SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op @ pastebin
[ Bericht 8% gewijzigd door YazooW op 02-10-2011 18:30:39 ]![]()
quote:Tottenham v Arsenal line-ups
Tottenham: Friedel, Walker, Kaboul, King, Assou-Ekotto, Van der Vaart, Parker, Modric, Bale, Adebayor, Defoe. Subs: Cudicini, Pavlyuchenko, Giovani, Bassong, Corluka, Livermore, Sandro.
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Song, Gibbs, Ramsey, Arteta, Coquelin, Walcott, van Persie, Gervinho. Subs: Fabianski, Park, Andre Santos, Arshavin, Jenkinson, Frimpong, Benayoun.
Referee: Mike Dean (Wirral)![]()
word gefixt baasvrouwquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef alors het volgende:
Die plaatjes in de spoilers in de OP zijn linkjes, kan dat niet anders?![]()
Heeft Gervinho soms een kaal voorhoofd die hij probeert te camoufleren door het dragen van een belachelijke bandana?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:35 schreef YazooW het volgende:
OP aangepast en linkje naar pastebin gemaakt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Er is toch ook zo'n centrale wiki ofzo waar die OPs staan? Kan ik misschien beter doen dan pastebin...![]()
mja maarja met de reeks functie blijft ie gewoon altijd staan, dus is toch overbodig?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:37 schreef YazooW het volgende:
Er is toch ook zo'n centrale wiki ofzo waar die OPs staan? Kan ik misschien beter doen dan pastebin...know'm sayin?
word? word.![]()
Stiekem wel, denk ik zo nu. Maar dat heeft Gervinho dan ook zonder twijfel.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpaginaquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:37 schreef YazooW het volgende:
Er is toch ook zo'n centrale wiki ofzo waar die OPs staan? Kan ik misschien beter doen dan pastebin...Ja idd als je het op de juiste manier doet welquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
mja maarja met de reeks functie blijft ie gewoon altijd staan, dus is toch overbodig?![]()
Ah ok, als jij t zegt. Weet niet precies wat zo'n reeks doet maar zo is het dus allemaal goed nu.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
mja maarja met de reeks functie blijft ie gewoon altijd staan, dus is toch overbodig?![]()
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Stiekem wel, denk ik zo nu. Maar dat heeft Gervinho dan ook zonder twijfel.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij
[ afbeelding ]![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Komt door de honger.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zijn voorhoofd is even lang als de rest van zijn gezicht.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dan kan ie beter koppenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zijn voorhoofd is even lang als de rest van zijn gezicht.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef YazooW het volgende:
Zou die niet stiekem de broer van Rihanna zijn?maar Rihanna is knap
en hij niet.
know'm sayin?
word? word.![]()
Neequote:
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Ramsey heeft toch ook een tv-show waarin hij kookt? Knap hoe hij alles weet te combineren.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:46 schreef franske19 het volgende:
Zo onterecht weer. Arsenal veel beter en dan een hands goal tegen krijgen.![]()
![]()
Arsenal is toch ook veel beter, combineren goed en creeern een paar dotten van kansen. Voetbal van Tottenham lijkt nergens op, lange halen naar Bale en Adebayor en hopen dat de bal goed valt.quote:![]()
![]()
Goede troll.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Arsenal is toch ook veel beter, combineren goed en creeern een paar dotten van kansen. Voetbal van Tottenham lijkt nergens op, lange halen naar Bale en Adebayor en hopen dat de bal goed valt.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
alleen Gervinho 1 grotee kans tegen 2 gemiste van v/d Vaart en Parker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Arsenal is toch ook veel beter, combineren goed en creeern een paar dotten van kansen. Voetbal van Tottenham lijkt nergens op, lange halen naar Bale en Adebayor en hopen dat de bal goed valt.![]()
Haha, ja hoor fransje, goed gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Arsenal is toch ook veel beter, combineren goed en creeern een paar dotten van kansen. Voetbal van Tottenham lijkt nergens op, lange halen naar Bale en Adebayor en hopen dat de bal goed valt.
gr gr."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
70e minuut: Sandro voor VdV"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Wel grappig dat je nu ook een beetje Engelse invloeden krijgt in zijn Nederlandsquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Suarez zijn Nederlands wel gemist hoor![]()
![]()
Ik zie dat niet neequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef franske19 het volgende:
[..]
Arm is hands hoor. Of zie je soms niet dat hij hem met de arm controleert lolVolgens mij draait hij net zijn borst
![]()
Als hij de borsten had van Sylvie misschien ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:03 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik zie dat niet neeVolgens mij draait hij net zijn borst
![]()
twitter:JackWilshere twitterde op zondag 02-10-2011 om 18:00:03Van der vaart should be sent off! He celebrated with the fans? I'm sure that is a yellow? reageer retweet
?
![]()
Dat schijnt idd niet te mogen, het publiek inlopen dan he.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:07 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JackWilshere twitterde op zondag 02-10-2011 om 18:00:03Van der vaart should be sent off! He celebrated with the fans? I'm sure that is a yellow? reageer retweet
?
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:07 schreef Gramulanion het volgende:
?
![]()
![]()
Wordt normaal gesproken geel voor gegeven ja, net als hands overigens.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat schijnt idd niet te mogen, het publiek inlopen dan he.![]()
![]()
Nou boohoo, wat een wanker die kerel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat schijnt idd niet te mogen, het publiek inlopen dan he.Wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
En dat is niet de twitteraccount van Wilshere.![]()
"Ade's a really great striker and we know how dangerous he is, but it is to our advantage that we know how to deal with him, I'm not going to say now because it will be our little secret," said Szczesny.
![]()
![]()
Waarom staat de misser van torres trouwens niet in de OP
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
United - Chelsea 3-1. DieNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
![]()
Barts Padawan
Barts Padawan
Nice
Barts Padawan
Of Arshavinquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Daar sta je dan met je Benayoun als supersub.![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zijn de tijden gebleven dat THE BEND aan de lijn stond en er een siddering door de stadion ging?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Daar sta je dan met je Benayoun als supersub.know'm sayin?
word? word.![]()
Dat was in de tijd toen hij nog voor Birmingham speelde helaas.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:42 schreef alors het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat THE BEND aan de lijn stond en er een siddering door de stadion ging?![]()
Waarom loopt Van Persie eigenlijk nog rond daar? Heeft hij geen ambitie ofzo?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ging niet over de goal, op het veld faalde iemandquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kun je als keeper simpelweg niets aan doen.
Weet niet eens meer wat![]()
Het zit Arsenal niet mee. Aardig gevoetbald, voldoende kansen om te scoren, weer arbitrale dwalingen in het nadeel van de ploeg en dan nipt (en onterecht) verliezen.![]()
De illusiequote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef franske19 het volgende:
Het zit Arsenal niet mee. Aardig gevoetbald, voldoende kansen om te scoren, weer arbitrale dwalingen in het nadeel van de ploeg en dan nipt (en onterecht) verliezen.![]()
![]()
Ze speelden kut..hadden een paar kansjes in de 1e helft maar 2e helft niets laten zien.
Dramatisch verdedigd en Benayoun en Arshavin moesten de boel nog zien te redden.![]()
Tottenham had er 4 kunnen scoren als Bale en Adebayor die simpele kansen afmaakten.![]()
Onterecht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef franske19 het volgende:
Het zit Arsenal niet mee. Aardig gevoetbald, voldoende kansen om te scoren, weer arbitrale dwalingen in het nadeel van de ploeg en dan nipt (en onterecht) verliezen.
Arsenal had zeker een paar mooie kansen en er had er wellicht nog een in kunnen gaan, maar Tottenham creëerde veel meer. Het was een spannende wedstrijd, maar om te zeggen dat Spurs 'm onterecht hebben gewonnen is gewoon een beetje flauw.![]()
quote:Imagine Easter Sunday in gervinhos household
I bet theyve tried to crack his head open before by mistake![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:31 schreef YazooW het volgende:
Failt zo hard dat ik m maar buiten de spoiler heb gelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Arsenal deed toch al niet mee voor een plek bij de eerste drie, heerlijk dat Tottenham wint en dat Rafael scoort.![]()
Ja maar geen zin om te zoekenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch een apart topic voor? Dacht ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, ik ook niet. Misschien in de war met een ander forum.
Gervinho.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
met zijn mars attack hoofd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:07 schreef Caland het volgende:
Nope, ik ook niet. Misschien in de war met een ander forum.
Gervinho.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Verder bestaat Arsenal grotendeels uit middelmaat. Zullen ergens rond de 7e plek uitkomen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zo goed was hij toch niet? Niet dat ik hem die basisplaats niet gun maar zo geweldig was hij vandaag niet, trouwens niemand in die wedstrijdquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
v.d. Vaart
Basis deze week nu Sneijder er niet is...![]()
700 dagenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Match of the Day #5: Met veel live-wedstrijden.![]()
![]()
2009.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Match of the Day #5: Met veel live-wedstrijden.
Toen VBL nog VBL was.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sorry hoor maar wie wil jij dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo goed was hij toch niet? Niet dat ik hem die basisplaats niet gun maar zo geweldig was hij vandaag niet, trouwens niemand in die wedstrijd
Bommel - Strootman
Robben - v.d. Vaart - van Persie
Huntelaar![]()
![]()
Ik zeg toch dat ik hem die plek wel gun maar niet op basis van wat hij vandaag liet zien, verder vergeet je Kuyt, die begint altijd bij BvM, dus zal van Persie in de spits staan denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wie wil jij dan?
Bommel - Strootman
Robben - v.d. Vaart - van Persie
Huntelaar![]()
Zorgen voor tv-fans Premier League Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De Nederlandse liefhebber van Engels topvoetbal kan straks lang niet meer zoveel live-wedstrijden op televisie volgen als op dit moment. De Premier League, dat de tv-rechten verkoopt van topclubs als Manchester United, Chelsea en Arsenal, gaat nog maar een beperkt aantal duels in Europa op de buis brengen als gevolg van de nederlaag die de Engelse voetbalbazen en Sky TV hebben geleden bij het Europese hof in Straatsburg tegen een eigenares van een pub in het Engelse Portsmouth.
Chris Woerts, voormalig directeur van de Eredivisie en nu werkzaam in Londen bij ’s werelds grootste sportmakelaarskantoor CAA, zegt dat de uitspraak van het Europese hof niet zonder gevolgen zal blijven. ,,In Engeland worden slechts 64 wedstrijden uit de Premier League live uitgezonden per seizoen. Aan alle landen buiten Engeland worden ook de rechten voor alle andere wedstrijden verkocht. Daardoor kon het gebeuren dat ik, als directeur van de voetbalclub Sunderland (ex-werkgever van Woerts, red.) in Sunderland de wedstrijd van mijn eigen club niet op tv kon zien en als ik in Nederland was wel,’’ legt Woerts uit.
De Nederlandse kijker kan om die reden op zaterdagmiddag flink zappen en zelf bepalen welke Engelse topwedstrijd hij kijkt. De Engelse kijker kan dat niet. Nu Engelse pubs via het buitenland een groter aanbod van wedstrijden binnenhalen én daarvoor ook nog tien keer minder hoeven te betalen, zal de Premier League in het volgende tv-contract de rest van Europa geen groot pakket meer toeschuiven.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Waarom verkopen ze dan niet gewoon in Engeland ook meer? Dan krijg je juist meer geld binnen..quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Die geldwolven van de Premier League moeten koste wat het kost geld binnenkrijgen en mensen die hun geld jatten compleet afknijpen. Afschuwelijk...![]()
![]()
Kunnen ze nooit laten gebeuren aangezien een groot deel van de inkomsten van clubs uit het buitenland komt. Laat je minder wedstrijden in het buitenland zien dan maak je meteen de Premier League een stuk minder aantrekkelijk wat natuurlijk betekent dat er minder geld binnen komt.
Verder wordt er in de officiële statement van de Premier League nergens gepraat over een beperking van het aantal wedstrijden, snap niet waar de Telegraaf dat vandaan haalt.![]()
De Telegraaf halveert informatie, verdubbelt emotie. Als we die bron voortaan negeren...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef YazooW het volgende:
Kunnen ze nooit laten gebeuren aangezien een groot deel van de inkomsten van clubs uit het buitenland komt. Laat je minder wedstrijden in het buitenland zien dan maak je meteen de Premier League een stuk minder aantrekkelijk wat natuurlijk betekent dat er minder geld binnen komt.
Verder wordt er in de officiële statement van de Premier League nergens gepraat over een beperking van het aantal wedstrijden, snap niet waar de Telegraaf dat vandaan haalt.![]()
Inderdaad, dit gaat er dus echt niet doorkomen. Dat gaat veel te veel inkomsten kosten voor de clubs en daar is niemand rondom het Engelse voetbal bij gebaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef YazooW het volgende:
Verder wordt er in de officiële statement van de Premier League nergens gepraat over een beperking van het aantal wedstrijden, snap niet waar de Telegraaf dat vandaan haalt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Alsof de tv-gelden opeens fors naar beneden gaan als we Sunderland-Swansea niet meer kunnen ontvangen in Nederland![]()
![]()
Het gaat niet fors naar beneden, maar het gaat zeker een stuk schelen. Ik denk dat de meerderheid van de kleinere clubs meteen sport 1 abo's zou gaan opzeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Alsof de tv-gelden opeens fors naar beneden gaan als we Sunderland-Swansea niet meer kunnen ontvangen in NederlandNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Als dat doorgaat kan het weleens de doodsteek voor Sport1 zijn, want financieel gaat het daar al niet goed en de Bundesliga valt al weg en als dan het Premier League pakket ook nog flink inkrimpt gaan er echt wel mensen afhaken als de abonneeprijs zo hoog blijft.![]()
Ik denk dat de overgrote meerderheid gewoon Sport1 heeft om de betere wedstrijden te kijken. En dat hoeft niet meteen Arsenal-Manchester te zijn, maar de echt kleine wedstrijden gaat niemand missen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Het gaat niet fors naar beneden, maar het gaat zeker een stuk schelen. Ik denk dat de meerderheid van de kleinere clubs meteen sport 1 abo's zou gaan opzeggen.![]()
Hmm, ik weet het niet. Ik heb geen Sport 1 abbo, maar ik zou gegarandeerd elke wedstrijd van de top 3 willen kunnen zien elk weekend, maakt niet uit tegen wie ze spelen, anders zou ik daar nooit voor betalen. Als er maar 64 wedstrijden per seizoen worden uitgezonden lukt dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat de overgrote meerderheid gewoon Sport1 heeft om de betere wedstrijden te kijken. En dat hoeft niet meteen Arsenal-Manchester te zijn, maar de echt kleine wedstrijden gaat niemand missen.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ik kijk persoonlijk liever Swansea-Everton o.i.d. dan Chelsea - QPR ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat de overgrote meerderheid gewoon Sport1 heeft om de betere wedstrijden te kijken. En dat hoeft niet meteen Arsenal-Manchester te zijn, maar de echt kleine wedstrijden gaat niemand missen.![]()
quote:overgrote meerderheidWat snap je hier niet aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kijk persoonlijk liever Swansea-Everton o.i.d. dan Chelsea - QPR ofzo.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
quote:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat de overgrote meerderheid gewoon Sport1 heeft om de betere wedstrijden te kijken. En dat hoeft niet meteen Arsenal-Manchester te zijn, maar de echt kleine wedstrijden gaat niemand missen.![]()
Op die manier. Dan is de discussie wat een "echt kleine wedstrijd" is, tsja, vrij arbitrair. Het lijkt me sowieso dat hij het als hyperbool bedoelde, lijkt me sterk dat hij niet snapt dat er altijd wel iemand is die Swansea - Norwich boeiend vindt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Maar goed 64 wedstrijden per seizoen zou wel erg weinig zijn.
Mocht het doorgaan dan zal Sport1 toch flink moeten zakken met hun abonneegeld wil ik het behouden. Want die paar wedstrijden die dan nog worden uitgezonden zijn dan ook wel op een streampje te vinden.![]()
Ik kan me sowieso toch niet voorstellen dat er dan Premier League wedstrijden gespeeld gaan worden die gewoon alleen in het stadion te zien zullen zijn.. Kom op zeg, het is geen 1950 meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
Maar goed 64 wedstrijden per seizoen zou wel erg weinig zijn.
Mocht het doorgaan dan zal Sport1 toch flink moeten zakken met hun abonneegeld wil ik het behouden. Want die paar wedstrijden die dan nog worden uitgezonden zijn dan ook wel op een streampje te vinden.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Zat er al aan te denken om het op te zeggen nu ze wss. geen Bundesliga meer hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Keek je dat echt vaak dan? De boeiende wedstrijden van verschillende competities overlappen praktisch altijd, waardoor ik eigenlijk maar maximaal 3-4 wedstrijden per weekend kijk. Bij de Eredivisie valt dat trouwens nog mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef Caland het volgende:
Zat er al aan te denken om het op te zeggen nu ze wss. geen Bundesliga meer hebben.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ja, de bundesliga is een enorme groei aan het doormaken. 9 van de 10 keer is zo'n wedstrijd vele malen leuker dan een Chelsea - Blackburn. Maar mijn voorkeur gaat sowieso al niet uit naar de EPL.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:08 schreef Thas het volgende:
[..]
Keek je dat echt vaak dan? De boeiende wedstrijden van verschillende competities overlappen praktisch altijd, waardoor ik eigenlijk maar maximaal 3-4 wedstrijden per weekend kijk. Bij de Eredivisie valt dat trouwens nog mee.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waar is dat aan te zien dan? In welk opzicht?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, de bundesliga is een enorme groei aan het doormaken.Dat kan natuurlijk, smaken verschillen, ook wat betreft voetbalcompetities.quote:9 van de 10 keer is zo'n wedstrijd vele malen leuker dan een Chelsea - Blackburn. Maar mijn voorkeur gaat sowieso al niet uit naar de EPL.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Veel hebben aanvallende intenties, enorme stadions die altijd vol zitten, Duitsland dat als land sinds 2002 het hele opleidingssysteem op de schop heeft gegooid wat zich nu aan het uitbetalen is qua talenten e.d. Zie ook het nationale team.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Waar is dat aan te zien dan? In welk opzicht?
De Bundesliga heeft in alle opzichten de toekomst en is lang niet meer zo saai als voorheen. Daar waar de subtop in Engeland en alles daaronder vooral veel lelijk krachtvoetbal speelt. Toppers vallen wat dat betreft ook vaak erg tegen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eurosport krijgt ze, wtf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo valt de bundesliga weg bij sport 1?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Goede argumenten, ik ben het er wel mee eens ja, behalve dat "de Bundesliga heeft de toekomst"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel hebben aanvallende intenties, enorme stadions die altijd vol zitten, Duitsland dat als land sinds 2002 het hele opleidingssysteem op de schop heeft gegooid wat zich nu aan het uitbetalen is qua talenten e.d. Zie ook het nationale team.
De Bundesliga heeft in alle opzichten de toekomst en is lang niet meer zo saai als voorheen. Daar waar de subtop in Engeland en alles daaronder vooral veel lelijk krachtvoetbal speelt. Toppers vallen wat dat betreft ook vaak erg tegen.
Ik zie niet in hoezo de Özils van deze wereld niet ook de komende 10 jaar nog gewoon weggekocht gaan worden door Engelse en Spaanse clubs.Eurosport gaat gratis live voetbal uitzenden? Dat heb ik ze nog nooit zien doen, serieus (behalve -19 enzo)? Hoe komen ze ooit aan dat geld..quote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Via Eurosport 2, daarnaast kun je ook via de Eurosport Player kijken (tegen een vergoeding).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Goede argumenten, ik ben het er wel mee eens ja, behalve dat "de Bundesliga heeft de toekomst"
Ik zie niet in hoezo de Özils van deze wereld niet ook de komende 10 jaar nog gewoon weggekocht gaan worden door Engelse en Spaanse clubs.
[..]
Eurosport gaat gratis live voetbal uitzenden? Dat heb ik ze nog nooit zien doen, serieus? Hoe komen ze ooit aan dat geld..![]()
Hoe komt eurosport aan het geld? Eurosport 2 krijg je gwn gratis bij UPC. Waarom de eredivisie rechten niet verkopen aan eursoport 2
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Opnieuw een nederlaag voor UPC (Liberty Media) en ik ben er fier op.
Het kan toch niet zo zijn dat dure kabelaars klanten bijkans wurgen?![]()
Wtfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Opnieuw een nederlaag voor UPC (Liberty Media) en ik ben er fier op.
Het kan toch niet zo zijn dat dure kabelaars klanten bijkans wurgen??
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Figuurlijk bedoel ik. Altijd leuk om bedrijven aan uitbreidingszucht te zien lijden.quote:Je onderschat de kracht van TF1 (moederbedrijf van Eurosport) in Frankrijk en daarbuiten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:21 schreef Smoofie het volgende:
Hoe komt eurosport aan het geld? Eurosport 2 krijg je gwn gratis bij UPC. Waarom de eredivisie rechten niet verkopen aan eursoport 2![]()
Wayne Rooney houdt van musicals.
Zijn favoriete film is Grease.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
ok en nu?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
Zijn favoriete film is Grease.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Heloef houdt ervan om zich bezig te houden met de hobbies van voetballers.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
Zijn favoriete film is Grease.
Zijn favoriete doelwit is Wayne Rooney.
En z'n pa is vandaag opgepakt ivm een "betting scandal".quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
Zijn favoriete film is Grease.![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)betting-scandal.html![]()
Lekkere bron ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
En z'n pa is vandaag opgepakt ivm een "betting scandal".![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)betting-scandal.html
twitter:tomvanhulsen twitterde op donderdag 06-10-2011 om 16:52:33RT SkyNews Sky sources: Wayne Rooney's father and uncle released on bail after being arrested in connection with alleged betting fraud reageer retweet
![]()
Da's al een betere bronquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op donderdag 06-10-2011 om 16:52:33RT SkyNews Sky sources: Wayne Rooney's father and uncle released on bail after being arrested in connection with alleged betting fraud reageer retweet
Achja, welke bron kan je tegenwoordig nog wel serieus nemen...quote:
TheSun heeft tenminste nog die page3 girls![]()
![]()
Yeah! Zaterdag liverp**l - Manchester United kijken met de Dutch Mancunians in alkmaar
Barts Padawan
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
Dutch Mancunians nog wel.
Hup Liverpool.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Officiele fanclub jeweetzelfquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Paul-89 het volgende:
Dutch Mancunians nog wel.
Hup Liverpool.![]()
![]()
Barts Padawan
Nee een paar keer per jaar ergens in nederland een meeting. Amsterdam, Alkmaar, Maastricht, en nog een paar. Meestal rond de 100 man aanwezigquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ahzo en die hebben in Alkmaar een kroeg o.i.d. ?
Barts Padawan
Geinig, nog nooit eerder van gehoord.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nee een paar keer per jaar ergens in nederland een meeting. Amsterdam, Alkmaar, Maastricht, en nog een paar. Meestal rond de 100 man aanwezig![]()
http://www.dutch-mancunians.nl/quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geinig, nog nooit eerder van gehoord.
Er was tot 3 jaar geleden altijd het plan om liverpool - United een keer met beide fanclubs samen te kijken, maar de Dutch Mancunians willen dat niet meer vanwege raar gedrag van nederlandse scousers. Nadat liverpool met 3-1 thuis van United won heeft de voorzitter van de liverpool fanclub het 06 nummer van de voorzitter van de Dutch Mancunians openbaar gemaakt aan alle scousers daar. Toen hebben best veel scousers onze voorzitter smsjes gestuurd. Nu willen wij niet meer
Lijkt me wel vet om dat te doen trouwens, maarja. Niet als ze zo gaan doen
Barts Padawan
Nope, en ik denk dat het ook nog wel een tijd gaat duren voordat dat een keer gaat gebeuren, als dat nog gaat gebeuren.quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Een kleuterklasje met fanboys van een buitenlandse club dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
http://www.dutch-mancunians.nl/
Er was tot 3 jaar geleden altijd het plan om liverpool - United een keer met beide fanclubs samen te kijken, maar de Dutch Mancunians willen dat niet meer vanwege raar gedrag van nederlandse scousers. Nadat liverpool met 3-1 thuis van United won heeft de voorzitter van de liverpool fanclub het 06 nummer van de voorzitter van de Dutch Mancunians openbaar gemaakt aan alle scousers daar. Toen hebben best veel scousers onze voorzitter smsjes gestuurd. Nu willen wij niet meer
Lijkt me wel vet om dat te doen trouwens, maarja. Niet als ze zo gaan doen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De scousers heb je het over neem ik aan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een kleuterklasje met fanboys van een buitenlandse club dus
Barts Padawan
Ik zie het jaquote:Je kan mij zien in dat album
Barts Padawan
Beide.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
De scousers heb je het over neem ik aan?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
van smsjes ontvangen van scousers word je kleuter?quote:
Barts Padawan
Hebben jullie het afgehuurd ofzo? Ik ben zaterdag in Alkmaar en ga natuurlijk Man Utd supporteren maar ken de fanclub voorderest nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef JaimyLee het volgende:
Yeah! Zaterdag liverp**l - Manchester United kijken met de Dutch Mancunians in alkmaar
Vrije toegang inprincipe maar leden worden natuurlijk meer geprezen als niet ledenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Hebben jullie het afgehuurd ofzo? Ik ben zaterdag in Alkmaar en ga natuurlijk Man Utd supporteren maar ken de fanclub voorderest nietMaar er zal vast geen probleem zijn als er nog een Man Utd fan bij komt
Barts Padawan
Je krijgt waarschijnlijk zelfs medelijden korting op de consumptiesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik neem aan dat ik ook gewoon welkom ben bij die meeting met mijn Arsenal shirtje...!?![]()
![]()
Ik heb wel is iemand in een arsenal jasje gezien tijdens een meeting in maastricht, werd wel een beetje raar bekeken uiteraard. Uiteindelijk bleek het dat het een bekende is van velenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik neem aan dat ik ook gewoon welkom ben bij die meeting met mijn Arsenal shirtje...!?
Barts Padawan
Engels clubs + Barcelona en Real. De Spaanse middenmoot verliest het op financieel vlak al van de bundesliga clubs. http://en.wikipedia.org/wiki/Deloitte_Football_Money_Leaguequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Goede argumenten, ik ben het er wel mee eens ja, behalve dat "de Bundesliga heeft de toekomst"
Ik zie niet in hoezo de Özils van deze wereld niet ook de komende 10 jaar nog gewoon weggekocht gaan worden door Engelse en Spaanse clubs.
De Italiaanse / Spaanse en Duitse competitie zitten kwa omzet nu nog heel dicht bij elkaar maar de Bundesliga groeit harder. Ook gaat het financieel gezien beter in Duitsland.
De premier league zal toch echt lange termijn werk zijn, want de financiële verschillen tussen de premier league en bundesliga zijn nog erg groot.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Je hebt gelijk, achter de premier league ligt het veel dichter bij elkaar dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Engels clubs + Barcelona en Real. De Spaanse middenmoot verliest het op financieel vlak al van de bundesliga clubs. http://en.wikipedia.org/wiki/Deloitte_Football_Money_League
De Italiaanse / Spaanse en Duitse competitie zitten kwa omzet nu nog heel dicht bij elkaar maar de Bundesliga groeit harder. Ook gaat het financieel gezien beter in Duitsland.
De premier league zal toch echt lange termijn werk zijn, want de financiële verschillen tussen de premier league en bundesliga zijn nog erg groot.quote:1. Premier League 2.43 England
2. Serie A 1.43 Italy
3. Bundesliga 1.42 Germany
4. La Liga 1.35 Spain
5. Ligue 1 1.04 FranceÖzil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Dit is een heel interessant artikel. http://abehnisch.com/europe-football-imbalances/
Spanje heeft Barcelona/Madrid en daarna helemaal niks meer. Italie is dit iets minder erg maar nog steeds het geval. Komt ook grotendeels door het tv geld dat daar bijna allemaal naar de grote clubs gaat.
In Duitsland is het mooi verdeeld (behalve Bayern dan, wat er toch wel een stuk bovenuit steekt) en krijg je dan ook een veel spannendere competitie. In Engeland is het ook iets meer zoals Duitsland, en wordt het tv-geld eerlijk verdeeld tussen alle clubs.
Engelse championship (tweede klasse) clubs hebben zelfs meer geld dan de gemiddelde La Liga club.![]()
Dan heeft Arsenal tenminste nog kans op de titelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie ze maakt kan me niet schelen als het er maar meer zijn dan ManU![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dan heeft Arsenal tenminste nog kans op de titelja die kans verdubbelt van 1% naar 2%
![]()
Moest dat nou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]ja die kans verdubbelt van 1% naar 2%
![]()
![]()
Serie A / Bundesliga zijn Primera Division al voorbij zelfs , terwijl kwa begroting Barça en Real nog bovenaan staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, achter de premier league ligt het veel dichter bij elkaar dan ik had verwacht.
[..]
Overigens wat is je bron hiervan, ik heb namelijk het idee dat deze van Deloitte is en het totaal van de primera divsion klopt geloof ik niet. (of de verdeling is schrikbarend oneerlijk)Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Bedankt dit artikel had ik nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:30 schreef Monopoly_Man het volgende:
Dit is een heel interessant artikel. http://abehnisch.com/europe-football-imbalances/
Spanje heeft Barcelona/Madrid en daarna helemaal niks meer. Italie is dit iets minder erg maar nog steeds het geval. Komt ook grotendeels door het tv geld dat daar bijna allemaal naar de grote clubs gaat.
In Duitsland is het mooi verdeeld (behalve Bayern dan, wat er toch wel een stuk bovenuit steekt) en krijg je dan ook een veel spannendere competitie. In Engeland is het ook iets meer zoals Duitsland, en wordt het tv-geld eerlijk verdeeld tussen alle clubs.
Engelse championship (tweede klasse) clubs hebben zelfs meer geld dan de gemiddelde La Liga club.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Er zijn zelfs Duitse 2de divisie clubs die kwa financiën makkelijk meekunnen in de primera division.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:30 schreef Monopoly_Man het volgende:
Engelse championship (tweede klasse) clubs hebben zelfs meer geld dan de gemiddelde La Liga club.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
0-2 gok ik
Come on United!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Dat denk ik niet...quote:
Maar het zijn de 2 clubs uit England , waar ik het meest mee heb
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Ik heb de afgelopen jaren vrijwel nooit een saaie Liverpool-United gezien.
Een topper als United-Chelsea o.i.d. vallen vaak tegen maar wedstrijd waar aartsrivalen elkaar treffen zijn soms misschien voetballend niet hoogstaand maar de lading en spanning die erop zit makt veel goed. Veel opstootjes, fel publiek, teams die willen winnen, ik vermaak me er altijd prima mee.![]()
![]()
![]()
Ben ik ff blij dat ik hier nog ff langskwam, nog een ruim uur wachten
Vind ik niet, maar jij bent wel vaker kritisch over de Engelse competitie. De competitie ligt je denk ik gewoon minder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:22 schreef Caland het volgende:
Toppers in Engeland vallen bijna altijd tegen.![]()
De Gea, Smalling, Ferdinand, Evans, Evra, Park, Fletcher, Giggs, Jones, Young, Welbeck
Subs: Lindegaard, Anderson, Rooney, Hernandez, Carrick, Nani, Valencia.
WTF![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:08 schreef Confetti het volgende:
De Gea, Smalling, Ferdinand, Evans, Evra, Park, Fletcher, Giggs, Jones, Young, Welbeck
WTF![]()
![]()
![]()
Belachelijk. Hopelijk krijgen de Mancs op hun flikker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:08 schreef Confetti het volgende:
WTF
Jammerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:08 schreef Confetti het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
Fergie: "Wayne has had a bad week. He's devastated by his suspension. I just felt with these circumstances he should be on the bench"
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kuyt heeft echt nog niets goed gedaan. Overschatte voetballer.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als partner in de spits doet ie het soms best aardig, beter dan Caroll vaakquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kuyt heeft echt nog niets goed gedaan. Overschatte voetballer.Maar nu gewoon puur als bijtertje op het middenveld
![]()
![]()
Hij scoort dan af en toe een 'poacher goal'. Maar ook in die positie is het weinig soeps.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:55 schreef Majkool het volgende:
[..]
Als partner in de spits doet ie het soms best aardig, beter dan Caroll vaakMaar nu gewoon puur als bijtertje op het middenveld
Nog niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:58 schreef DeMessias het volgende:
Eindelijk nog eens tijd om PL te volgen. Wie is voorlopig de betere ploeg?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Even slecht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:58 schreef DeMessias het volgende:
Eindelijk nog eens tijd om PL te volgen. Wie is voorlopig de betere ploeg?![]()
Ook kutweer trouwens.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Foutenfestival over en weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:58 schreef DeMessias het volgende:
Eindelijk nog eens tijd om PL te volgen. Wie is voorlopig de betere ploeg?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Rooney wordt gespaard voor de CLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Full-time Kuytbasher?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:06 schreef Morendo het volgende:
Kuyt heeft 10 seconden om iets te doen, maar hij verneukt het weer.![]()
![]()
Co Co-commentatorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:05 schreef Morendo het volgende:
Ik wil Adriaanse wel een keer hebben als Co-commentator.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: