De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom trainenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik dat doe heb ik vrouwen benen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de iPhone 4 omdat ik dan veel stoerder ben en meer status heb dan wanneer ik een iPhone 3Gs heb.
Ik ben wel benieuwd naar de iPhone 5 of hoe die dan ook gaat heten.
Noem eens een Sound Dock die niet van Bose is maar beter geluid heeft?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat een echte nerd voor brute specs gaat, en bose juist gimmick en mooiheid voorop heeft staan.
Als turkse vrouw heb ik altijd eckte mannelijke benen met 4 cm lange zwarte dikke krullende harenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik dat doe heb ik vrouwen benen
hahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn neefje zegt altijd "Maloen". Irritant ventje.
Iemand die spul van Apple heeft, is niet meteen een fanboy.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:23 schreef coban het volgende:
[..]meeloper
applefanboy
Maar dat betekent dusdat ik even cool als jou ga zijn?
Kutzon, bah.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Zon die op je scherm schijnt
Hah. Dan ga ik als een turk jouw iphone stelen en dan pas, dan pas ben ik stoer. Lekker puh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iemand die spul van Apple heeft, is niet meteen een fanboy.![]()
retorbrapi, dat is een Apple Fanboy.
Jij zal tijdelijk net zo koel zijn als ik, maar wanneer ik dan een iPhone 5 haal ben ik vele malen stoerder.
Dan vind ik je want met iOS 5 kun je de iPhone terug vinden via gps.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef coban het volgende:
[..]
Hah. Dan ga ik als een turk jouw iphone stelen en dan pas, dan pas ben ik stoer. Lekker puh.
Ik snijd de kabel van ios5 door zodat geen contact.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan vind ik je want met iOS 5 kun je de iPhone terug vinden via gps.
die omschrijvingquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:24 schreef coban het volgende:
[..]
Als turkse vrouw heb ik altijd eckte mannelijke benen met 4 cm lange zwarte dikke krullende harenmet een extreem grote dichtheid.
Kabel van iOS5?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik snijd de kabel van ios5 door zodat geen contact.
Hahahahahah muahhahahahahah. Heksenlach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |