abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 19:21:52 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102620571
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 39

23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 5% gewijzigd door DJMO op 02-10-2011 20:27:54 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 19:22:44 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102620610
*sigh* ik kom weer binnenvallen hoor :')

enfin carry on *O*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 19:28:04 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102620823
oh ja, behalve het tandje boven, kan Geert ook ineens blijven zitten :D hij speelt soms nog voor kukelmannetje, maar hij valt steeds minder vaak om nu O+ heb nog een mooie foto van in het zwembad vandaag O+

zondag 2 oktober 2011 @ 19:37:33 #4
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102621214
quote:
12s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:28 schreef DJMO het volgende:
oh ja, behalve het tandje boven, kan Geert ook ineens blijven zitten :D hij speelt soms nog voor kukelmannetje, maar hij valt steeds minder vaak om nu O+ heb nog een mooie foto van in het zwembad vandaag O+
Ohw doe maar lekker uploaden en hier laten ziennnnnnnn.
Naar mijn mening worden er te weinig beebfoto's vertoond, of bijna-beeb-af-foto's :Y :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102621650
KD, ik kan je vertellen dat het beter wordt met dat plassen. Puck deed het continue in het begin en nu hebben we al maanden geen ongelukjes meer *)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 19:58:17 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102621989
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:37 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw doe maar lekker uploaden en hier laten ziennnnnnnn.
Naar mijn mening worden er te weinig beebfoto's vertoond, of bijna-beeb-af-foto's :Y :+
vandaag precies zeven maanden oud:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zondag 2 oktober 2011 @ 20:08:41 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102622516
Ik vind Geert zo'n mooierdje met z'n donkere oogjes :)
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:09:48 #8
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102622582
Ohw die eerste foto O+ O+ O+ dan smelt je toch gewoon :Y O+

Wat een mooi ventje zeg !

Ik kan niet wachten om met mijn kleine straks te gaan zwemmen als ik je foto's zo zie.
Wat een genot dat bekkie boven die zwemband ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_102622763
meld met zoon. Kyan geboren op 29 september. Nu via gsm maar als we tijd hebben komende dagen komen we uitgebreid reageren.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102623113
DJMO, ik had OP verzoekjes in het feedback topic gepost maar er wordt niks mee gedaan. Zou jij deze [OUD] FAQ en Feedbacktopic nog in de OP willen verwerken?
The way you rock'n'roll
pi_102623477
Wij moeten ons morgen melden bij de ka. Matthias is nu nog ruim 200 gram onder zijn geboortegewicht. Hoop niet dat ie moet blijven :'(
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 oktober 2011 @ 20:33:40 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102623844
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DJMO, ik had OP verzoekjes in het feedback topic gepost maar er wordt niks mee gedaan. Zou jij deze [OUD] FAQ en Feedbacktopic nog in de OP willen verwerken?
done ;)

Lujaxa, zal ik Kyan ook in de OP zetten?

He wat vervelend MeNicole2; ik hoop dat hij snel goed gaat groeien ! succes bij de kinderarts :*

pi_102624185
Hè jeetje dat is vervelend zeg MeNicole -O-
Hopelijk pakt ie de groei snel weer op. :*

Ik heb weer een heftig geobstipeerd kind ;( gillen en krijsen en alles. Ze heeft echt enorme pijn. Zonder luier laten poepen zodat we kunnen zíen wat er zit en gebeurt, ik kreeg er gewoon flashbacks van ;( allemaal precies hetzelfde als bij oudste. Kurk en kurk droog, groot en gewoon niet-passend. Echt bijkans een bevalling zo.
Ik heb weer klysma's gehaald bij de apotheek, ze is nu uitgeput van t persen en huilen in slaap gevallen dus ik laat haar nog heel even liggen. Dr moet echt wat aan gebeuren want anders perst zij zichzelf straks ook de fissuren ofzo, zelf krijgt ze dit dr niet uit. :{
Ik ben dr echt een beetje bluh van. Mn meisjes, wat is er toch met ze...
:)
pi_102624383
MeNicole2, wat vervelend zeg! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Hopelijk krijg je wat tips mee naar huis om eventueel wat meer te voeden en hoeft hij niet te blijven.

Mignonne ook al zo'n ellende. Pffff, kan me de pijn bij d'r zo goed voorstellen! Maar dan bij zo'n klein gupje, dat is gewoon niet eerlijk :*
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:41:56 #15
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_102624466
Mignonne balen, sterkte met de kleine!! Ik heb hier hetzelde al 2 maanden. Van alles geprobeerd, laxeermiddelen, pilletjes olie en en en...

Kreeg laatst tip naar de poeppoli van het amc te kijken... Daar kun je een vragenlijst invullen en wordt je gebeld doorn arts. Die van mij doet er soms 3/4 uurtjes over met huilen en alles pff.
pi_102624473
Dank je wel DJMO.

Tjee Mignonne ;( Wat naar dat je jongste er nu ook last van heeft. Het geeft je echt te denken wat het dan moet zijn....
Heel veel :* :* :* :* voor jullie. Wanneer moeten jullie weer naar de KA?

MeNicole -O- misschien niet leuk als hij moet blijven maar dat aankomen is bij zo een klein ukje zo belangrijk dat hij maar beter goed nagekeken kan worden. :*
The way you rock'n'roll
pi_102624775
lief sandous thnx :* we lopen al bij een kinderarts voor allebei de kinderen, voor oudste als hoofdreden,, of eigk enige reden, obstipatie en we worden daar heel goed geholpen.
Voor jongste lopen we om andere redenen bij de kinderarts, maar wel dezelfde arts als voor oudste.
Ik ga haar morgen bellen om te overleggen want ik wil dat hier naar gekeken wordt. De huisarts vond het van begin af aan al zorgwekkend maar dat wuifde zij eigenlijk een beetje weg. daarentegen nam ze de reflux wel direct serieus en die wuifde de huisarts juist weer weg :D

dml ik moet de 24e weer, geloof ik, even nakijken, maar ik denk dat ik morgen sowieso even bel voor overleg, toch ook wat vragen over oudste dus t mag wel.
pi_102624963
En omdat ze zo leuk is gooi ik mn kleine er ook even in :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:50:46 #19
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_102625080
Oooh miniii wat is ze mooi!

Wat goed!! Dat t serieus genomen wordt. Hier was ik laatst dus in strijd met onze ha, schreef me eerst een middeltje voor voor kinderen 6+ ze is drie jaar :')

En moest dat geven met ab, zalfje en twee pilletjes perdag. 6 dingen per dag, dies gek. En wil
Mij ook niet doorverwijzen... Ze heeft er nu ook een soort angst voor gecreeerd. Ga er morgen weer werk van maken.

Goed dat je voor mini morgen belt en wat een fijn gevoel; een arts die serieus neemt O+ O+ O+ O+ O+ O+
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:52:31 #20
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102625205
ooo mignonne; wat is ze toch moooooi en leuk O+ O+ O+
en wat ontzettend naar dat ook je mini zo'n last heeft.. :*

Geert O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102626006
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef Sandous het volgende:
Oooh miniii wat is ze mooi!

Wat goed!! Dat t serieus genomen wordt. Hier was ik laatst dus in strijd met onze ha, schreef me eerst een middeltje voor voor kinderen 6+ ze is drie jaar :')

En moest dat geven met ab, zalfje en twee pilletjes perdag. 6 dingen per dag, dies gek. En wil
Mij ook niet doorverwijzen... Ze heeft er nu ook een soort angst voor gecreeerd. Ga er morgen weer werk van maken.

Goed dat je voor mini morgen belt en wat een fijn gevoel; een arts die serieus neemt O+ O+ O+ O+ O+ O+
Huisarts wilde me bij oudste in eerste instantie ook niet doorverwijzen want hij dacht dat het nauwelijks zin zou hebben, uiteindelijk deed ie het wel, voor mijn gemoedsrust. Toen ik hem later over de uitslagen bij oudste sprak heb ik hem bedankt voor de verwijzing en zei ie dat ie zich daar toch wel in vergist had en dat ik toch gelijk had en dat dat wel een leermoment voor hemzelf was. Ondanks dat ik het helemaal niet vervelend vond hoe die verwijzing toen gebeurde (ik bedoel, boeiend, ik wilde verwezen worden en dat gebeurde, klaar.), maar het was toch wel fijn dat ie dat zei, gaf me het gevoel dat hij wel écht oog/oor voor zijn patiënten heeft.

Bij jongste had ik bij de huisarts gezegd dat het me dwars zat dat mn kleine eigenlijk nauwelijks poepte en toen heeft ie haar gelijk doorgestuurd ivm situatie met oudste enzo. Alleen poepte ze toen bij de kinderarts een keurige luier he-le-maal vol dus die was niet zo overtuigd van het niet-poepen verhaal :')

Nouja goed, ik ga morgen weer de telefoon in.

Overigens staat mn grote ook op volwassen-dosering medicatie. Niet echt mijn ideaal maar t is niet anders. Tig pillen op een dag slikken gaat inderdaad nergens over, dat moet handiger kunnen, al is het maar 1 minder. :{
pi_102626179
Jeetje Mignonne, wat een gedoe, en wat een pillen! :o
Maar wat is ze leuheuk O+ Ik had al een fanclub opgericht voor je oudste, maar ik vrees dat ik dat voor je jongste ook maar moet doen :P

Geert is ook al zo'n cutey! O+
pi_102626725
Geert in het zwembad! Mooi jochie is ie!

Mignonne, wat een gedoe met je jongste zeg. Echt kei sneu. Hopelijk heeft de ka een oplossing morgen :* En wat een beauty is ze zeg! Heerlijk meiske!

Ik ben ook foto's aan het uploaden van onze vakantie, deze maand wordt mijn baby een dreumes :o
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102626997
SPOILER
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102628912
quote:
17s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:18 schreef BarbaBientje01 het volgende:
SPOILER
Ook zo'n lekker spekkie. Nu spam ik natuurlijk ook met mijn spekkie
SPOILER
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')