Dit heeft er allemaal toe geleid dat er fascisten kunnen opstaan die ons vlees verbieden! Onze besnijdenissen ter discussie stellen! En zelfs zo ver willen gaan, om onze gebedshuizen af te schaffen, het bidden in het openbaar willen verbieden en ga zo maar door. Wat is de volgende stap?! Moeten wij sterren gaan dragen? Mogen wij niet meer in de bus of tram zitten? Mogen wij straks geen boodschappen meer doen bij de lokale supermarkt omdat wij enkel moslims zijn!?
De politiek heeft ons de oorlog verklaard! Het westen heeft geen weg of middel geschuwd om ons te terroriseren. En nu?! Nederland komt met deze wetgeving aan onze vrouwen. Jullie willen gaan bepalen hoe onze vrouwen zich moeten kleden. Wilders en zijn duivelskliekje willen zelfs gaan bepalen wat wij moeten vinden! Zijn jullie daardoor niet erger dan Stalin, Mao, Castro, Mussolini of Hitler!?
Wij trekken de lijn. Wij trekken hier en nu de lijn! Wij zullen het niet toestaan dat jullie die lijn passeren. Onze vrouwen gaan hun gezichtssluier niet af doen. Nu niet. Morgen niet. Nooit niet! Blijf van onze vrouwen af! Blijf van onze religie af! Blijf van onze vrijheid van godsdienst af! Blijf er met jullie poten er vanaf!
Wij zullen ons niet laten verdrijven. Wij zullen onze deuren en ramen niet dichttimmeren. En wij zullen niet gaan schuilen en wachten totdat we uitgemoord worden. Wij zijn moslims. Wij zijn daar trots op en wij zullen dat altijd uitdragen. Mét baard, mét gezichtssluier en met de Qur’an als állerhoogste Woord!
Behind Bars
Dat je zelf protesteert, alla, maar laat kinderen er buitenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Oh is dat weer niet zo'n vlag met van die gezellige teksten erop?
Leuk om er een kind mee te laten lopen. Typerend weer.
In mijn land. In mijn stad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kutmongolen.
Met 1 ding eens: het is idd een farce.
En dan nu graag de heren en dames voorstanders hun commentaar!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.behind-bars.ne(...)e-war-has-begun.html
De oorlog is begonnen mensen. Gelukkig is dit niet in Koos zijn dorpje, dus is het niet waar dat moslims zo denken. Sterker nog, JIJ bent veel gevaarlijker!!!
De oorlog is allang begonnen en op sommige punten al verloren, Engeland bv.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.behind-bars.ne(...)e-war-has-begun.html
De oorlog is begonnen mensen. Gelukkig is dit niet in Koos zijn dorpje, dus is het niet waar dat moslims zo denken. Sterker nog, JIJ bent veel gevaarlijker!!!
Ah ja, deportaties. En over 40 jaar, als onze kleinkinderen vragen hoe het zo ver kon komen, dan sta jij zeker het hardst te roepen 'ich habe es nicht gewusst'. Nou, ik zal het je zeggen, het begon met posts als de jouwe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef DrMabuse het volgende:
In mijn land. In mijn stad.
Abject , uitdagend goor vertoon van achterlijkheid.
Afvoeren , meteen naar Iran of Afghanistan , kunnen ze eindelijk gelukkig worden.
Welk mens met een normaal en ontwikkeld verstand kan , nee , WIL dit fenomeen verdedigen?
Ja, wat wil je nou? Dat ik hier stormfront-propaganda ga posten en zeg dat dat representatief is voor iedere blanke? Wat extreme teksten van indymedia haal en zeg dat dat is wat iedere linkse wil?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef DrMabuse het volgende:
En dan nu graag de heren en dames voorstanders hun commentaar!
Afvoeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Ah ja, deportaties. En over 40 jaar, als onze kleinkinderen vragen hoe het zo ver kon komen, dan sta jij zeker het hardst te roepen 'ich habe es nicht gewusst'. Nou, ik zal het je zeggen, het begon met posts als de jouwe.
Stormfront?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Dat ik hier stormfront-propaganda ga posten en zeg dat dat representatief is voor iedere blanke? Wat extreme teksten van indymedia haal en zeg dat dat is wat iedere linkse wil?
Oh, je ziet zelf geen overeenkomsten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef DrMabuse het volgende:
Afvoeren.
afvoeren
ww afvoeren (voerde af enk ovt; heeft afgevoerd volt deelw) [ˈɑfurə(n)]
naar een andere plaats brengen;= wegbrengen
regenwater afvoeren via de dakgoot
krijgsgevangen afvoeren naar een detentiekamp
van een lijst afvoeren
verwijderen;= schrappen;
kandidaten van de verkiezingslijst afvoeren
En jij maakt er deportatie van.
En dan natuurlijk al snel richting WO2.
En meteen de Jodenvervolging.
Met als knaller "ich habe es nicht gewusst".
Waarom doe je dat , is dat nodig?
Sorry, je bent duidelijk te dom om mee verder te praten. Ik hoor het wel als je begrijpend lezen een beetje onder de knie hebt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef DrMabuse het volgende:
Stormfront?
Indymedia?
Vertel me eens : wat heeft verzet tegen de debiele Boerka met debiele neo nazi's te maken?
Geef me eerst eens antwoord op mijn vraag :quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Northside het volgende:
[..]
Sorry, je bent duidelijk te dom om mee verder te praten. Ik hoor het wel als je begrijpend lezen een beetje onder de knie hebt.
Ah een medehagenees. Niet zo raar dat mensen zoals jij en ik, die het met hun eigen ogen zien, er tegen zijn in tegenstelling tot de duke's en KoosVogels die vanuit dorpjes zeggen dat het allemaal wel meevalt omdat ze het nooit gezien hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
In mijn land. In mijn stad.
Abject , uitdagend goor vertoon van achterlijkheid.
Afvoeren , meteen naar Iran of Afghanistan , kunnen ze eindelijk gelukkig worden.
Welk mens met een normaal en ontwikkeld verstand kan , nee , WIL dit fenomeen verdedigen?
Oh je bedoelt een samenleving zoals de sharia voorschrijft?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Ah ja, deportaties. En over 40 jaar, als onze kleinkinderen vragen hoe het zo ver kon komen, dan sta jij zeker het hardst te roepen 'ich habe es nicht gewusst'. Nou, ik zal het je zeggen, het begon met posts als de jouwe.
Een boerka is geen geloofsuiting, het is een vorm van van vrouwenvernedering/onderdrukking.quote:
Zou ik nog steeds graag een bron van zien. Die heeft nog niemand in deze 2 topics me kunnen laten zien. Dat het geen uiting van geloof is dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef deedeetee het volgende:
Een boerka is geen geloofsuiting, het is een vorm van van vrouwenvernedering/onderdrukking.
ja dat zeiden ze over Hitler ook, aardige man, oh hij heeft beloofd geen oorlog te voeren, oh hij zal na Polen niet meer verder gaan, goh verrek nu is het te laat en staat hij al op onze stoep...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah een medehagenees. Niet zo raar dat mensen zoals jij en ik, die het met hun eigen ogen zien, er tegen zijn in tegenstelling tot de duke's en KoosVogels die vanuit dorpjes zeggen dat het allemaal wel meevalt omdat ze het nooit gezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |